עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

בסדר כבר הבנו שoldnavy יודע לדבר בססמאות ועושה רושם שהוא פוליטיקאי לא רע.

בשורה תחתונה כמו שאמרו לפני, גולן מספק שרותים מסויימים, החברות הישנות מספקות, גם עקב היותן מאוד ותיקות, יותר שרותים.

אם מישהו צריך שרותים שגולן לא נותן מוזמן ללכת לחברה שכן.

אני אשיתי צריך אינטרנט ללא הגבלה עם אופציה לקנפג דברים בקו בעצמי באתר ואני לא צריך או רוצה שירות פרונטלי, לא רוצה ולא צריך ביטוח ועוד כל מיני שרותים אחרים. אז כן אם בכל זמן ובכל שעה אם היו שואלים אותי מה אתה מעדיף 100 שח בגולן או 80 שח בחברה אחרת, אני נשאר עם גולן כי במה שאני צריך החברות הישנות נכשלות מבחינתי שזה אמינות, יושר, ומבחינתי ראש שקט.

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

^ את כל הדברים שהוא כתב מלמדים את הנציגים לומר ללקוחות, אני גם הייתי שם (מקום דומה). כשהוא יעזוב את החברה, אחרי כמה שבועות יפול לו האסימון.

פורסם

בקשר למה שאמרתם על הביטוח של החברות: זה ממש לא שקר. זה שירות לגיטימי ולא סתם המחלקות הטכניות בכל מרכז שירות הן בין היותר עמוסות. זה שירות שאנשים צריכים ומשתמשים בו.

אולי אתם לא צריכים אבל להמון אנשים מהאוכלוסיה מתקלקל המכשיר, נרטב, הולך לאיבוד, ולא כולם יודעים לתקן בכזו מומחיות כמוכם או להזמין חלקים מחו"ל. המון אנשים קונים את זה מיוזמתם בעת רכישת המכשיר ואף שואלים על זה.

ויש עוד נקודה ששכחתם: לקוחות עסקיים. בכל החבילות הישנות וגם בחלק מהחדשות ביטוח הוא חלק אינטגרלי מהחבילה ואחד החשובים ללקוחות עסקיים. תאמינו לי שבתור אנשי עסקים עם חברות (ואני די בטוח שאין פה כאלה...) שמחזיקים מאות מכשירים, זה לא שכל המכשירים נמצאים תמיד בסביבתכם הטבעית ואתם יודעים מה קורה איתו. יש לכם מכשירים אצל עובדים ואצל ילדים של עובדים, מתקלקלים מדי יום. השקט הנפשי שיש ביטוח ושהעובד יכול פשוט לגשת למרכז ולקבל חלופי, הוא priceless ולכן הלקוחות העסקיים נשארים בחברות הישנות. זה משהו שבגולן פשוט לא יכולים ולא יודעים לעשות בשלב זה, וכנראה שגם בעתיד הקרוב לא.

כך גם לגבי ניתוקים. אני אישית לקוח של אחת החברות החדשות, ואני לא סובל מניתוקים, אבל כשאתם בעלי עסקים שכל רגע של אי זמינות (ואני לא מדבר על חברות ענק עם אלפי פקידים, יכול להיות גם עסק קטן של אינסטלציה), יכול לעלות לכם בכסף שאף אחד כבר לא יחזיר לכם.

לפחות בפורום, תנסו לפעמים לראות דברים גם מהצד השני של המטבע.

פורסם
בקשר למה שאמרתם על הביטוח של החברות: זה ממש לא שקר.

ביטוחים וחברות ביטוח בכלליות זו אחת התרמיות הטובות ביותר של האנושות, אבל מי אני, האדם הקטן, שיבוא ויצהיר אחרת?

פורסם

אמירה כזאת, ללא הסבר/ביאור/דוגמא/ניתוח הגיוני, שווה כקליפת השום.

גם אני יכול תראה:

בתי חולים הם אחד מברואי השטן, אבל מי אני, האדם הקטן, שיבוא ויצהיר אחרת?

יכול להיות שהטענה שלך נכונה ואפילו מעניינת אבל שאתה זורק אותה סתם ככה היא לא מאוד מועילה לדיון כלשהו.

פורסם

אם אני צריך להרחיב אז המצב קצת עגום, לא? יתרה מזאת, זה יסיט את הדיון, באופן די רציני וחבל. אפשר לפתוח ת'ראד "חברות ביטוח ואתם" ולהמשיך זאת שם.

פורסם

אוקיי. אז מה דעתך על להגיב ליתר התגובה שלי מעבר לשורה הראשונה?

פורסם

לעשות ביטוח זה כמו למלא לוטו. אתה משלם כל פעם סכום יפה בשביל הסיכוי הנמוך (סטטיסטי) שזה ישתלם לך.

פורסם
סבר רבי oldnavy: אין בגולן כי אם תועייבתא.

