פורסם 2011 בדצמבר 913 שנים שלום.אחרי כמה זמן שאני מרגיש ושומע את ה-HD שלי מקרטע, הרצתי עליו את הבדיקות של SAMSUNG (הורדתי מהאתר של סמסונג), וקיבלתי הרבה הודעות שגיאה של ERROR: LBA indexוכמובן הודעת שגיאה בסוף הבדיקה.(מצורפות תמונות).האם יש מה לעשות בנידון? או פשוט לקחת את ה-HD לחנות שבה קניתי ולדרוש החלפה?תודה.[attachment deleted by admin]
פורסם 2011 בדצמבר 913 שנים קודם כל, תגבה את הקבצים. ביצוע remapping יכול לעזור אבל אם יש אחריות אז תממש.
פורסם 2011 בדצמבר 1113 שנים אני יודע שזה נכון בקיי. אס. פי לא יודע אם תצליח להראות לי חוק שמחייב את הדילר לקחת את רכיב תקול ולעשות בשבילך את הפרוצדורה מול היבואן. זה שחלקם אולי בוחרים לעשות את זה כמחווה של שירות טוב, זה משהו אחר
פורסם 2011 בדצמבר 1113 שנים אני עדיין חושב שאתה טועה, אבל אם אתה רוצה להרחיב בנושא, פתח בפורום צרכנות , כי ככלות הכל זה לא הנושא כאן, בדיון הזה.
פורסם 2011 בדצמבר 1113 שנים אני עדיין חושב שאתה טועהאין 2 אמיתות, מחשבה לא משחקת תפקיד. או שיש חוק שמחייב, או שאין. לנסות תמיד רצוי מהחנות ולא שללתי את זה
פורסם 2011 בדצמבר 1113 שנים אתה תמיד יכול לעשות את הפרוצדורה של הRMA לבד, אבל תצתרך לשאת בעלויות של המשלוח לחול במידה ואתה לא מקבל ברקוד של UPS / FEDEX להדפסה.
פורסם 2011 בדצמבר 1213 שנים אולי תרדו סוף סוף מנושא צרכנות ותענו לגופו של עניין ? להזכירכם , הנושא הוא " תקלות בדיסק של סמסונג " !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.