המלצות לאוזניות+מגבר אוזניות - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לאוזניות+מגבר אוזניות


Fripp

Recommended Posts

שלום, אני מחפש לקנות חדשות לשמיעה ביתית+מגבר אוזניות

יש לי תקציב של 3000-4000 שקל על הכל ביחד, וכמובן אם יש אפשרות למשהו יותר זול אז עדיף.

אני מחפש נוחות לשמיעה ארוכה עם איכות סאונד ברורה ואיכותית למוזיקה קלאסית\ג'אז\רוק קלאסי

יש לי כבר את הgrado sr80i שהן נחמדות אבל קצת לא נוחות ואני לא ממש מתלהב מהן.. אני רוצה להשתדרג למשהו הרבה יותר איכותי ואני מעדיף לקנות בארץ הכל אם זה אפשרי

חשבתי על הakg k701 אבל הבנתי שרק כמה מגברים בודדים עובדים איתו טוב והם מאוד יקרים.

אשמח לעוד הסברים והמלצות, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן,

יש לך תקציב מכובד מאוד לשדרוג, אם הsr80 האוזניות היחידות שהתנסית איתן עד כה הקפיצה שתחווה תהיה ענקית. אבל קח בחשבון שבסכומים האלה התמורה לכסף פוחתת באופן ניכר כך שאם אתה פתוח גם ליד שניה תוכל להגיע לרמת סאונד באמת מרשימה. אבל אל תטרח לחפש בארץ, רוב האוזניות הרציניות פה (חוץ מביירדיינמיק נראה לי) מתומחרות זוועה והמבחר מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי תודה על התגובה, יש לי פשוט קצת בעיה עכשיו להזמין מאתרים בחו''ל אז אני מעדיף בארץ חדש או יד שנייה באמת.

אני מעדיף גם להשקיע אפילו פחות מ3000 כמו שכתבתי.. אני פשוט רוצה באמת איכותיות שיהיו איתי להרבה זמן.

בינתיים אני חושב על הakg k701(למרות שאני לא יודע איזה מגבר לקנות איתו.. אשמח לעזרה) ושמעתי גם הרבה דברים טובים על ath-ad700 שהוא יותר זול ואני לא יודע אם הוא צריך מגבר.

עוד המלצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כמו שאמרתי מבחר האוזניות הרציניות בארץ מוגבל למרות שבדקתי מחירים ואני רואה שדווקא יש את הBeyerdynamic DT880 והAKG Q701 (עדכון של הK701 עם כבל ירוק מכוער) ב-1600ש"ח, זה מחיר סביר למדי יחסית לחו"ל. מבין שתיהן אני מעדיף את הK701 מעט אבל היה לי את ה880 עם מגבר מאוד בינוני אז אני לא יכול להעביר עליהן יותר מדי ביקורת עד שאני לא אשמע אותן שוב עם ציוד יותר אופטימלי.

K701 מאוד נחמדות, אבל בסופו דל דבר מצאתי אותן די אנמיות עם רוב הסגנונות שלי. מה שאני זוכר שהן עושות טוב במיוחד זה גיטרות אקוסטיות וקולות (ווקאלים). קלאסית אני לא שומע הרבה, אני יכול לומר שיש להן את הבמה (מרחב) ואת ההפרדה והניקיון כדי לשמוע את הכלים בבהירות גבוהה. אבל טווח דינאמי כדי להעביר את היצירה בצורה משכנעת לא בטוח....

לגבי ATH-AD700, סה"כ לא רעות למחירן מהפעמיים שיצא לי להקשיב להן, הצליל שלהן מאוד פתוח כמו שבטח שמעת, זו התכונה החזקה ביותר שלהן. הבעייה שאין יותר מדי "גוף" לסאונד כדי לכסות את כל המרחב הזה, באס מאוד אנמי וההפרדה והפירוט שלהן לא מרשימים ממה שזכור לי. לעומת זאת, ATH-AD900 הן כבר שממש אהבתי, לדעתי גם תמורה יותר טובה לכסף מה701/880. הן גם מאוד נצילות, כך שהגברה היא משנית עבורן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה עניין זמני אני מציע שתחכה קצת ואז תלך על סטאפ רציני מחו"ל.