ותנו החכמים: אורייתא דזוזי סלולריא גולן,

ואבוי אפסי ותיקי ארץ דזנו לקוחתיא בשקריא ומרמיא, כמאמר הגויים: 'דמגוגיא'.

אולד נייבי אומר שמי שמשלם פחות לגולן, גם מקבל פחות. הוכחנו לו שזה לא נכון, עבור הלקוחות הפרטיים. איך הגענו לשיחות על לקוחות עסקיים-השד יודע...

ודרך אגב, היום כשלקוחות קונים מכשיר וביטוח בחברות פרטיות (לעיתים אף באותו העסק), הביטוח של החברה הסלולרית נהיה עוד פחות רלוונטי ממה שהוא היה קודם.

פורסם

למיטב ידיעתי במחירי הביטוח של החברות הסלולריות, אפשר לקנות מכשיר אקסטרה (אם לא שניים). הראשון יהרס - יש ספייר.

פורסם

בקצרה על ה"ביטוח" שחברות הסלולר מוכרות - הייתי חלק ממסלול עסק קטן שהביטוח נכלל בו במחיר שפוי. בפעמיים הראשונות (בדיוק) תיקנו את המכשירים. מאז על כל תקלה שהיא הודיעו שזה טוטל לוסט ויש צורך לשלם על מכשיר חילופי. אנחנו כבר למדנו את הטריק - נותנים את המכשיר לתיקון, מקבלים הודעת טוטל לוסט, לוקחים אותו חזרה ומתקנים אותו בחנות פרטית (בד"כ בכ100-150 ש"ח, ממש לא טוטל לוסט) ושולחים את חשבונית התיקון לסלקום בדרישה לזיכוי. התהליך הזה קרה לפחות 5 פעמים. זה לא ביטוח, זו הונאה.

פורסם

אם בתור לקוח עסקי שילמתם על הביטוח כנראה לא הייתם כזה לקוח רווחי... וההגדרה של טוטל לוסט יכולה להיות שונה בין סלקום לביניכם. מבחינת החברות אי אפשר לתקן מכשיר מקורז כי אי אפשר לתת אחריות על "תיקון" שכזה. במכשיר רטוב זה יכול לחזור כל רגע (אולי בגלל זה התהליך חזר על עצמו במידה ומדובר באותו מכשיר).

פורסם

א. הביטוח היה חלק מדמי המנוי. גם אם זה לא היה ככה - מה זה משנה אם אני רווחי או לא? מדובר בחוזה מחייב.

ב. מדובר על מכשירי N86 ששם יש בעיה ידועה של מחבר USB שנשבר בקלות. כל התיקון הוא להחליף את החלק.

ג. אם המכשיר בר תיקון זה לא טוטל לוסט.

ד. עובדה שהם זיכו כל פעם מחדש אחרי ששלחנו את החשבוניות.

פורסם

גם גולן לא כאלה שקופים...

תסתובב בתחנת הרכבת תל אביב אוניברסיטה ותראה בערך עשר פרסומות (אני חושב שעכשיו הן כבר ירדו) שמציגות "49 שקל לחודש" בלי שום מילה על זה שזה לחצי שנה...

תיכנס לאתר של גולן

https://www.golantelecom.co.il/web/

מה הם לא מספרים? שאחרי 3 ג'יגה המהירות יורדת לרמה בלתי ניתנת לגלישה

באמת? ללא הגבלה? או שאפשר רק לנייחים?

גם כשנכנסים להזמנה עצמה הם לא מגלים את הפרטים (או עד שלב מאוחר)

וצריך להיכנס ביוזמתך לשאלות ותשובות

אז אחלה שהם זולים ושהם עדיין לא דופקים את הלקוחות

אבל מפה ועד להגיד שהם לא עושים "תרגילים שיווקיים" זה פשוט לא נכון

יש שם סימן שאלה אפור וגדול [!!!] ליד ה49!

וגם כוכבית מתחת ולא צריך לגלול 5 שעות או להקליק יותר מידי בשביל לקרוא...

בסימן שאלה יש פירוט הוגן.

אגב, ללא הגבהלה = ללא הגבלה על כמות שיחות [כמובן בשימוש הוגן- וגם זה צויין] , ממתי ללא הגבלה נתפס כ"ללא הגבלה על היעדים" - עוד יבוא ילד בן 16 ויגיד למה אני צריך לשלם על מספרי פרימיום בחו"ל ושיחות 'מתועבות משהו' הרי לא רשמו שאסור...בלה בלה בלה...

קצת הגיון בריא יוסריין...

גם על ירידת מהירות הגלישה רשום... אין לי אישית מושג עד כמה- לא בדקתי לא יכול להעיד... אתה בדקת בעצמך?

ואגב אחד ידוע- אם גולן לא היה נכנס לשוק ומוריד את המחיר- האם איזושהי מהעושקות הגדולות הייתה מעצמה מורידה את המחיר לכזו רמה?

