עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

גם כשקראתי את השאלה בFAQ שלהם לא הבנתי אותה. למה אתה לא פשוט מנייד ודי או מחכה לראות אם הרשת בסדר? בשביל מה צריך את כל הכאב ראש הזה?

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כפי שצפיתי (http://www.netcheif.com/blog/?p=2240) הבוקר, העיתונים מלאים ביקורת על גולן תקשורת.

מודל שירות שמבוסס על אינטרנט ודואר אלקטרוני אינו מתאים לאופי הישראלי שרוצה לדבר עם נציג השירות ולעיתים קרובות גם לראות אותו עין בעין. מי שרוצה מחיר זול יצטרך להתרגל לאופן השירות הזה ואם זה לא מתאים - תמיד יהיו חברות הסלולר הוותיקות עם מודל שירות מלא.

אנשים לא מתנתקים מהחברות הגדולות בגלל השקט הנפשי.

אני למשל עובר להוט מובייל, כי אין לי בעיה לעבור מחברה לחברה וכבר עשיתי את זה בעבר,

אבא שלי לעומת זאת מחזיק שלוש קווים (כל המשפחה חוץ ממני) מ1999 באורנג', וסוגר כל חודש 400-500₪.

למה?! אמרתי לו שעם הוא עובר לאחת החברות החדשות, הוא יסגור את החודש ב 250₪ מקסימום.

הוא רוצה חברה עם גב טוב וללא בעיות טכניות (כמו קליטה), וזאת הבעיה.

יש אנשים שמפחדים משינוי, ויש כאלה שלא עושים חשבון כנדרש ונופלים ל"מבצעים" של החברות הגדולות.

בסופו של דבר שכנעתי את אבא שלי שתוך חודש של "בדיקת הרשת" של הוט/גולן הוא יעבור לאחת מהם.

פורסם

כפי שצפיתי (http://www.netcheif.com/blog/?p=2240) הבוקר, העיתונים מלאים ביקורת על גולן תקשורת.

מודל שירות שמבוסס על אינטרנט ודואר אלקטרוני אינו מתאים לאופי הישראלי שרוצה לדבר עם נציג השירות ולעיתים קרובות גם לראות אותו עין בעין. מי שרוצה מחיר זול יצטרך להתרגל לאופן השירות הזה ואם זה לא מתאים - תמיד יהיו חברות הסלולר הוותיקות עם מודל שירות מלא.

קראתי את הבלוג שלך כבר אתמול (דרך אגב, אחלה בלוג, תודה רבה!), אבל אני לא חושב שהתלונות מעידות על אי התאמה לאופי הישראלי. מדובר בחבלי ילדות של מערכת שקמה מאפס, ולכן טבעי שיהיו בעיות. גולן (שאני מודה שהמודל שלה מוצא חן בעיני) מפעילה מוקד שירות לקוחות, שלא שמעתי הרבה תלונות עליו.

ולעצם הענין של האופי הישראלי, אני לא יודע אם יש באמת 'אופי ישראלי'. כמובן שבכל מדינה יש נורמות צרכנות, אבל אני לא יודע אם יש נורמה אחת כזאת. אני למשל מעדיף לנהל את כל ענייני דרך האינטרנט, לא אוהב לדבר עם מוקדנים שיעבדו עליי באוזן או לכתת את רגליי למוקד שירות ולחכות שעה. אני מעריך שכמוני יש עוד הרבה אנשים צעירים, מודעים טכנולוגית, שמעדיפים את המודל הזה. אני מסכים שיש גם כאלה שמעדיפים גב כלכלי, פוטנציאל קליטה טוב יותר, ורישות כל הארץ במוקדי שירות, ובשביל אנשים כאלה יש את החברות הישנות, או את הוט שנראה שדוחפת לכיוון הזה. אבל בכל זאת הערה: אותם מודעים טכנולוגית, הם גם מובילים טכנולוגית, הם מסוגלים להעביר את כל המשפחה שלהם, מתוקף היותם 'המבינים' בטכנולוגיה במשפחה, לחברות החדשות.

לכן עדיין לא הייתי מספיד את החברות האלה, לא את גולן, וכל שכן לא את הוט מובייל.

