עבור לתוכן

בזק בינלאומי גיימרים, רק אצלי הבעיה?

Featured Replies

פורסם

קידומת של ip שהיא 79 מביאה לי 80 פינג לשרתים בחו"ל..

קידומת 109 מביאה לי 110+ פינג לשרתים בחו"ל!

בשיחת צ'אט עם הנציג היה פשוט זוועה:

מערכת 18:04:38

[‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2011 18:04:38]

נושא: בנוגע ל IP

אנא המתן לנציג שירות

חיים הצטרף לשיחה.

**** 18:04:53

שלום

חיים 18:04:55

שלום ****, שמי חיים, כיצד אוכל לתת לך שרות?

**** 18:05:05

יש לי חבילת גיימרים

עכשיו, הכי כוללת שני סוגי IP

האחד מתחיל ב 79

והשני מתחיל ב 109

109 = 1.5X79

בנוגע לפינגים

ברגע שאני עןשה פינג לשרת בחול עם 109, אני מקבל 120ms

עם 79 אני מקבל 80ms

חיים 18:06:03

כדי שאוכל לתת לך את השירות המתאים, אודה לך אם תוכל לעזור לי עם תעודת זהות ו

**** 18:06:07

בדקתי את זה לעומק וזה לא מקרי

******

הבנת את הבעיה? כל מה שאני מבקש זה לנעול אותי על הקידומת 79

אחרת אני מנתק את ה router ומדליק עד שאני מקבל אותו

חיים 18:08:23

אין אפשרות כזאת לנועל לך את הIP זה כבר IP קבוע

**** 18:08:33

אז מה עושים?

אני יעשה ריסטרט עד שיהיה לי את הפינג שמגיע לי?

אני גם לא מעוניין בIP קבוע

אני רק לא רוצה לקבל את הקידומת הגרועה הזאת

זה אפילו לא מתאים לגיימרים נורמלי.. אתם היחידים מכל הספקיות שזה קורה אצלם, שצריך לנסות ולקבל את האייפי הזה בשביל פינגים נמוכים

חיים 18:10:27

אתה צריך לקבל פינגים טובים ללא קשר לקידומת

מה היוזר בבקשה ?

**** 18:10:51

עובדה, אני לא יודע למה זה קורה, אבל פינגים פשוט לא טובים עם 109

רק אל תשחק במשתמש יותר מדי שאני לא בטעות ינעל עם 109

****

חיים 18:11:27

לאן הפינגים ו כמה ?

**** 18:11:42

UK German

ב 109 אני מקבל 110

ב 79 אני מקבל 80

ואל תגיד לי שזה לא מורגש כי זה מאד מאד מורגש

חיים 18:13:34

לאירופה פינג עד 350 תקין

**** 18:13:54

טוב, אני מבין שאין עם מי לדבר

לא אכפט לי מה תקין, מבחינתי תקין זה 80 ואני מקבל 80!

אבל רק עם 79

"גיימרים" - ניסית פעם לשחק עם 300 פינג?

בלי גיימרים אני מקבל 110

עם גיימרים אני מקבל 80 רק בIP מסויים

חיים 18:17:49

אין בעיה . תיצו ראיתנו קשר בבקשה ונציג ישמח לבדוק איתך במידת הצורך נפתח תקלה

3014*

24/7

**** 18:18:12

אתה לא נציג? אז מה אתה?

חיים 18:19:22

דרת הצ"ט לא ניתן לטפל בתקלה שלך

**** 18:19:33

טוב, תודה רבה על בזבוז הזמן

מערכת 18:19:49

חיים עזב את הצ"אט

הנציג עזב את השיחה. אם יש לך שאלות נוספות נשמח לעמוד לשירותך, לחץ כאן לשיחה חדשה עם נציג. .. תודה רבה!

  • תגובות 44
  • צפיות 5.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה באמת מצפה שנציג תמיכה יוכל לשלוט בכתובת IP שמתקבלת מחיבור לחיבור?! :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

אני מצפה שאם יש לי גיימרים לא יהיה לי את התקלה הזאת,

ואני מצפה שלא יגידו לי ש 300 פינג באירופה זה תקין!

בנוסף, אני כן מצפה שנציג תמיכה בצ'אט יוכל לפתוח קריאות שרות!

