בקשת עזרה, חיבור מחשב נייד לראוטר האלחוטי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשת עזרה, חיבור מחשב נייד לראוטר האלחוטי


LAKOTA

Recommended Posts

שלום חברים, יש לי ראוטר של 3COM כבן שנתיים פלוס, הוא מחובר לנייח. כעת רכשתי מחשב נישא RV520 ווינדוז פרימיום7 בעברית. כמובן שהראוטר מוגן בסיסמא בכדי שלא יפרצו וינצלו את רוחב הפס ופריצה וכו'... אין לי מושג איך ומה עושים על מנת שאוכל לגלוש בצורה אלחוטית מכל חדר עם הנמחשב הנישא.

רב תודות לעוזרים !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך לדעת איך קוראים לרשת שלך.

בנייד יש למעטה בצד שמאל את האיקון שבו אתה יכול לחפש אלחוטיות תמצא את שלך תכניס תסיסמא וזהו יש חיבור תמידי ואם יש קליטה בכל הבית שלך אז אתה תתחבר אוטומטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צהריים טובים :)

כשאני מנסה להכניס את הקוד לWIFI אומר לי שהקוד שגוי. ניסיתי גם דרך הגדרות אך שם רשום לי שאני צריכה להכניס את הקוד של הראוטר רק שהראוטר שלי כל כך ישן שלא מופיע שם הקוד. אני לא צריכה להכניס את האייפי של המחשב לראוטר האלוחטי? אם כן איך בודקים מה האייפי של הנייד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי את הסיסמא ללא הצלחה, הנייד לא התחבר לנט. עכשיו, בדקתי בCMD את הכרטיס שיש בתוך הנייד (LAN) ורשמתי בתוך הראוטר ללא הצלחה הוא רשם לי שאין זה לא מבינה מה הקשר לMAC ועל כן לא שמר את המספרים שהכנסתי. ניסיתי ללכת לנייד ולהכניס את ה"מפתחות" בראוטר לWIFI וגם שם ללא כל הצלחה. אולי זה שייך לראוטר כי הוא "זקן" שלא ניתן "לשחק" באופציות שלו? כי המחשב הינו חדש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...