פורסם

בהחלט יוזמה מבורכת, הגיע הזמן שיפתחו את השוק הזה כבר לתחרות אמיתית שהצרכן רק ייצא נשכר ממנה.

האם יש כבר מישהו שמשתמש בגולן טלקום\ ביקורות על המהירות גלישה אצלם? כרגע אני באורנג' והגלישה היא במהירות בלתי נסבלת ממש.

פורסם

מי שרוצה איפון במחיר מוגזם שילך לחברות הגדולות.

למי שיש שכל שילך לחברות הקטנות.

בסוף הרי הם לא מפסידות, ממי החברות הקטנות קונות את הפס והתדרים?

פורסם

בשום מקום לא ראיתי פירוט של מה זה "שימוש הוגן וסביר"

בתוכנית ללא הגבלה של הוט?

פורסם

http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-8634ba4d9965731018.htm

לא נראה טוב..

במיוחד לא נראית לי התגובה של מר גולן, היא מאוד ילדותית ולא מקצועית...

אוי ואבוי. ואני כבר עמדתי לעשות פיילוט עם המספר של הבת שלי מחר בבוקר. נראה לי שאני אחכה עוד קצת.

פורסם

לא נראה לי כזה ביג דיל

פשוט אל תרשמו דרך WIFI פתוח של בית קפה :)

פורסם

יש שם חברת אבטחה שטוענת שאין הצפנה/הצפנה לא מספקת

ברגע שאתה מתחבר למשתמש שלך הסיסמה נשלחת לא מוצפנת

כלומר עם PACKET SNIFFER תיאורטית אפשר לראות מה מספר המשתמש והסיסמה שלך

אין לי מושג איזה נתונים יש שם בחשבון המשתמש ואם באמת מופיע שם מספר כרטיס האשראי

תגובת החברה: זאת קונספירציה של הטייקונים שמפחדים, האתר שלנו נבנה ע"י חברה מ8200 והוא הכי בטוח בארץ :)

פורסם

לא יפליא אותי שחברת האבטחה היא באחזקה חלקית של נוחי דנקנר...

ובנימה אחרת

במשך שנים חברות הסלולאר גנבו אותנו בשיטתיות

אז אם מישהו יפרוץ לאתר של גולן ויגנוב אותנו שוב

נרגיש בבית

פורסם

השדות באמת נראו פשוטים אבל הדף היה מאובטח. גם לא קיבלתי התראה על תוכן חצי מאובטח בדף.

פורסם

לגבי המודל השירותי של אתר ומוקד במקום מרכזי שירות וכד'...

1. עקרונית חברות הסלולר מוכרות את המכשירים השונים במחירים מופקעים, וללא סיבה אמיתית. סמארטפונים בדרך כלל יוצאים זולים יותר בעשרות אחוזים בחנויות פרטיות. חבל שאין לנו אף רשת גדולה (מבחינת פריסה) של חנויות מכשירים עם שירות ראוי.

2. המודל שלהם מציע תשלום קבוע עבור השירותים, כך שלא אמורות להיות הפתעות בחשבון בכל מקרה. ככה שסוג האנשים שבאים כדי לצעוק ולקבל זיכויים והסברים על איך יכול להיות שהם הגיעו לחשבון של XXXX ש"ח אמור להיות נמוך.

3. מאחר ואת המכשיר לא קונים מהם, את כל התלונות / בעיות טכניות לגבי המכשירים, גם ככה אין מה להפנות אליהם, אלא לחנויות שמכרו את המכשירים בלאו הכי.

מסקנה - כמות השירות שאנשים אמורים להזדקק לה לפי המודל הזה היא קטנה מהותית משל הרשתות הגדולות.

מה שלא מספרים בפועל זה את הדברים הבאים:

1. מן הסתם שהתשלום הקבוע לא כולל שירותים שונים. כלומר אם תצביעו לכוכב נולד, זה כן יעלה לכם כסף.

2. מה לגבי הקישוריות? אם אני מתקשר מגולן טלקום לגולן טלקום ניחא. אבל אם אני מתקשר מגולן טלקום לאורנג', האם השלמת השיחה נכללת?

פורסם

2. כמובן. המחיר הוא fix.

באמת מטריד אותי כל חברות הצד השלישי למינהן שיכולות לתפוס טרמ, כמו שעשו עם המפעילות הישנות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים