עזרה בבחירת עדשה - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת עדשה


davis5

Recommended Posts

אני רוצה לקנות canon 550D ורציתי להתייעץ איזה עדשה כדאי לקנות. חשבתי או לקנות 18-55 ויותר מאוחר לקנות 55-200. או ישר לקחת 18-135 של canon?

המצלמה נועדה בעיקר לצלם את התינוקת שלי שתיוולד עוד מעט.

עד כה התנסתי במצלמה של אבי canon sx20 .

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תזדקק לטווח של 135-200, לך על 2 העדשות.

אם אפשר בלעדיו לעת עתה - יהיה לך יותר נוח בהתחלה עם עדשה בודדת. (פיצול טווח באורכי מוקד שכאלה מצריכים החלפת עדשות מרובה, או תכנון מקדים של הצילומים שבא עם ניסיון)

* אם אינך מתכוון להיכנס לצילום כתחביב ולרכוש עוד עדשות בעתיד, אולי קניית SX20 תתאים לך יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרבה מאוד לצלם את הילד שלי והוא למעשה הסיבה העיקרית שרכשתי DSLR. השימוש במצלמה "מקצועית" מקל עלי מאוד להשיג תמונות ברמה מעל הממוצע, אבל לא רק על המצלמה יקום ויפול דבר ובצילום תינוקות וילדים חשוב להבין כמה דברים --

* אם אין לך ידע בצילום (או כוונה ללמוד) - עדיף שלא תעבוד עם DSLR, אתה תפספס תמונות, תהיה מתוסכל ומהר מאוד ימאס לך לסחוב את הכלי הכבד והגדול איתך לכל מקום. במקרה כזה עדיף לקנות מצלמה קומפקטית טובה, שכבונוס גם יכולה לצלם וידאו בנוחות. לציין שאני מחזיק קומפקטית במקביל ל-DSLR שלי ולשתיהן לא חסר שימוש.

* אתה עומד לצלם הרבה מאוד בתוך הבית ובאופן כללי בתנאי תאורה קשים, אם אתה רוצה תמונות טובות ומחמיאות של הילדה בתנאים כאלו, תשכח שיש לך מבזק פנימי ותלמד לעבוד עם אור טבעי חלש או שתקנה מבזק חיצוני ותצלם בהבזקה לא ישירה.

* לפחות בגיל הצעיר אין ממש צורך בעדשות טלהפוטו וניתן להסתפק ב-18-55 (אם אתה הולך על ניקון הייתי ממליץ להתמתח עם התקציב וללכת על ה-18-105 המעולה). בכל מקרה צלם קרוב לעניינים ובגובה העניינים. מצלמה עם מסך מפרקי כגון ה-D5100 עשויה להקל עליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...