[HOT] אינטרנט משהו שהם לא מגלים או משהו שהם לא יודעים UPLOAD - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[HOT] אינטרנט משהו שהם לא מגלים או משהו שהם לא יודעים UPLOAD


X7-007

Recommended Posts

נתחיל מזה שנמאס לי בתכלית העליל מהם, אני מתקשר אליהם 3 פעמים ביום מסיבות טובות. אני רושם את הכתבה הזאת בשביל שתדעו מה קורה, למה יש בעיות לכולם ואיך הגעתי למסקנה שלהוט לא איכפת כי כשאתם תבינו את התשובה בסוף, תדעו למה החברה הזאת היא כזאת בשירות.

הציוד 5121 מודם שכן רק שם ניתן לשנות את ה UPSTREAM ID מה שיוסבר בהמשך

נתב Linksys E3000 עם גירסה Tomato 1.28beta

נמשיך בכך שעבדתי באקספון בתמיכה טכנית , כרגע עובד באורנג' בתמיכה טכנית וטלפון ואצלי בבית אני משתמש באינטרנט בתור משחקים, הורדות וגם בפן עסקי מסוג מסויים שהוא לכלל הלימודים והרווחת כסף מהצד.

הבעיה התחילה בסביבות ה 11/10/2010 - תמונה לאיך שהיא נראית פה ואני יסביר מאיזה סיבה זה קורה ( הבדיקה נעשתה ללא הורדות בכלל ולא העלאות או כל תוכנה ואנטיוירוס/פיירוול שפעילים ישירות למודם של )

3444443.th.jpg

מה שרואים פה זה איבודי מידע שנגרמים 100% מהתשתית (שגורמים לניתוקים וכל דבר שאמורים לעשות באינטרנט לא יעבוד כמו שצריך) ולמה המקרה הוא כך כי הבדיקות שנעשו בתמונה הם בדיקות כשהייתי מחובר לאינטרנט עם חייגן ישירות למודם או עם חייגן בנתב, אבל הם התרחשו וקרו גם כשהייתי מחובר ישירות עם המודם שמחובר ונבדק עם 2 מחשבים ונעשה פינג ל DEFAULT GATEWAY שבדרך כלל הוא 172 וזה מראה בדיוק את איכות ההתחברות שלכם לתשתית ושם היו את איבודי המידע.

במצב שככה כשלא עשיתי את הבדיקות שהוט אוהבים בדרך כלל לחבר מודם ישירות למחשב וגם אם יש מחשב נוסף אז זה לא הספיק להם שהייתי מחובר עם בחיבור DYNAMIC IP שבסופו של דבר האייפי מגיע מהמודם עצמו, אז לקחתי לעצמי את הבדיקות ועשיתי את זה והתקשרתי, בהתחלה לא ראו בעייה או שלא רצו להגיד מה הם רואים, אחרי שיחה של קרוב לשעה בסוף אמרו שזאת בעייה איזורית, לא יודע אם עדיין אם לקח להם זמן לראות או שפשוט לא רצו להגיד וזה עוד בתמיכה העסקית.

הדבר המצחיק זה כשבנתיים, הבעייה המשיכה קרוב ל 6 חודשים וכל הזמן הזה התקשרתי אליהם בנוגע לזה אמרו שישלחו טכנאי, עכשיו טכנאי לא יכול לעשות כלום כי זאת בעיית תשתית, הוא יגיע אליי ולא יוכל לעשות כלום חוץ מלהחליף את המודם או סתם כבלים פה ועדיין זה לא יפתר כי זה כל האיזור סבל מאותו בעיה של הכבל. אז קרה מצב שהגיעו 8 טכנאים ואמר לי אל תזמין טכנאי, הנציגים שם רואים בעיה ושולחים טכנאי, תן לי לדבר עם המנהל ונראה מה קורה עם זה, אז חזרו אליי עם תשובה שאין צפי, ובנתיים לא התקשרתי אליהם כי חיכיתי שזה הסתדר.

בנוסף לבעיות SNR (רעשים על הקו) שנובעים מאלף דברים שיכולים להשפיע על הכבלים שמחוברים לתשתית של ולמכשירים מודם,ממירים שהם מזגנים, מכשירי חשמל מקרוגלים וכו' שמשפיעים על העוצמה ויכולים להפיל איזורים שלמים, זה גם המידע שקיבלתי מהוט. הייתה בעייה נוספת שעליתי עליה לבד שגם טכנאי בכיר שהיה אצלי לא הבין למה זה ככה או שכרגיל לא יכל להגיד למה, למרות שאני לא מאמין כי הוא היה בסדר.

הנושא המרכזי UPLOAD

הנושא הזה הוא בפני עצמו, בכל מודם כבלים קיים שני תדרים DOWNSTREAM ID ו UPSTREAM CHANNEL ID , ב DOWNSTREAM הוא מקבל טווח שהוא HZ שהוט קובעים לאיזורים מסויימים שזה תדר ההורדה, מה שאני יודע זה קשור לעומסים על הכבלים באיזורים. כשהיה DOCSIS 1.0 (דוקסיס הוא סוג הטכנולגיה של העברת הנתונים שהחומרה יכולה לתת באיזורים, אם זה כבל אופטי עד הבית וכו') אז בזמן הזה של הבעיות היה DOCSIS 2.0 שעדיין איפשר רק צ'אנל Downstream אחד וב Upstream מאפשר לכם לבחור ID שהוא מספר בין 1-2 לפחות בישראל או איפה שאני הצלחתי לבדוק. אפשרי 1-6 בחו"ל, שכן כל איזור יכול לאפשר לפעמים אפילו רק 1 מתוך ה 6 ואין לכם אפשרות לשנות, כלומר זה יכול להיות 1 או 2 או 3 וכן הלאה שלא ניתן לשנות. עכשיו מהבדיקות שעשיתי עם המוטורולה ומבדיקות שעשיתי באתר בדיקת המהירות של speedtest.hot.net.il בהמחשת מהירות שבודק גם הורדה וגם העלאה גיליתי משהו חמור. במהירות שהיה לי 16MB-1MB קיבלתי 16מגה בהורדה אבל בהעלאה קיבלתי 0.7 שגם התחיל אחרי 5 דקות למרות שהפינג היה תקין לחלוטין, ומהצד שלהם לא ראו שום בעיה, אז שלחו טכנאי.

הנה תמונה

510kt.th.jpg

מהמספרים שאתם רואים אם אתם שמים לב ה UPSTREAM ID הוא 2 ועם ה CHANNEL הזה שימו לב למהירות העלאה באתר תשתית.

כששיניתי אותו ל 1 המהירות ההורדה והעלאה היו תקינים לחלוטין, שאומר שמשהו לא בסדר עם CHANNEL 2. מקריאה נוספת שעולה לפי חיפוש בגוגל יש משהו שממחיש במדוייק על מה אני מדבר מבחינת בעיות העלאה שכן שינוי ה CHANNEL פותר אותו. מהטכנאי הבכיר שהיה פה והראיתי לו את זה הוא אמר כל עוד 1 מתוך השתיים עובד (לא בהכרח אומר שזה המספר 1) אז מנהל הרשת לא יפתור את זה. עכשיו הסיבה היא למה לא ? כי מפניות שנמצאות בעולם יש אנשים שהמודם שלהם מחליף אוטומטי את הערוצים והתשובה שמקבלים זה שכאשר יש עומס על הכבל אז הוא בוחר צ'אנל שפחות עמוס. אז התשובה כבר מובנת, יש עומס שלהוט לא איכפת של 5,000 לקוחות מחוברים על אותו כבל באותו ID וזה לא משתנה לבד, וגם לפעמים איפוס חשמלי לא יעזור לזה.

מי שרוצה תירגום בעברית בגוגל טראנלסט

או לאתר http://homepage.ntlworld.com/robin.d.h.walker/cmtips/surfboard.html

מזהה Upstream Channel: (להשיג חביון יותר טוב) זה מראה את תעודת הזהות תוכנה של ערוץ הזרם הנבחרת, בדרך כלל בטווח של 1-6, המתאים את ערוצי המכונה 0-5 בתצורת UBR.

