עזרה ברכישת מצלמה לטיול ארוך עם סוללות AA - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה ברכישת מצלמה לטיול ארוך עם סוללות AA


idoyi

Recommended Posts

1. מה התקציב שעומד לרשותך ?

עד 800 ש"ח

2. מה רמת הידע שלך ? נסו להעריך את רמתכם ונסיונכם. בדקו את עצמכם מול מושגים בסיסיים כגון: קומפוזיציה, פוקוס, עומק שדה, צמצם, תריס, חשיפה, ISO, אורך מוקד, עבודה עם תאורה.

בינוני

3. באילו מצלמות התנסת בעבר ? מה הגביל אותך בציודך הקודם ?

אייפון

4. אילו נושאים אתה מצלם כרגע / מעוניין לצלם, ובאילו תנאי תאורה ? (העריכו במידת האפשר גם שימושיות - למשל: הרבה תמונות חברה בטיולים באור יום, הרבה תמונות של הילדה בתוך הבית, מעט תמונות ברחובות חשוכים באמצע הלילה, מעט מאוד תמונות של הילדה במופעי ריקוד באולם חשוך, מעט תמונות ציפורים ממרחק רק בשעות הערביים)

צילום מגוון, טיול בדרום אמריקה

5. האם אתה מתכוון להדפיס את תמונותיך לגדלים גדולים (> 20X30) ? לאיזה גדלים ומה יעוד ההדפסה ?

לא

7. האם הגודל / משקל המצלמה חשובים לך ? רלוונטי במיוחד לאנשים עם ידיים גדולות / קטנות במיוחד, מצלמה גדולה וכבדה תהיה פחות נוחה לנשיאה.

שתהיה לא יותר מידי כבדה

9. האם יש לך העדפה לייצרן מסויים ? מדוע ?

לא

10. האם יש דגם שמצא חן בעיניכם מראש ? מדוע ?

דגם שדיי התאים לי היא canob a1200

12. האם אתם מעוניינים במצלמה בעלת יכולות וידאו (ובעלות אילו תכונות ? ייצוב תמונה, רזולוציה, פוקוס אוטומטי) ?

צילום HD בעדיפות

מעדיף שלמצלמה יהיו סוללות AA בכדי שאני לא אתקע במקומות ללא בלי היכולת לטעון את המצלמה.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה התקציב שלך גמיש?

רוב המצלמות הקומפקטיות היום עובדות על סוללות ליתיום-יון. למזלנו אפשר היום להשיג סוללות חלופיות באיכות טובה ובמחירים נוחים דרך האינטרנט, שלוש סוללות חלופיות (בעלות של 40-50 ש"ח לחתיכה) לרוב יסדרו אותך גם לטרקים הארוכים ביותר (אלא אם אתה חובב צילום נלהב - ואז אני מאמין שבכל מקרה היית מחפש מצלמה רצינית יותר).

אם אתה מעוניין במצלמה קומפקטית רבת יכולות (טווח זום מרשים, איכות טובה, יכולת סבירה בתאורה לקויה) ומוכן להתגמש בתקציב ובסוג הסוללה - המצלמה הממולצת בקטגוריה היא הקנון SX230. אם התקציב ברזל - שים עין על הקנון SX130 (גם עם סוללות ליתיום ד"א). לא הייתי מוותר על מייצב תמונה אופטי (שאין ב-A1200).

שאלה נוספת היא אם אתה מעוניין במצלמה מוקשחת - שעמידה למים (ג'ונגלים, רפטינג), תנאי מזג אוויר קיצוניים (אנדים), נפילות וחבטות? קיימות מצלמות כאלו, אם כי אתה משלם תמורת הקשיחות בכסף ויכולות. מצד שני - עדיפה עם יכולות פחותות ממצלמה שבורה. רק אתה יודע (לפי האופי שלך, היכולת שלך לשמור על ציוד ומסלול הטיול המתוכנן) אם אתה בעצם מחפש כזאת. שים לב שכל המצלמות בקטגוריה הזאת משתמשות בסוללות ליתיום על מנת לקבל איכות סבירה עליך להתכונן להוציא אלפיה או יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוקשחות זה ליגה אחרת של מחירים, במיוחד אם אתה גם מעונין באיכות צילום טובה ובוידאו HD.

נכון לעכשיו נראה לי שהמשצלמה המוצלחת בקטגוריה, ביחס למחיר ובכלל, היא הפנסוניק TS3, אולם היא חורגת מהתקציב שלך (1480 ש"ח) עוד לפני שהוספת רזרביות. זאת כבר חריגה רצינית למדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...