פורסם 2011 בנובמבר 2913 שנים שלום.בזמן האחרון אני מתעניין ביצירת תכנים מצוירים דו מימדיים, בסגנון סאות'פארק ומ.ק. 22, לא דברים תלת מימדיים.חבר שעוסק ביצירת משחקים ולומד את זה עכשיו בצורה עצמאית אמר שאפשר לעשות את זה על ידי יצירת מודלים ב3D max ובשילוב עם C# ומשהו שנקרא XNA נדמה לי, לעשות את הסרטים. אבל זה נראה לי דרך קצת עקומה ושלא מיועדת לזה, לכן אני מתייעץ איתכם כאן.מה שהוא אמר נכון? מה הדרך המתאימה לעשות את מה שאני מחפש?תודה.
פורסם 2011 בדצמבר 213 שנים מחבר אני זה ששואל באותו עניין, כששאלתי את חבר שלי על פלאש הוא אמר שהחסרון בזה שצריך לצייר כל פריים מחדש, כאשר בדרך שלו אפשר להזיז את השלד של הדמות בצורה שאני רוצה.
פורסם 2011 בדצמבר 1413 שנים Anime Studio 8למרות החזות הקצת ילדותית, טכנולוגיה לגמרי לא רעה מבוססת עצמות וכלים די מתקדמיםhttp://www.arigent.co.il/Products/ProdDtl.asp?Pid=3358
פורסם 2012 במרץ 713 שנים הטכניקה שמשתמשים בה לאנימציה בסאות'פארק נקראת cut out. בפלאש אפשר לעשות אנימציית קאט אאוט שבניגוד לאנימציה קלאסית לא מציירים כל פריים מחדש אלא מחלקים את הדמות לחלקים. אתה מגדיר את תחילת התנועה ואת סוף התנועה של כל חלק והתוכנה משלימה את האמצע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.