במקרה בו אחד או יותר לערוץ הזרם זמין במיקום שלך, גלשן יהיה, כאשר מחדש, מעדיפים לנעול לערוץ הזרם אשר מזהה מוגדר בתיבה זו.

אם יש לך בעיות חמורות חביון בגלל ערוץ הזרם מעל מנוי, תוכל לנסות להגדיר את גלשן להשתמש במספר ערוצים שונים במעלה הזרם, על ידי קביעת ערך בתיבה זו, ולאחר מכן לחיצה על שמור שינויים, ולאחר מכן לחיצה על מודם כבלים מחדש. ואז לחכות לעשות כלום עד גלשן סיימה מחדש וכל ארבע נוריות ירוקות דולקות בהתמדה. לאחר מכן טען את הדף תצורה גלשן כדי לבדוק אם הבחירה שלך הצליח.

באותו יישוב שלך, לא את כל הערוצים במעלה הזרם של UBR עשוי להיות זמין לשימוש, גם אם הם רשומים על ידי מילות מפתח התנועה של

DocsDiag . לפעמים, למשל, אולי יש רק 3 מתוך 6 זמין. במקרה הגרוע ביותר, שאולי יש רק אחד, זה גלשן הוא כבר משתמש. אין דרך שאתה יכול לדעת מראש איזה מששת מזהי הזרם זמינים לבחירה במיקום שלך. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לנסות על ידי בחירת כל אפשרות בתורו, שמירה מחדש של גלשן, ולבדוק את הדף תצורה שוב כדי לראות אם (א) הבחירה שלך שהשתרש, או (ב) גלשן נפל בחזרה בחירה שונה.

כאשר אתה מצליח לשנות את ערוץ הזרם בשימוש, כדאי לבדוק אותו כדי לראות אם הבעיות הן חביון טוב יותר או גרוע יותר עם הערוץ המקורי.

**** הבעייה השנייה היא שב HOTBOX לא ניתן לשנות ידני ל 1 כי זה תמיד אוטומטי חוזר ל 2 שכאשר זה על 2 יש בעיות העלאה חמורה וגם איבודי מידע שזה בדומה ל SNR בגלל עומס שיש על הכבל בערוץ עולה, עכשיו להסביר להוט מה רציתי בהתחלה חשבו שאני מדבר על האלחוטי שיש אפשרות לבחור שם CHANNELS, למרות שמופיע להם שאני כמודם בלבד ואמרו לי את זה 100 פעמים עד שנפלתי על נציג נורמלי בוריס נקרא שהבין מה רציתי וניסה לשנות או ביקש ממשהו לשנות וכעבור כמה דקות שיחה שחשבנו שלא עבד זה היה על 1, שנינו לא ידענו מי עשה ומי שינה.

עכשיו בכל הזמן הזה בתאריך האחרון 10/10/2011 עדיין היו בעיות SNR שהוט אמר שהם בתהליכי שידרוג וסידור התקלה הזאת. וכרגע בזמן נתון זה אני רשמתי את כל הכתבה הזאת כי ממש היום המודם נפל לקרוב שעה בסביבות הצהריים ושהתקשרתי אמרו שיש תקלה בחלק ומחליפים אותו, אחרי כמה דקות שהמודם עלה אחרי השיחה אני התחלתי לעשות את הדברים שלי ורק אחרי 3-4 שעות שמתי לב שיש איטיות מסויימת שבהתחלה לא הייתה, אז נכנסתי ל HOTBOX ושמתי לב למשהו מחריד, ה UPSTREAM חזר ל 2 ועוד פעם לא ניתן לשנות, וממה שזכור לי יכול להיות שאולי הם עשו עידכון גירסה לנתב וזה דרס את ההגדרות שכיוונו לי ב CHANNEL 1 או שמישהו באמת חרא שינה אותו בחזרה ל CHANNEL 2. כל זה אני לא יידע אבל אני גם לא אשתוק, אם כולכם תתלוננו בנושא הזה וכל מי שמרגיש כמוני איטיות מסויימת בתשתית יכול להיות שזאת הסיבה.

hotbox.th.jpg

אז עבר הזמן ובסופו של דבר זה הסתדר קרוב לכמה חודשים ואז זה חזר לעוד חודשים שלא תקין והפעם לא ניתוקים גם נפילות מודם לכמה שעות.