פורסם

לא ציפיתי אחרת

דרך אגב אני קידומת 84

HOT BB

פורסם

arik100

HOT+BB+GAMER כתובת 82.X כלשהו.

nirock

1.קריאת שירות, הייתי אומר שאתה אופטימי.

2.הנציג קורא לך מהמחשב מה שרשום לו, המלצה שלי לנסות לפנות לנציג אחר אולי תיפול על מישהו שחושב מחוץ לקופסה.

בהצלחה!

פורסם

מעקב

פורסם

arik100

HOT+BB+GAMER כתובת 82.X כלשהו.

nirock

1.קריאת שירות, הייתי אומר שאתה אופטימי.

2.הנציג קורא לך מהמחשב מה שרשום לו, המלצה שלי לנסות לפנות לנציג אחר אולי תיפול על מישהו שחושב מחוץ לקופסה.

בהצלחה!

אני עם בזב"ל/גיימר ו IP שלי מתחיל מ 84 :s05:

פורסם

אתה גס רוח, שחצן וחוצפן. איך אתה מעז לדבר ככה לבנאדם שסה"כ צריך לעשות את העבודה שלו? אתה כמובן טורח כל הזמן להקדים "תרופה למכה" ולהגיד לו דברים כמו "ואל תגיד לי שזה בסדר!!!!". כל זה גם לאחר שאתה *יודע* שמה שאתה מבקש זה לא ברמת הטיפול של הנציג. למה בכלל נכנסת לצ'אט הזה, כדי להוציא קצת תיסכול? נו באמת...תתקשר כמו בנאדם לתמיכה, תגיד לנציג "היי יש לי בעיה כזאת וכזאת ואני יודע שזה לא ברמת טיפול שלכם, אז אני מבקש שתעביר את הפנייה לגורם המתאים". אה לא, אולי עדיף שתתעלל קצת בנציג קודם...

אולי אם היית מדבר לבנאדם עם טיפה כבוד הוא גם היה עוזר לך יותר, אבל זרקת עליו את כל חוויות השירות הגרועות הקודמות שהיו לך והוא שם עליך זין, ובצדק.

פורסם

אתה גס רוח, שחצן וחוצפן. איך אתה מעז לדבר ככה לבנאדם שסה"כ צריך לעשות את העבודה שלו? אתה כמובן טורח כל הזמן להקדים "תרופה למכה" ולהגיד לו דברים כמו "ואל תגיד לי שזה בסדר!!!!". כל זה גם לאחר שאתה *יודע* שמה שאתה מבקש זה לא ברמת הטיפול של הנציג. למה בכלל נכנסת לצ'אט הזה, כדי להוציא קצת תיסכול? נו באמת...תתקשר כמו בנאדם לתמיכה, תגיד לנציג "היי יש לי בעיה כזאת וכזאת ואני יודע שזה לא ברמת טיפול שלכם, אז אני מבקש שתעביר את הפנייה לגורם המתאים". אה לא, אולי עדיף שתתעלל קצת בנציג קודם...

אולי אם היית מדבר לבנאדם עם טיפה כבוד הוא גם היה עוזר לך יותר, אבל זרקת עליו את כל חוויות השירות הגרועות הקודמות שהיו לך והוא שם עליך זין, ובצדק.

אם כבר , הגישה שלך מייצגת את אל תהיה צודק תהיה חכם

אבל עדיין זה לא אשמתו שמה שהוא מקבל זה לא מה שהוא שילם עליו.

פורסם

אני עם בזב"ל/גיימר ו IP שלי מתחיל מ 84 :s05:

ראשית בדוק שאתה נמצא בחיבור חייגן, עד כמה שאני זוכר חבילות גיימר בכבלים החלו בכתובת 82, ייתכן ואולי הוקצו עוד כתובות עדיף לבדוק עם התמיכה (על הדרך תבדוק שאתה עובד עם חייגן ועובר דרך מערכות בב"ל).

אם כבר , הגישה שלך מייצגת את אל תהיה צודק תהיה חכם

אבל עדיין זה לא אשמתו שמה שהוא מקבל זה לא מה שהוא שילם עליו.

הגישה הכי טובה היא להיות חכם ולא צודק. לאותו נציג תהיה הרבה יותר סבלנות לבדוק דברים.

פורסם

אם כבר , הגישה שלך מייצגת את אל תהיה צודק תהיה חכם

אבל עדיין זה לא אשמתו שמה שהוא מקבל זה לא מה שהוא שילם עליו.

זו גם לא אשמתו של הנציג הטכני של הספק. זה שהוא "מייצג את החברה" זה טוב ויפה על הנייר, אבל זה לא באמת תופס.

מעבר לזה שזה לא *חכם* להתנהג ככה, זה גם פשוט לא יפה ובטעם רע לדעתי :)

פורסם

אתה גס רוח, שחצן וחוצפן. איך אתה מעז לדבר ככה לבנאדם שסה"כ צריך לעשות את העבודה שלו? אתה כמובן טורח כל הזמן להקדים "תרופה למכה" ולהגיד לו דברים כמו "ואל תגיד לי שזה בסדר!!!!". כל זה גם לאחר שאתה *יודע* שמה שאתה מבקש זה לא ברמת הטיפול של הנציג. למה בכלל נכנסת לצ'אט הזה, כדי להוציא קצת תיסכול? נו באמת...תתקשר כמו בנאדם לתמיכה, תגיד לנציג "היי יש לי בעיה כזאת וכזאת ואני יודע שזה לא ברמת טיפול שלכם, אז אני מבקש שתעביר את הפנייה לגורם המתאים". אה לא, אולי עדיף שתתעלל קצת בנציג קודם...

אולי אם היית מדבר לבנאדם עם טיפה כבוד הוא גם היה עוזר לך יותר, אבל זרקת עליו את כל חוויות השירות הגרועות הקודמות שהיו לך והוא שם עליך זין, ובצדק.

מסכים אם כל מילה

פורסם
  • מחבר

אני מסכים שגסות רוח זו לא הדרל הנכונה פה...

אני מצטער על איך שהתנהגתי עם הנציג שירות...

בכל זאת, אני לא אמור לדעת שהוא לא יכול לטפל בבעיה שלי, והם לא כתבו שהאפשרויות שלו מוגבלות "ליצירת קשר עם נציג תמיכה טכנית לחץ כאן"... בכל אופן, אני לרוב סבלני אבל זו לא הפעם הראשונה וגם לא השניה...

עד לפני חצי שנה הסתבר לי ששילתמתי על חבילת גיימרים במשך שנתיים מבלי לקבל את החבילה... הפיצויים היו החזר מלא של מה ששילמתי... בכל אופן, זה כמו שתקנה מחשב חדש, לא תשתמש בו ובסוף תקבל עליו החזר מלא. הייתי קורא לזה יותר כמו הלוואה בלי שאני מקבל את הריבית! אני בתחושה חזקה שהדבר קרה שנית ואחרי זמן מאוד קצר...

"תתעלל בנציג" - אני לא רואה פה התעללות.. עוד פעם, אני מסכים עם זה שהייתי גס רוח...

בכל זאת, לי נמאס מהבזיון הזה.

פורסם

כל מה שתקבל מהם זה חומה.

יש נתק מוחלט בין מי שמקנפג את השרתים למי שנותן שירות ללקוח.

אתה כמובן טורח כל הזמן להקדים "תרופה למכה" ולהגיד לו דברים כמו "ואל תגיד לי שזה בסדר!!!!". כל זה גם לאחר שאתה *יודע* שמה שאתה מבקש זה לא ברמת הטיפול של הנציג. למה בכלל נכנסת לצ'אט הזה, כדי להוציא קצת תיסכול?

דווקא נראה שהוא קלע בול.

מבחינת המהנדסים ונציגם המכונה עובדת.

וכל מי שמתלונן מעבר לבסיס המינימלי אינו אלה מטרד.

זאת לא אשמת פותח הדיון שהוא מלא תיסכול ומוציא את זה מול נציג.

זוהי לא המציאות שהוא יצר, וגם לא זו שהוא מכוון אליה.

פורסם
  • מחבר

הבעיה נפתרה.. לאחר שיחה עם נציג שירות מקצועי של בזק (ומענה של 2 דקות - דבר שאני לא רכיל אליו). גילינו שמי שהגדיר את החשבון גיימרים שלי לא עשה את זה טוב, ויצר כפילויות וזה גרם לזה שלא היה לי חשבון גיימרים!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים