2 הארד-דיסקים שמרעישים - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2 הארד-דיסקים שמרעישים


Jesper

Recommended Posts

יש לי HD מהדגם סמסונג HD204UI. הוא מאוחסן בתוך קייס חיצוני. הוא משמיע תקתוקים כבר בערך חודשיים, אבל הוא עובד בסדר גמור ובכלל לא נראה שהוא הולך להתפגר. (כבר ראיתי הארד דיסקם שהשמיעו קולות והתפגרו אחר כך, וזה בכלל לא נראה אותו דבר). הוא גם די חדש (בן פחות משנה). כל מי ששאלתי עד עכשיו אמר לי שהארד דיסק שמשמיע תקתוקים=הארד דיסק גוסס, אבל זה פשוט לא נראה ככה, ועובדה שכבר חודשיים הוא משמיע תקתוקים ועובד יופי, וגם תוכנת HS SENTINEL אומרת שהוא תקין לגמרי.

צירפתי קובץ קול עם הרעשים שההארד דיסק עושה. תוכלו להגיד לי מה הקולות האלה אומרים, והאם ההארד דיסק בסדר או לא?

בנוסף, קניתי לפני חודש לפטופ K53E שיש לו HD מדגם WD6400BPVT. המחשב משמיע רשרושים רוב הזמן, שאני די בטוח שהם באים מההארד דיסק. ההארד דיסק כנראה תקין אבל הרשרושים האלה ממש מעצבנים. שלחתי את המחשב למעבדה של היבואן אבל הם החזירו לי אותו בלי לעשות כלום ואמרו שהכל תקין. האם כל ההארד-דיסקים משמיעים רשרושים כאלה או שזה באמת נחשב לפגם ואני צריך להתעקש שיחליפו לי אותו?

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באחד המחשבים שלי יש לי גם הראד דיסק של סמסונג (1TB) לא זוכר את הדגם, אבל הופיע במפרטים בהמלצות חמות, ונניח בחלק מהמקרים אם אני נניח פעולה שמצריכה גישה לכונן, כמו פתיחת תיקייה קיימת, אז מיד אחרי ההקלקה על התיקייה הוא עושה רעש תיק בודד כמו שלך, אבל הוא מתפקד כמו תותח, ואני לא חושב שיש לזה יותר מדי משמעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...