מספר שאלות על ערוצי אודיו - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר שאלות על ערוצי אודיו


soprno

Recommended Posts

שלום,

יש לי מספר שאלות על ערוצי אודיו:

1.איך אני יכול לוודא שהקבצים שברשותי(סרטים, סדרות) תומכים במספר ערוצי אודיו כdolby digital truehd או dts master audio?(פרט ללשמוע כמובן...) האם יש תוכנה כלשהי שיכולה לוודא זאת או שאפשר לעשות זאת דרך חיפוש בפרטי הקובץ?

2. איך אני יכול לוודא שהמחשב שלי יכול לפענח מספר ערוצים?(יש לי קודקים מסוג shark007, גרסא 2.3.8, uמערכת הפעלה מסוג window 7 )

3.אם שומעים סרטים/סדרות באמצעות , האם הערוצים מתחלקים לימין ושמאל(2.1 -ובעצם 1.1 בכל אוזן) או ששומעים בשני הצדדים אותו הדבר(1.1)?

4.כשחסרים , לאין הולכים הערוצים שחסרים?(כשיש רק 2.1 אבל צריך 5.1 לדוגמא) האם לא שומעים אותם או שהם מושמעים דרך הרמקולים הקיימים?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. כן יש תוכנות שעושות את זה, לצערי אני לא מצליח להיזכר בזה כרגע. הן פותחות את קובץ ה-mkv ובודקות מה בדיוק התוכן שבתוכו ומציגות לך פירוט על כך. תנסה לגגל את זה קצת (או לחכות לתגובה של מישהו עם יותר טוב משלי :)).

ב. אני לא מכיר את הקודק הזה, אני משתמש בקודק שונה. אתה יכול כמובן לפתוח את המאפיינים של הקודק ולראות מה הוא כולל בתוכו. ואתה יכול תמיד למצוא קבצי דוגמא מהפורמט הנדרש ברשת ולבחון האם הם פועלים. ואם הזיכרון שלי מהסעיף הקודם היה עובד אז יכולת גם לבחון לאיזה קודק עובר כל אחד מהרכיבים של הקובץ (האודיו והוידאו) בעזרת אותה התוכנה.

ג. למה שתשמע בשני הצדדים אותו הדבר? אם התוכן הוא לא במונו אז אתה לא תשמע במונו.

ד. כשחסרים אתה תלוי בתוכנה (הקודק והדרייבר של כרטיס הקול). ייתכן שהם עושים downmix למספר הרמקולים הקיים וייתכן שתשמע רק מה שמוקלט בערוצי הסטריאו. בדר"כ בקודק אתה בוחר מספר והוא פועל בהתאם לכך, אך כרטיס הקול יכול להיות מצב שונה, מעולם לא בדקתי את זה (בטח שלא על כל כרטיס אפשרי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...