כרגיל בהתחלה כשאמרתי שיש ניתוקים האשימו את הנתב ואז כשאמרתי שיש נפילות אמרו אוקי בו נבדוק, וכן רואים שיש בעייה עוד פעם איזורית, אמרו שזה בטיפול ו 3 שעות בערך זה יטופל. לרוב אחרי כמה דקות זה יסתדר למרות שכמה פעמים גם 7 שעות זה לא עבד וזה קרה בלילה 01:00 עד 9:00 .

בעיות בחו"ל

http://forums.speedguide.net/showthread.php?265876-What-makes-a-modem-change-upstream-channel-ID

http://www.broadbandreports.com/forum/remark,21536148

http://www.cableforum.co.uk/board/12/33648592-upstream-frequency-and-channel.html

http://forums.whirlpool.net.au/archive/790883

http://forums.comcast.com/t5/Connectivity-and-Modem-Help/Up-Stream-Channel-ID/td-p/1027741

http://www.broadbandbanter.com/showthread.php?t=1246

*** אני מקווה שזה יעזור לאנשים להבין למה כשהם מוציאים את המודם מהחשמל ומחזירים פתאום הכל נהיה תקין, כי כנראה הוא מתמקד על CHANNEL אחר או שפחות עמוס או שאין לא בעייה באותו זמן או בכלל. ***

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מעניין והמסקנה שלי מכל המגילה הזאת: איזה מזל שלא התפתתי לחסוך כמה גרושים

ונשארתי נאמן לADSL.

יש לי טלפון של , וכל כמה זמן איכות השמע נדפקת לימים שלמים, ואז פתאום זה מסתדר.

כבר התייאשתי מלהתקשר ולדווח על תקלות מהסוג הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין, אתמול קראתי מה שהיה לך לכתוב, בלילה השארתי על את המחשב שיריץ את הפקודה ping ל-walla.co.il סתם כדי לבדוק את איכות התשתית ויצא לי 7 איבודי מידע על 12961 קבלת מידע.

משמע תשתית כמו שצריך (תוצאה יותר טובה מאשר תשתית בזק)

אני על 20 מגה ואין לי בעיות בכלל לא עם הטלפון ולא עם האינטרנט... אני מעריך שזה פשוט איכות התשתית באזור... אני גר ברחובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר 3 חודשים עם בעיות של תשתית של הוט! היו אצלי 12 טכנאים שונים.

מנהל איזור מרחב מרכז, ועוד מנהל קקה מייקה אחד. וכל פעם שאחד הטכנאים הכל תקין. אבל אחרי שעה שהם הולכים המודם (שהחליפו לי אותו איזה 4 פעמים) עכשיו זה ה Aris שלהם. לפני כן היה את ה THOMSON 425 .

בכל מקרה הבעיה היא כל פעם ה ה DC וה US לא מסתנכרנים, כמו שציינתי DOWNSTREAM UP AND DOWN.

אף אחד לא שם פס עליך. כל פעם מתקשר אליהם ואומרים לכבות ולהדליק. כבר ממש בא לי לשרוף את המקום הארור הזה של HOT !

פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם. הטכנאים שלהם לא שווה כלום!

הבעיה הראשונית שהייתה לי איתם שהמפצל שהולך בין המודם לממיר עשה בעיות וכל פעם גרם להתגשות. חבל שאני הייתי צריך להגיע לבד למסקנה הזאת לבד. ועכשיו... כל פעם בשעות ספציפיות בין 9 בבקור עד 2 בהצהריים יש את אותה בעיה.

כבר חיברתי ישירות לקו שמגיע לקופסא של של הבניין וגם אז הוא לא הסתנכרן. אז זאת בעיית תשתית מובהקת! ואי אפשר להוכיח שום דבר.

כי כל פעם שמגיע טכנאי הכל תקין ויש .

וכבר באמת שזה סיוט. כל יום להתקשר ולהתלונן. פשוט שירות זוועה! בחיים לא נתקלתי בכזה חוסר שירות וחוסר רצון לעזור.

אז פשוט עכשיו אני עובר לבזק בתקווה ששם לא יהיו לי בעיות.

הכי קטע שאני איתם כבר איזה 8 שנים ולא היו בעיות. רק ב4 חודשים אחרונים יש כאלה בעיות והם לא שמים על זה פס.

אני כבר וויתרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם רע לכם בהוט, אז תעברו וזהו. מה הבעיה? העידן של עבדות תם ואפשר לעבור אם אפילו אתה בתקופת ההתחייבות. ידוע שיש איזורים בהם תשתית של הוט גרוע ויש אזורים בהם תשתית מצוינת ואפילו יותר טובה מבזק.

אני אישית גר גם ברחובות ומתקופה שהתחברתי לראשונה לאינטרנט ובחרתי את הוט שזה היה ב 2005 אני מרוצה מאוד מאיכות התשתית.

הייתה לי בעיה של מודם שנשרף שטופלה מהר מאוד והמודם הוחלף. חוץ מזה לא זוכר בעיות וקיבלתי תמיד את המקסימום. עכשיו אני עם 12 מגה ובבדיקות של תשתית אני תמיד מקבל את 12 מלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי הם לא יכולים לעשות הרבה. הבעיה באיכות התשתית ששורשים שלה עוד בעידן כאשר היו 3 חברות שונות של כבלים וכל אחד מהן פרסה תשתית כנראה באיכות שונה. רחובות זה אזור של ערוצי זהב של פעם ואומרים שהייתה להם תשתית הטובה ביותר בין 3 חברות כבלים. העובדה שברחובות באמת תשתית מצוינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם חזרו אליי עם תשובה אמרו שיש שני כבלים שנקראים 0 ו 1 שהם כבלים פיזים, אומרים שיש תקלה כי אין חלוקת עומס בין שניהם וכולם נמצאים על 1 שזה בעצם (2) במודם, הם שלחו פנייה להנדסה ואומרים ש 0 (1) במודם לא תקין ושהוא רואה אותו על 0 בעוצמה ובשימוש יוזרים, אמרתי לו איך זה הגיוני כי העבירו אותו כבר ל 0 והוא היה יותר תקין מ 1 ויותר מהיר כלומר לא היה בעייה של כבל עצמו ומן הסתם גם עומס. אמר שהוא לא יודע ושיטפלו בזה, אמור לחזור אליי היום או מחר ורשם להם שם על מה להסתכל כשיטפלו וגם שיוכלו להתקשר אליו. באותו זמן שהוא הסתכל במערכת שאלתי למה אני צריך להגיע למסקנה אם יש לכם את כל המערכות ואתם אומרים שהכל בסדר, הוא אמר למערכת הזאת אף אחד לא נכנס או ידע איך להיכנס, כשהוא דיבר עם המנהל NOC הוא הסביר לו.

הוסבר לו שזה לא רק בעיה באפלוד, מן הסתם כש 800 אנשים שמחוברים על אותו כבל ומשתמשים בפס רוחב של האפלוד כשהשני לגמרי פנוי יהיה בעיות של ניתוקים, עומס רציני בזמן שימוש באפלוד בהורדה וגם איבודי מידע כי הרי זה שמעביר את כל המידע למערכת ועוד מערכת ושם בסופו של דבר הוא יחנק.

אז זה מראה עוד פעם על איך אני בתור לקוח צריך להסביר להם נציגים שאמורים לדעת על הכל בנושא של בעיות שקורות יותר מכמה שנים טובות, כי הבעייה הזאת בטוח לא קרתה עכשיו כי עוד לפני שנה ב 11/10/2010 כשהיה לי את המוטורולה היה את העומס הזה ש 0 (1) עבד יותר טוב מ (2).

דבר נוסף הוא אמר שברגע שיסדרו את זה יוכלו להעביר אותי ל 0 (1) בלי בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...