מהירות הורדה לא מקסימלית- (בזק NGN 30MB וספקית 013) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהירות הורדה לא מקסימלית- (בזק NGN 30MB וספקית 013)


blindhorse

Recommended Posts

שלום לכולם,

לאחרונה שידרגתי מ-20 ל-30 בתשתית (אני לקוח שלהם מאז שיצא בערך האינטרנט המהיר). לפני כשנה ששידרגתי למהירות של 20 מגה והייתי עם 012 היו לי מספר חשבונות פרימיום להורדה משרתים בחו"ל ולא הייתי מקבל את המקסימום לאורך היום- בעוד שלחבר שלי היתה תשתית של הוט (12 מגה) ויצא לנו בערך להוריד במהירויות דומות...בדקתי את הנושא מולם והתשובה שקיבלתי היא שהם מתחייבים למהירות הורדה מקסימלית רק בארץ וחבילת אין במהירויות האלו. ממש לפני כמה חודשים הציעו לי בבזק לשדרג ל-30, הספקתי לעבור ל-2 ספקיות בגלל המחיר ולבדוק מאיפה התקלה נובעת (014 בעבר ו-013 כיום) ועדיין אני לא מקבל את המקסימום מהשרת שאני מוריד, יכול להגיע ל-1.8 בשעות השיא ו-2.7 בשעות השפל- זה קרה לי בכל הספקים (ואני בחבילה של unlimited dsl בשרת) בעוד שחבר שלי בתשתית (30 מגה) מקבל בכל שעות היממה את המקסימום, מהירות יציבה (3.5+ מגה).

שאלתי היא האם ידוע לכם על חסימה כלשהי שבזק עושה לגולשים במהירות בחו"ל שכן הבעיה לא נובעת מהספק (כי החלפתי כמה על הדרך) ?

אני לא חווה ניתוקים בבזק אבל הדבר הזה משגע אותי הרבה זמן, חושבים שלדעתכם זו סיבה מספיק טובה לעבור להוט ?

תודה רבה לעוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריכה להיות שום חסימה בבזק הם צריכים לספק מקסימום כל הזמן.רק אם יש להם תקלה בהגדרות זה אולי משפיע (קרה לי כמה פעמים) . אפשר לבדוק את זה עם speedtest בארץ עדיף באתר של בזק כי ראיתי שהשרת בתל אביב של speedtest.net מזייף. מי שמספק לך את החיבור לאינטרנט הוא הספק שירות והוא מסבסד את העלות היקרה של רוחב פס לחו"ל ע"י העובדה שהוא מוכר להרבה אנשים יותר רוחב פס ממה שיש לו ומתמודד עם העומס.

עדיין בשעות השפל אתה צריך להוריד על מקסימום אלא אם כן יש בעיה בצד השני או שהספק מגביל אותך איכשהו עם מגבלה קשיחה לחו"ל.

ב013 אני חושב שיש תיעדוף tag3 שעולה איזה 100-200 שקל שנותן לך עדיפות גבוהה על יתר המשתמשים ועם זה אני חושב שזה יעבוד על מקסימום 24/7. הכלל עניין של עלות תועלת - אני לא חושב שזה כלכך הכרחי וגם במהירויות גבוהות לא כזה ראלי היום בגלל המחסור ברוחב פס. בינואר הקרוב ( 2012 ) יחנכו שני כבלים תת ימיים חדשים ברוחב פס כולל של כ 50tbps שזה פי 13 מהכבל שקיים היום (מד נטיולוס - אני לא סופר את לב1 ) . אז אולי המחיר לרוחב פס ירד ונוכל לקבל יותר רוחב בממוצע מה שיהפוך חבילות מהירות יותר לקצת יותר כדאיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...