ברור שלא!!

הרי הן כולן דאגו לעשוק אותנו ברמת רווח דומה +\- . . .

שנים על גבי שנים לקחו מחירים גבוהים בכדי שלבוסים הגדולים של כל הנציגים וכו' יהיה מאוד חמים, נעים ומרופד בחשבון הבנק!

מה אתה בכלל מסנגר עליהם?

לולא גולן כולנו עוד היינו משלמים הרבה יותר!

פתאום נכנסה בהם רוח הנדיבות והחליטו כל העושקות שהן יכולות לגבות פחות על שירותיהן?

על זה בדיוק אני נשאר בגולן [או בכל חברה חדשה אחרת , שלא מניבה רווחים עבור העושקות] יחד ולמרות כל הקשיים הטכניים, ויש כאלה בלי עין הרע!!

אני הראשון להודות על הקשיים הטכניים [סובל מהם עד היום] אבל יש לי סיפוק שמשלם מחיר X למי שמלכתחילה גבה מחיר X, ולא משלם אותו לאלו שבמשך שנים ארוכות גבו ממני 2X- סתם כי הן יכלו....

עכשיו הן יכולות להתפגר מצידי... וסליחה על העוינות- אבל ככה יאה למי שחשב על הכיס של המנכ"ל, לעומת הכיס של כלל האזרחים [ותקן אותי אם אני טועה- גם עכשיו ב"מחירים החדשים" העושקות הגדולות עדיין מרוויחות ולא נכנסו פתאום למצב של הפסדי ענק, נכון?]

תודה, שבוע טוב וחודש טוב :xyxthumbs:

פורסם

סתם לfun שבדבר בואו נראה כמה סעיפים מחוזה התקשרות של גולן.

12" תכנית התעריפים כפופה לשינויים מעת לעת והודעה על שינוי התכנית תמסר לך בהודעה בכתב ומראש,

"למעט במקרה של מנוי בתקופת ההתחייבות, כמפורט במסמך "עיקרי פרטי התכנית".

"

החברה רשאית לשנות, להוסיף או לבטל, מעת לעת, ובכפוף להודעה מראש תוך זמן סביר, את השירותים

הניתנים לך במסגרת הסכם ההתקשרות ולעדכן את המחיר ואת כללי השימוש בשירותים אלו, בהתאם

לרשיון ועל פי הוראות משרד התקשורת.

" זאת אומרת לאחר שבחרתם מסלול הוא יכול לשחק עם התעריפי תוכנית ע"פ חוזה ולשנות את מרכיבי החיבלה."

חבילת הבסיס, בהתאם לתכנית התעריפים שלך, הינה תכנית של תשלום מראש

(Pre-Paid)

והתשלום

בגינה ייגבה על ידי החברה בתחילת מחזור החיוב, מראש, עבור מחזור החיוב השוטף. התשלום עבור

חריגה מחבילת הבסיס ו/או עבור שירותים ו/או יעדים שאינם נכללים בחבילת הבסיס ייגבה בתום מחזור

החיוב עבור השימושים שבוצעו במהלכו"קודם אתה משלם ואם אחרי זה תרצה לעבור חברה תצטרך לרוץ אחרי השירות לקוחות לקבל זיכוי על חודש ששילמת קדימה!

"באפשרותך להיות משויך לספק שירותי תקשורת בינלאומי אחד בלבד ביחס לטלפון נשוא הסכם זה.

באפשרותך לשנות את הספק הנבחר בכל עת באמצעות שליחת טופס שיוך לחברה. שינוי השיוך כרוך

בתשלום בהתאם לתעריפים הנקובים בלוח התעריפים הכללי של החברה" תשלום עבור שינוי ספק שיחות לחול? אפילו בחברות הגדולות לא לקוחים כסף על דבר כזה קטן....(לחיצת עכבר)

על אף האמור, החברה תהא רשאית לנתק אותך מהרשת ללא התראה

מוקדמת ומבלי שתישא באחריות כלשהי עקב ניתוק כאמור, וזאת במקרים הבאים:

שימוש בשירותי רט"ן בכמות חריגה יחסית לסוגו

המנוי )פי 3 או יותר מהצריכה הממוצעת לאותו סוג של מנויים(

מגניב הממוצע דק הארצי הוא סביב ה450 למנוי,אז אם אני אדבר פי 3 יש סיכוי טוב שגולן פשוט ינתקו לי את הקו ללא הודעה מראש?

החברה תהא רשאית לנתק שיחות שארכן עולה 06 דקות, ובמקרה זה לא תשמע כל טענה או תביעה בקשר

עם ניתוק כאמור.

אסור לי לדבר כמה שאני רוצה??? זה כמה דוגמאות מעניינות שיצא לי למצוא בחוזה שלהם ב2 דק שהסתכתלי ,חברה מאוד אמינה הגונה ושקופה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים