סקירה וביקורת - AKG GHS 1 - אוזניות הגיימינג הראשונות של AKG! - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקירה וביקורת - AKG GHS 1 - אוזניות הגיימינג הראשונות של AKG!


adi518

Recommended Posts

אז למי שחי מתחת לאיזה אבן, לפני כמה ימים נגמר מבצע "בלק פריידי" ברשת באג ! במהלך המבצע הספקתי לקנות במסגרת ה- 1+1 שלהם שני סטים של AKG, ה- Q460 ודגם הגיימינג הראשון, ה- GHS1. זאת ביקורת וסקירה של דגם הגיימינג. :)

ENJOY !

image_-_ghs1__group_view_on_white__new_large.jpg

אריזה

כמו כל המוצרים של AKG, ניכרת השקעה באריזה, המוצר לא נראה כמו צעצוע (*שיעול* ס"ק *שיעול*), אלא כמו מוצר לאנשים רציניים! בתוך האריזה האוזניות תפוסות היטב בעזרת מס' אזיקונים גמישים. בגב האריזה ניתן למצוא מס' פרטים על מפרט האוזניות כגון עוצמה ותדרים. באריזה כלולות האוזניות, מדריך קטן למשתמש ותעודת אחריות.

איכות בנייה

אין כמו AKG כשזה מגיע לאיכות הבנייה. למרות שרוב מוצריה של AKG (אם לא כולם) מיוצרים בסין, היא מקפידה בטירוף על איכות הבנייה. למשל, לא תראו קצוות פלסטיק לא נקיים או הרכבה לא מדוייקת על המ"מ. מה שיפה אצל AKG זה שההקפדה ניכרת בכל קו המוצרים, כלומר מרמת מחיר של 100-200 שקלים ועד רמת מחיר של 500 ש"ח ויותר. הם פשוט לא מזלזלים באף אחד ורוצים לשמור על אחידות האיכות בכל קו המוצרים שלהם.

עיצוב

בדר"כ שמסתכלים על מוצר באינטרנט, הוא נראה מדהים ואז במציאות, קצת פחות. אממ..לא במקרה הזה. כשבוחנים את האוזניות במציאות, זה ממש 1:1 התמונות. העיצוב, והאיכות הם בדיוק מה שדמיינת. פה אפשר לציין גם שהאוזניות זכו בפרס RedDot Design Award, פרס יוקרתי לעיצוב, ולא בכדי. אם אתם שואלים אותי, האוזניות הכי יפות שיש בשוק. AKG מייצרת את הדגם הזה בשלושה צבעים: שחור מט, לבן מט וקאמופלאז' בצבע לבן\כחול. אם אני לא טועה באג משווקת רק את הדגם הלבן והשחור. אני אישית חושב ששחור היא הבחירה הריאלית ביותר לטווח ארוך אבל כל אחד והשיקולים שלו. :)

red_dot.jpg

נוחות

בהשוואה לאוזניות קודמות שהיו לי (כולל AKG ואחרים) יש הבדל גדול. הכריות עשויות מבד סופר איכותי ונעים שמכסה את כל האוזן. האוזניות סגורות, לא חצי פתוחות אלא ממש סגורות. לאחר מס' כיוונים של אורך הקשת, האוזניות ישבו בצורה אופטימלית והרגישו "בבית". הקשת עצמה נוחה בטירוף, לא נתפסת בשיער וקלה מאד לתפעול. האוזניות מגיעות עם שלט מובנה ששולט בעוצמת הסאונד ופתיחה והשתקה של המיקרופון, פיצ'ר שימושי במיוחד. לעומת ה- 460Q אין כאן שליטה על שירים כי האוזניות כוונו יותר למחשב ופחות לאייפוד\אייפון. תפעול השלט קל ופשוט, איכות בנייה מצויינת, לא נתקלתי בבעיות כלשהן. פ'יצר מוכר כמעט בכל AKG הוא מה שהם מכנים "3D AXIS" כלומר, צירים מתכווננים כך שניתן לקפל את האוזניות לצורה הבאה בזמן שהן לא בשימוש.

3.jpg

המיקרופון

האוזניות מגיעות עם שני חיבור PL 3.5 סטנדרטים, אחד לשמע ואחד למיקרופון. למרות שלפני הקנייה מצאתי מס' תלונות בודדות על איכות המיקרופון, לא מצאתי לכך אחיזה במציאות. המיקרופון עובד ללא דופי, חיבור פשוט לשקע המיקרופון והתחלתי להקליט. ההקלטות יצאו חזק וברור. כמובן שעם תוכנות כמו TEAMSPEAK וסקייפ עלול להיות צורך לבצע מס' כיוונונים לפני שתקבלו ביצועים מיטבים, אך מלבד זאת עובד כמובטח.

akg-ghs1-camo3-l.jpg

הסאונד

לעומת זולות יותר של AKG ניכן הבדל גדול גם בבאס וגם בט'רבל, אך במיוחד בבאסים. למרות ש- AKG ידועה בחיבתה לאוזניות בעלות באס בשרני, כאן הם לקחו את זה צעד אחד קדימה! ובהשוואה ל- Q460 מדובר אפילו ביותר. כלומר, בצלילים נמוכים אפשר לצפות לסאונד מיטבי. אם כי ההבחנה שלי היא לא 100% מקצועית אני כן יכול להגיד שגם בצלילים הגבוהים האוזניות לא מאכזבות ולמרות הבאסים האימתניים ניתן להבחין בסאונד בהיר ונקי.

מסקנות

אוזניות גדולות במחיר קטן (כל עוד אתם קונים במסגרת המבצע). אני אתייחס לעניין של סראונד במשחקים. למרות שלא מדובר באוזניות סראונד, הן עדיין נותנות ביצועים מדהימים במשחקים ולמי שיש מחשב מהתקופה האחרונה, סביר להניח שגם יש כרטיס קול יחסית מתקדם כך שניתן לדמות סראונד על הסטריאו של האוזניות. לדעתי, לעומת של חברות אחרות, כגון רייזר ושאר ממתקים, האוזניות האלו עולות עליהן באיכות הסאונד. הן אמנם לא סראונד אך בהחלט לא נופלות בשאר הדברים ובמחיר המבצע הן שוות כל שקל שתשלמו עליהן וקצת פחות שהם לא. :)

** אם אני לא טועה הן מגיעות עם שנתיים אחריות כמו שאר המוצרים של AKG.

יתרונות

* איכות בנייה ללא פשרות עם נקודה חשובה! כריות בד במקום פלסטיק שנוטה להתקלף.

* משובח

* עיצוב מהסרטים עם גימור ברמה גבוהה

* מחיר מדהים (במסגרת 1+1 או אחר שווה שבאג יעשו)

* כבל ארוך וגמיש (2 מ')

חסרונות

* מיקרופון לא מתכוונן

* ללא חיבור \ מתאם שעשוי היה להיות נוח יותר.

* ללא סראונד, אך ניתן להשתמש במדמה סראונד ולהשיג אפקט דומה\קרוב.

מקווה שאהבתם את הסקירה\ביקורת ועכשיו קצת שצולמו על-ידי :)

akg_ghs_r3_2_fred.jpg

akg_ghs_r3_3.jpgakg_ghs_r3_4.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

יפה מאוד :yelclap: .AKG זאת חברה מצויינת בתחום הסאונד.

חבל שעדיין מוכרים את כמותג שמיוחד ל"גיימינג"..זה פשוט גימיק מעפן.הכל חרטא!

חוץ מהמשחק CS,אני לא שום סיבה להשקיע יותר מ100 שח על למשחקי מחשב.

אהבתי את הזויות של התאורה בצילום ;D

אגב..מה המחיר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחיר הרגיל שלהם 500 שקל, אבל במסגרת המבצע 1+1 שהיה הם נמכרו ב- 250 שקל, שתכלס הרבה יותר קרוב למחיר שלהם בחו"ל. באיביי אתה יכול להשיג אותם ב- 350 ~ בערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...