תשכח מהגראדו, פעם הם היו אלטרנטיבה, ולמרות שRS-1 שהיו לי עשו קסמים עם דברים מסויימים, אם אתה מחפש אוזניה יותר שלמה ביכולות שלה יש הרבה אחרות שנותנות יותר בפחות כסף. אה ואם אם אתה באמת רציני עם הקלאסית והג'אז... STAX. אין יותר טוב מזה. מילה שלי. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה, STAX אוזניות זולות מאוד ;D

שמעתי היום גם בחנות את hd598 שמאוד אהבתי והן מתאימות לי במחיר. אבל עוד פעם אני צריך המלצה למגבר טוב שילך איתן...

אוף למה הכל כל כך בעייתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב אותך מצעצועים. :)

סטאפ Stax אתה יכול להרים מ-500$ כולל הגברה אם אתה יודע איפה לחפש. אני הבאתי SR-007+מגבר תפלץ בלא הרבה יותר מהתקציב גג שלך (עריכה: אופס זה רק האוזניות lol). אני לא מתכוון להתנצנץ, פשוט להעביר את הנקודה שהיא ללכת על Stax לא אומר ללכת להוציא משכנתא. עם קצת רצון כמו שהפתגם הולך...

ניסיתי גם את הSR-202, הדגם הבסיסי ביותר (לשעבר). יצא שאני מעדיף אותן על הסנהייזר HD800 מכל בחינה כמעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהתנסות אישית אני מאוד ממליץ על ה-K701 ביחד עם המגבר K.I.C.A.S Caliente. למגבר יש חתימת צליל חמה שמאזנת את הצליל מהאוזניות.

לא היה לי כוח לקרוא את הסיקור הבא, אבל אולי לך הוא יעזור להחליט:

http://www.head-fi.org/t/540545/review-akg-k701-vs-sennheiser-hd650-w-kicas-caliente-pictures-videos

עריכה: הנה עוד כמה סיקורים:

http://www.head-fi.org/products/k-i-c-a-s-caliente/reviews

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פריפ במובן של רוברט פריפ? אני :xyxthumbs:

תקשיב לגורו'ס של האוזניות כאן.. שמעתי פעם סטאקס (היה מזמן ולזמן קצר) וזה היה מרשים מאד. בתקציב שלך תוכל להרים סטאפ יפה של .

אני אישית עדיין לא יכול לצעוד בנתיב הזה. יש לי פה ב-500 ש"ח אבל אני מעדיף מערכת ששווה פי 10 מהן. אני מודה, יש דברים שהאוזניות הללו עושות שגם מערכת ב-20K לא עושה, אבל הפשרה בתחומים האחרים גדולה מידי. מובן לי שזו הכרעה תצורתית ולכן אין כאן בסיס אמיתי להשוואה. אולם זכור, סה"כ אתה מבקש למצוא את הרכיבים שיאפשרו לך "לתקשר" עם המוסיקה ברובד הרגשי ואחת היא אם מדובר באוזניות או במערכת (זה בהנחה שהבחירה לא נעשית מתוך אילוצים חיצוניים).

למה אני חותר? אני אומר, לך שמע כמה מערכות ב- ותראה מה הן נותנות.. לא, אין שם פרוט אדיר, קוהרנטיות מושלמת ו"בלתי אמצעיות" אבל כן יש את המכה בחזה, יש "הופעה", יש מיקרו ומאקרו דינמיקה וגם החסד עם הקונטראסטיות של הנפחים השונים של כלי הנגינה וה"גוף" שלהם במוסיקה רב כלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעריץ גדול של קינג קרימסון\רוברט פריפ (:

אני כבר דיי בטוח שאני אלך על הnuforce hdp, גם בגלל שהבנתי שהוא מגביר טוב הרבה דגמים שונים של וגם בגלל שיש לו כרטיס קול\dac מובנה שאני צריך. לגבי אני עדין מתלבט בין sr325 או סנהייזר כלשהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעריץ גדול של קינג קרימסון\רוברט פריפ (:

גם אני גם אני.. :P

אני רואה שאתה קצת עצלן לצאת ממקום מושבך.. חבל, אתה צריך לשמוע את The Lizard על מערכת שהיא לטעמך כדי להעריך עד כמה חשוב לבחור את הרכיבים בקפידה. גם את אישתך תזמין דרך האינטרנט? ;)

סתם, אני יכול להבין שזו טרחה. כנראה שגם אם תקנה על עיוור תהנה ממערכת טובה, אבל לא מכזו שהיא יוצאת דופן (לטעמך שלך). לא חבל? האמור ראוי להדגשה מיוחדת אם אתה הולך על , כי בסכום הזה אתה מקבל חתיכה קטנה של נירוונה. החלטה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...