עבור לתוכן

לימוד נהיגה בירושלים, קנית רכב, מוטוריקה, טיפים עצות וידע כללי

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

הנהיגה מתקדמת יפה אני בשיעור שיש (עדיין בתפעול הרכב) אבל מתקדם בסדר. אני מעוניין בשש שיעורים בשבוע אבל למורה לפעמים אין זמן או שהוא צריך לבטל.

לכן עלה בי רעיון אולי להשתמש בשני מורי נהיגה בו זמנית ככה תהיה יותר גמישות בזמנים ואני ירוויח מלימוד משני נקודות מבט שונות ובהכרה של שני רכבים שונים ויש יתרונות גם בהגשה לטסט וכו'. אני מבין שזה יכול ליצור בילבול וחזרה על החומר במידה מה אבל זה נראה לי MANAGABLE. מה המחשבות שלכם בעניין, רעיון טוב? מישהו ניסה זאת?

אין לי תלונות על המורה נהיגה ואני מקווה שמהלך כזה לא יעצבן אותו....

  • תגובות 85
  • צפיות 13.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מי המורה בסוף?

לא הבנתי איך יעזרו לך 2 מורים להגשה לטסט.

פורסם
  • מחבר

יעזור מהבחינה שעם אחד מהם ינסה למשוך אותי בשיעורים.... או זמן הגשה ארוך בין טסט לטסט... עדיף לפזר אית הביצים. לחלק את השיעורים באופן שווה פחות או יותר.

עוד יתרון בולט זה ששישה שיעורים בשבוע יכול ליצור עומס על מורה אחד ולהעיק עליו ואילו בחלוקה של השיעורים המורים יבואו רעננים ומוכנים יותר לשיעור.

זה גם יעשה בינהם מעט תחרות עלי חחח (אולי גם יתן אפשרות להנחה בטסט ובטסט פנימי).

פורסם
  • מחבר

עוד שאלה.. עם הרכב בעמידה בעליה ואני לוחץ על הקלאץ עד הסוף הרכב ידרדר אחורנית. במידה ואחרי שהרכב התחיל להדרדר לאחור ואני מרים את הקלאץ לנק' החיכוך האם הרכב יעצר?

פורסם

כן.

פורסם

תלוי כמה כח יש. אם אתה מדרדר במהירות גבוהה מדי, הקלאץ ישחק והאוטו לא יעצר. במקרה הטוב האוטו יתכבה (או שלא טוב).

פורסם
  • מחבר

תודה לשניכם.

אשמח לשמוע את המחשבות שלכם גם על מורה נהיגה כפול מכיוון שיכול להיות שאני כבר יתחיל בזה היום.

ייקר לא ייקר את התהליך? אפשרי פורצודורלית בכלל או שמהווה בעיה?

פורסם

זיו משהו... (עוז אאל"ט).

יעזור מהבחינה שעם אחד מהם ינסה למשוך אותי בשיעורים.... או זמן הגשה ארוך בין טסט לטסט... עדיף לפזר אית הביצים. לחלק את השיעורים באופן שווה פחות או יותר.

עוד יתרון בולט זה ששישה שיעורים בשבוע יכול ליצור עומס על מורה אחד ולהעיק עליו ואילו בחלוקה של השיעורים המורים יבואו רעננים ומוכנים יותר לשיעור.

זה גם יעשה בינהם מעט תחרות עלי חחח (אולי גם יתן אפשרות להנחה בטסט ובטסט פנימי).

מיותר, לטעמי. גם ככה את הטסט הפנימי ואת הטסט החיצוני אתה עושה רק על רכב אחד, רצוי שתשתפשף היטב עליו. אל תשכח את המטרה שלך בסופו של דבר, לעבור את הטסט. ללמוד באמת לנהוג אתה לומד על בשרך בג'ונגל היומיומי של כבישי ישראל. וחוץ מזה, ממורי הנהיגה של ישראל המפונקים, שמעדיפים לחנך רע את התלמידים ומרגילים אותם להיסתמך בעיקר על המראה הפנורמית, אין לי יותר מדי ציפיות.

פורסם
  • מחבר

יש הבדל מהותי בין רכב לרכב? נראה לי שההתרגלות תהיה מהירה לא?

פורסם

בעיקר בחניה וזינוקים בעליה. מספיק שלמורה אחד יש רכב בנזין ולשני דיזל, תרגיש בהבדלים. בדיזל יהיה לך מאוד קשה לגרום למנוע להיכבות, גם אם תקפיץ קלאץ' בלי לגעת בגז בכלל.

פורסם

לא משנה כמה ניסיון יש לך על הכביש תמיד לוקח זמן להתרגל לרכב חדש. רגישות של הברקסים שונה, נקודת חיבור של הקלאץ', היגוי. בקיצור הכל. עדיף שתלמד על רכב אחד בלבד כדי שתידע להכיר אותו כמה שיותר טוב.

פורסם
  • מחבר

סיסמא לאתר למד (יום אחרון!).

פלאפון: **********

סיסמא: 579644

לא ממליץ להרשם לאתר. אתר מעפן ולא מקצועי.

עריכה: נגמר, סורי.

פורסם

אני דווקא מאוד אהבתי את למד

אותם התמונות שהיו לי בתאוריה היו בלמד.

פורסם

כנ"ל. למדתי רק מלמד עברתי תיאוריה בפעם הראשונה.

פורסם
  • מחבר

יש תוכנה ללימוד נהיגה לתיאוריה הרבה יותר טובה ומושקעת וגם הספר של משרד התחבורה הרבה יותר מעניין ונוח. כול מה שעשו באתר זה להעתיק מילה במילה את השאלות מהמאגר של משרד התחבורה בצירוף מספר סירטונים. לא טרחו להוסיף הסברים או להבהיר נקודות לא ברורות ונראה שכמעט ואין ניהול פעיל באתר (אין מי שעונה לשאלות וכדומה). כל הניווט באתר מייגע ואתה עושה איזה NEXT ל-1000 דפים.

עברתי תיאוריה ראשונה כבר ממזמן ללא שימוש באתר. נרשמתי אליו רק כריפרשר וכי חשבתי שיש בו תכנים מעבר לשאלות תיאוריה, כגון: שיעורי נהיגה מצולמים והסברים על תפעול רכב, לצערי הוא התגלה כייבש למדי ולא מגוון. אני יכול להקים אתר מתחרה בתקופה מאוד קצרה שיספק תכנים דומים ויותר. יש לי RIP לכל הסרטונים באתר מי שמעוניין שיפנה בפרטי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים