Jawbone Era - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Jawbone Era


bezangeloo

Recommended Posts

כבר כמה זמן שאני מתלבט אם לקנות אוזנייה ואם כן איזו. טעמי הנוחות ניצחו ובוסופו של דבר קניתי את הEra, אוזניית בלוטוס קטנה וסקסית, שכמעט כולה יתרונות.

מה בקופסא?

הEra מגיעה בקופסה מלבנית, כשהחלק העליון שקוף והEra צפה בתוכו על רגל זכוכית. קצת הזכיר לי את ארונות הזכוכית של תכשיטי מלכת אנגליה/

בתוך הקופסא נמצא מתאמי סיליקון משני סוגים בגדלים שונים להחלפה, קשת לאוזן, כבל USB קצרצר קשיח, מתאם טעינה לרכב, נרתיק רך וספרוני הוראות במספר שפות.

על מתאמי הסיליקון לאוזן צריך להרחיב. מגיעים אם האוזנייה שני סוגים. ה'רגיל'- אטם סיליקון פשוט לשימוש עם הקשת, והסוג השני שמי שחשב עליו לא פחות מגאון- אטם סיליקון עם טבעת בולטת ממנו, שנועדה לתפוס את האוזנייה יציב באוזן ללא הקשת. אחרי שהבנתי איך לשים את זה באוזן הEra יושבת יציבה אפילו בריצה קלה. כמובן שאפשר לשלב גם את האטם הזה עם הקשת.

האוזנייה עצמה (יחסית) קטנה, עוצמת השמע המקסימלית חזקה מאוד, איכות השמע (לאחר עידכון קושחת האוזנייה) בשני הצדדים טובה ואפילו טובה מאוד (בנסיעה רועשת במיוחד היו צעקות 'מה?' הדדיות אבל לא משהו מעבר לדיבור במכשיר הטלפון ישירות ובטח יותר טוב מאוזניות אחרות שניסיתי), הצד השני שמע אותי גם כשלחשתי ושמע ברור.

תפעול האוזנייה פשוט ונוח. על האוזנייה כפתור אחד בלבד, אבל הוא לא לבד. לחיצה בודדת תענה ותנתק שיחה, לחיצה בודדת על הכפתור במצב המתנה יגרום לאוזנייה לספר לנו מה מצב הסוללה (בזמן שיחה), ולחיצה ארוכה בזמן המתנה יפעיל חיוג קולי [פונקציה שלא השתמשתי בה], ולחיצה ארוכה בתוך שיחה יגביה וינמיך את הווליום עד שהכפתור ישוחרר

מעבר לזה Era נהנת גם כשמטרידים אותה. כשהיא לא באוזן אפשר לענות לשיחה ע"י ניעור האוזנייה פעמיים, וכשהיא באוזן אפשר לענות ולנתק ע"י שתי נקישות על האוזנייה עצמה.

שינוי הגדרות האוזנייה ועידכון קושחה מתבצע בצורה פשוטה וידידותית בממשק וובי באתר של Jawbone

האוזנייה כמובן תומכת בA2DP וקיימת לאייפון ולאנדרואיד שמציגה איקון של מצב הסוללה בnotification bar ומאפשרת לשנות הגדרות בסיסיות (בשביל להשתמש באפליקציות יש לאפשר את JawboneLink בהגדרות האוזנייה)

קיימות אופציות שלא סיקרתי, או כי לא היה לי בהן עדיין שימוש או כי הן קצת מיותרות (כמו שינוי קול ההתראות של האוזנייה ל'מאפיונר'...)

לסיכום האוזנייה מומלצת, כשהחיסרון היחיד שלה הוא המחיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את הICON וכל התכונות הנ"ל (כולל הקופסא עם המעמד) בדיוק אותו דבר

לERA יש טכנולוגיית סינון רעשים יותר מתקדמת (גירסה חדשה יותר של NoiseAssassin)

ומקריאה ברשת שמעתי שהיא נוחה יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

חברים הבאתי את הראוזניות הנל מאייבי חדשה. אני מאוד מרוצה. אוזניית בלוטוט ראשונה שלי אבל מאוד נוחה !

כמה דברים מאוד חשובים שלא נאמרו פה.

לבעלי -לחיצה ארוכה מפעילה את סירי

יש לאוזניה ״מערכת הפעלה״ שדרך המחשב אפשרי לשנות ל״עוזרת״ את הקול מבין מבחר של 4 אנשים

כמו כן יש אופציה לשמור 20 מספרים שכאשר יתקשרו האוזניה תקריא את השם שתגדירו

בקיצור אחלה אוזניה עושה עבודה טובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...