לימוד נהיגה בירושלים, קנית רכב, מוטוריקה, טיפים עצות וידע כללי - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לימוד נהיגה בירושלים, קנית רכב, מוטוריקה, טיפים עצות וידע כללי


nat64x

Recommended Posts

הנהיגה מתקדמת יפה אני בשיעור שיש (עדיין בתפעול הרכב) אבל מתקדם בסדר. אני מעוניין בשש שיעורים בשבוע אבל למורה לפעמים אין זמן או שהוא צריך לבטל.

לכן עלה בי רעיון אולי להשתמש בשני מורי נהיגה בו זמנית ככה תהיה יותר גמישות בזמנים ואני ירוויח מלימוד משני נקודות מבט שונות ובהכרה של שני רכבים שונים ויש יתרונות גם בהגשה לטסט וכו'. אני מבין שזה יכול ליצור בילבול וחזרה על החומר במידה מה אבל זה נראה לי MANAGABLE. מה המחשבות שלכם בעניין, רעיון טוב? מישהו ניסה זאת?

אין לי תלונות על המורה נהיגה ואני מקווה שמהלך כזה לא יעצבן אותו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יעזור מהבחינה שעם אחד מהם ינסה למשוך אותי בשיעורים.... או זמן הגשה ארוך בין טסט לטסט... עדיף לפזר אית הביצים. לחלק את השיעורים באופן שווה פחות או יותר.

עוד יתרון בולט זה ששישה שיעורים בשבוע יכול ליצור עומס על מורה אחד ולהעיק עליו ואילו בחלוקה של השיעורים המורים יבואו רעננים ומוכנים יותר לשיעור.

זה גם יעשה בינהם מעט תחרות עלי חחח (אולי גם יתן אפשרות להנחה בטסט ובטסט פנימי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד שאלה.. עם הרכב בעמידה בעליה ואני לוחץ על הקלאץ עד הסוף הרכב ידרדר אחורנית. במידה ואחרי שהרכב התחיל להדרדר לאחור ואני מרים את הקלאץ לנק' החיכוך האם הרכב יעצר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לשניכם.

אשמח לשמוע את המחשבות שלכם גם על מורה נהיגה כפול מכיוון שיכול להיות שאני כבר יתחיל בזה היום.

ייקר לא ייקר את התהליך? אפשרי פורצודורלית בכלל או שמהווה בעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זיו משהו... (עוז אאל"ט).

יעזור מהבחינה שעם אחד מהם ינסה למשוך אותי בשיעורים.... או זמן הגשה ארוך בין טסט לטסט... עדיף לפזר אית הביצים. לחלק את השיעורים באופן שווה פחות או יותר.

עוד יתרון בולט זה ששישה שיעורים בשבוע יכול ליצור עומס על מורה אחד ולהעיק עליו ואילו בחלוקה של השיעורים המורים יבואו רעננים ומוכנים יותר לשיעור.

זה גם יעשה בינהם מעט תחרות עלי חחח (אולי גם יתן אפשרות להנחה בטסט ובטסט פנימי).

מיותר, לטעמי. גם ככה את הטסט הפנימי ואת הטסט החיצוני אתה עושה רק על רכב אחד, רצוי שתשתפשף היטב עליו. אל תשכח את המטרה שלך בסופו של דבר, לעבור את הטסט. ללמוד באמת לנהוג אתה לומד על בשרך בג'ונגל היומיומי של כבישי . וחוץ מזה, ממורי הנהיגה של המפונקים, שמעדיפים לחנך רע את התלמידים ומרגילים אותם להיסתמך בעיקר על המראה הפנורמית, אין לי יותר מדי ציפיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקר בחניה וזינוקים בעליה. מספיק שלמורה אחד יש בנזין ולשני דיזל, תרגיש בהבדלים. בדיזל יהיה לך מאוד קשה לגרום למנוע להיכבות, גם אם תקפיץ קלאץ' בלי לגעת בגז בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה כמה ניסיון יש לך על הכביש תמיד לוקח זמן להתרגל לרכב חדש. רגישות של הברקסים שונה, נקודת חיבור של הקלאץ', היגוי. בקיצור הכל. עדיף שתלמד על אחד בלבד כדי שתידע להכיר אותו כמה שיותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש תוכנה ללימוד נהיגה לתיאוריה הרבה יותר טובה ומושקעת וגם הספר של משרד התחבורה הרבה יותר מעניין ונוח. כול מה שעשו באתר זה להעתיק מילה במילה את השאלות מהמאגר של משרד התחבורה בצירוף מספר סירטונים. לא טרחו להוסיף הסברים או להבהיר נקודות לא ברורות ונראה שכמעט ואין ניהול פעיל באתר (אין מי שעונה לשאלות וכדומה). כל הניווט באתר מייגע ואתה עושה איזה NEXT ל-1000 דפים.

עברתי תיאוריה ראשונה כבר ממזמן ללא שימוש באתר. נרשמתי אליו רק כריפרשר וכי חשבתי שיש בו תכנים מעבר לשאלות תיאוריה, כגון: שיעורי נהיגה מצולמים והסברים על תפעול , לצערי הוא התגלה כייבש למדי ולא מגוון. אני יכול להקים אתר מתחרה בתקופה מאוד קצרה שיספק תכנים דומים ויותר. יש לי RIP לכל הסרטונים באתר מי שמעוניין שיפנה בפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...