הקפצת\העצמת סיגנל WLAN בשביל סטרימינג - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקפצת\העצמת סיגנל WLAN בשביל סטרימינג


thewhiteark

Recommended Posts

שלום וחג שמח!

לאחרונה לקחתי על עצמי כפרויקט לבנות ולהתקין מחשב מדיה בבית (HTPC). אני מעוניין שהוא יוכל לבצע סטרימינג, אבל ביתי בעייתי: הראוטר בחדר העבודה, ואילו הסלון נמצא בקומה למעלה. בעקרון יש שם קליטה, אבל כנראה לא מספיק בשביל להזרים מדיה (למטה עובד, למעלה לא*).

מהירות החיבור היא 10MB של בזק (תשתית+ספק), והמודם הוא של D-LINK, דגם DSL-2650U. ההזרמה תתבצע מהמחשב למטה למחשב בסלון (ומשם לטלוויזיה! או, יום שמח בו זה יקרה!)

שאלתי היא: מה כדאי לי לעשות? לשדרג לראוטר בתקן n? איכשהו להעצים\להקפיץ את הסיגנל? (אם כן - אשמח למדריך\לינק\פירוט בנושא)

או אולי בכלל לוותר על הרעיון, להבין שהמחשבים רחוקים מדי ובאים מתרבויות שונות מדי, שהזרמת מדיה אלחוטית לא תעבוד ושאני צריך להשקיע בדיסק קשיח גדול?

חשוב לציין שלהעלות פיזית כבל רשת לקומה השנייה זאת לא אופצייה, והסטרימינג חייב להיות .

תודה רבה ותאכלו הרבה סופגניות!

* למטה הצלחתי להריץ את הסרט דרך הרשת, ולמעלה לא. אני משתמש ב openelec למי שמכיר, ממשק קוד פתוח למדיה סנטר מבוסס וממש מומלץ, אפילו לנובי- כמוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזרמת מדיה באלחוט זה סיפור בעייתי. אתה יכול לעבור לנתב בתקן N (מה שיש לך היום זה תקן G אינטי) ולקוות לטוב - אבל לא מובטח שזה יפתור את הבעיה. הפתרון הטוב ביותר הוא להעביר כבל - דרך תעלות הטלפון זה ממש לא סיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...