האם ידוע על בעיות עם לוחות של ASrock , Fatal1ty Z68/GEN3 , Extreme4 Z68/GEN3 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם ידוע על בעיות עם לוחות של ASrock , Fatal1ty Z68/GEN3 , Extreme4 Z68/GEN3


JentuS

Recommended Posts

שלום לכולם.

שמעתי איפשהו , אולי אפילו פה באתר שללוחות האם של Gigabyte לאחרונה יש אילו בעיות עם מערכת החשמל שלהם , שהיא לא יציבה או משהו כזה , אז רציתי לדעת האם זה נכון או שלא קיים דבר כזה , וגם רציתי לדעת האם אין שום בעיות בולטות גם בלוחות האחרונים של ASrock ו-Asus , האם אצליהם הלוחות בסדר ? לי יותר חשוב לדעת על ה-ASrock מכיוון שאני השבוע כנראה קונה אחד .

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערוך בבקשה את כותרת הדיון כך שיהיה ברור יותר מה השאלה שלך (פשוט נסח את השאלה בכותרת).

אין בעיה של יציבות או תפקוד מערכת החשמל של לוחות GB האחרונים, פשוט איכות מערכת החשמל, בטח בדגמי הכניסה-ביניים, היא בינונית משהו ביכולתה להתמודד עם עומסים. זה רלוונטי רק למי שמתכנן OC בינוני עד גבוה. למי שלא מתכנן OC אין לזה משמעות.

לגבי השאלה של על הלוחות, היא כללית מדי. אם אתה שואל על אפשרות של בעיות מוכרות בלוח כזה או אחר ציין בבקשה את שמות הדגמים. היצרן לבדו לא מעיד על "איכות" או "תקינות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , ערכתי את הכותרת רק שלא הכל נכנס בשאלה שרציתי לשאול.

לגבי הלוחות של ג'יגבייט הבנתי וזה לא מתאים לי כי אני כן מתכוון לעשות בינוני עד כבד , אז רציתי לדעת האם בלוחות הבאים ידוע על איזה בעיות כלליות או בעיות תאימות או בכלל אם ידוע על בעיות כלשהן ?

הלוחות שעליהם אני מעוניין לקבל מידע הם :

1. ASrock Fatal1ty Z68 GEN3

2. ASrock Extreme4 Z68 GEN3

3. Asus P8Z68 DELUXE GEN3

אשמח אם תעזרו לי , תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שתוכל למצוא את מבוקשך גם בלוחות זולים יותר.

ברחבי הרשת יש מספר תלונות על Z68 Extreme4. מכיוון שרק חלק מהאנשים נתקלו בבעיה כנראה שמדובר באצווה מסוימת של לוחות שסובלים מבעיות שונות ולא בסדרה כולה.

בכל מקרה, לוחות משתלמים לקטגוריה הזאת הם Z68 3 Gen3

ו-P8Z8-V (עם או בלי Gen3, בעקרון אין ממש משמעות ל-Gen3 גם כי כנראה לאורך חיי המערכת לא ממש יהיו כרטיסים גרפיים שיהיו חייבים את רוחב הפס הזה וגם כי היכולת לנצל אותו תלוי בהתקנת מעבד IB במערכת. כל עוד מותקן בו מעבד SB לא תוכל לנצל את אפיק ה-PCIex16).

שני הלוחות האלה עשירים בתכונות שסביר להניח שיענו על כל הדרישות שלך (ואף יותר), לא יגבילו אותך ב-OC במגבלות אוויר ומים ויחסית למבחר הלוחות שקיים הם בהחלט משתלמים מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , שוב פעם תודה , במיוחד על ה-Extreme4 ששפכת קצת מידע.

עכשיו הבעיה שאני בחרתי בלוחות האלו לא סתם , כמו שכבר כתבתי בנושא אחר על שילוב פלטפורמות (מעבד+לוח אם) , אני בחרתי את הלוחות האלו בגלל שהם באים עם פנל USB3 לקדמת המארז ואני ממש צריך את זה , עכשיו השאלה היא האם אני יכול להשיג פנל כזה בעל יציאות USB3 לקדמת המארז בנפרד ? , אם כן אז איפה אני מוצא דבר כזה ? , והאם אפשרי לחבר פנל כזה שנקנה בנפרד לכל הלוחות אם או שרק ללוחות ספציפיים ? , כי אם לא תיהיה בעיה ברכישת פנל כזה בנפרד וחיבורו לכל שאני אבחר אז אני אשקול קניה של יותר זול בעל אותם ביצועים ופיצ'רים פחות או יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פאנל כזה אתה יכול לרכוש בנפרד. חפש באיביי, ראיתי שם כמה.

תבדוק את ה-p67 extreme4 שזול מהשאר, וכולל את הפאנל המבוקש. אם אתה לא צריך לוח ל-SLI\CF אתה יכול לבחור לוחות זולים בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד יש לך בלוח 3.0 Front Header או לפחות חיבור שמאפשר לך להוסיף 2 חיבורי 3.0 באמצעות מתאם לגב המארז (או לקדמתו) תוכל לקנות בנפרד פאנל מתאים שכזה כל עוד החיבור שלו מתאים. לגבי מחירים, אני לא יודע, אבל אפשר לעשות סקר שוק קצר ולראותאם המחיר שלו משתווה להפרש המחיר בין לוח זול יותר שעונה על הצרכים שלך ובין אחד מהלוחות היותר יקרים האלה.

לדעתי יש גם פתרון זול עוד יותר. פשוט תקנה כבל מאריך (או שניים או רכזת UBS 3.0) ותנתב אותו מגב המארז דרך חלקו הפנימי או החיצוני של המארז אל חלקו הקדמי.

היתרון: זול, גמישות מלאה ויכולת לשנות תצורה בעתיד. בהתאם לסביבת העבודה שלך ייתכן שאפילו תוכל לנתב אותם ולקבע אותם לשולחן העבודה (אין משהו יותר נוח לדעתי מליצור גומחה בשולחן העבודה שבה מרוכזים פס שקעים (2-3 לחיבור התקנים הדורשים טעינה ואפילו המסך) ומספר חיבורים שימושיים (אודיו, רכזת USB) -- אבל זה כבר נושא לדיון אחר :).

החסרון: פתרון קצת פחות אלגנטי מבחינה חזותית (אבל כאן גם לכישורי האלתור משמעות אפשר בהחלט לעשות מזה משהו יפה) וזה לא מוסיף לך חיבורים אלה משתמש ב-2 שיש כבר בגב המארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , תודה על התגובות ועל הפתרון עבור ה-USB3 , אני בהחלט אבדוק את הנושא.

אז עכשיו , שאני אהיה בטוח , אתם באמת ממליצים בחום על הלוחות האלו ?

ASRock Z68 Extreme3

Asus P8Z68-V

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אווו...

פעם ראשונה שאני שומע על הכעיה הזו...

אני קונה בימים אלה מחשב חדש,ואני מתכנן אוברקלוק עם ה2500K

איך הלוח הזה ? יש לו בעיות ?

http://tms.co.il/product/10288

להתרחק מהלוח הזה לOC ? או שהדגם הזה בסדר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללוחות של GB אין בעיה, פשוט מערכת החשמל שלהם קצת בינונית, בטח שבלוחות הכניסה (כמו זה שאתה שואל לגביו).

לכן הכל תלוי איזה OC אתה מתכנן עם הלוח. עם לוח כזה לא מומלץ לבצע OC עבור עבודה 24/7 שדורש יותר מהעלאת מתח קטנה (ואני ממליץ בלי העלאת מתח בכלל), מה שאומר שסביר שתגיע לתדר של 3.9-4.2GHz, אולי קצת ליותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי רוצה בינוי שיפעל כל הזמן בלי שאני יתעסק ויוריד ויעלה את המהירויות כל הזמן..

משהו בינוני וקבוע.

דרך אגב המחשב יפעל 24/7

יש לוח אחר שאתם ממליצים עליו לדרישות שלי ? איך ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתח בבקשה דיון נפרד ובו תציין את הדרישות שלך מהלוח ותקציב.

סתם כהערה: למה בכלל אתה זקוק ל-OC? אלא אם כן זה נעשה למטרות (ואז לא מדובר על OC בינוני) OC לא צריך להיות מטרה על כלי שבו ניתן להשתמש לקראת סוף חייה של המערכת כדי להפיק ממנה עוד קצת. לעיתים נדירות יותר בשוק הצרכני מדובר על מצב שבו כבר מההתחלה יש רווח אמיתי ל-OC. בכל מקרה, זה לא נושא הדיון הנוכחי ולכן פתח בבקשה דיון נפרד בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...