פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים שלום, בן דוד שלי קיבל טלפון מ012 מהתמיכה העסקית שלהם ורוצים לזמן אותו לראיוןמישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא במה הם מטפלים ? האם זה כמו תמיכה טכנית פרטית ? שכר ? האם הרמה נחשבת גבוהה שם ?
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים יש מס דרגות בטיפול בתמיכה עסקית. בד"כ הדרג הראשון מטפל ברמה מאוד בסיסית ונמוכה (שיכולה לייאש אנשים מסויימים).אח"כ כמובן מתעסקים כבר בדברים יותר כבדים ומורכבים (נתבי סיסקו, BGP, צ'קבוקס וכו).על השכר אין מה לדבר - כשעבדתי שם המשכורת בתמיכה הייתה לפי שעה ועשו שינוי למשכורת חודשית ובונוסים (שקצת מוזר למישהו שעונה לשיחות תמיכה).בגדול - משכורת שתואמת את השוק אבל ממש לא גבוהה - ושעות נוספות לא יתרמו הרבה.אני חושב שהרמה הכי גבוהה שם (גם ברמה טכנית וגם ברמת האנשים) יהיו של אלו שתעבוד איתם ולא החברה עצמה ומנהלים כאלו ואחרים.
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים אם בן דוד שלך רוצה לעבוד בתחום, ואין לו נסיון , ללא ספק זה יכול להוות כאחלה נסיון רק שלא ישכח ללמוד שם כמה שיותר ולא פחות להתעניין בכל הדברים הטכניים ולהתקדם בהם.
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים מחבר הכיוון שלו הוא נטוורקינג השאלה היא אם הוא יכול לקבל שם ניסיון בתחום ואם זה נחשב אחרי זה בחוץ
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים עברו כבר 7 שנים מאז שעבדתי שם.בזמנו, התמיכה לעסקים הגיעה למוקד הרגיל. רק לקוחות עסקיים מיוחדים, קיבלו תמיכת VIP, ששם השכר היה אולי 2 שח יותר.הכיוון שלו הוא נטוורקינג השאלה היא אם הוא יכול לקבל שם ניסיון בתחום ואם זה נחשב אחרי זה בחוץבתמיכה הרגילה (גם העסקית), הוא לא עומד לעסוק שם ב networking. (לא בתמיכת לקוחות, עיסקיים או לא עיסקיים) אלא בתמיכת PC ואולי אף ראוטרים ביתיים/בסיסיים. לאחר שנים, הוא יוכל "להתקדם" שם ל second level +, להרויח כמה שח יותר. אבל זה יותר קשור לפוליטיקה מאשר לכישורים.תוך כמה חודשים מקסימום, לומדים את כל החומר הרלוונטי. ואז הכל זה רוטינה. הוא ילמד יותר בלהיות טכנאי בחברה שמספקת שירותי מחשוב (לעסקים) מאשר שם.
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים כשאני עובד עם המחלקה העסקית של 012 זה בדרך כלל בנוגע לשירותים של מטרו תמסורת ותמסורת , לעיתים גם ATM.אז אני מאמין שיש להם מוקד עסקי שמטפל בדברים שמתאימים לNETWORKING.השאלה KALEN מה השם של המוקד שציינתי ?
פורסם 2011 בנובמבר 214 שנים אני לא יודע מה השם כיום. בדר"כ עוסקים בזה ה second level או גבוה יותר / בכירים. בזמנו ב 012 תמכו בנושא הבכירים בתמיכה.כיום אני מנהל SYSTEM בחברה המחוברת דרך 014. את התמיכה, אנו מקבלים ישירות מבכירי התמיכה העסקית. לאחר ניתוב אוטומטי אליהם, בהקשת מספר לקוח.
פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים מחבר הם משלמים 23 שח לשעה זה פשוט ניצול בסופו של דבר הוא ויתר בגלל השכר הבזיוני הזה, תודה לכולם על המידע
פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים כמו כל מוקד שירות במדינת ישראל, המעסיק בהצלחה רבה את מעמד העבדים. (בכל מקרה, על כל משרה כזו פנויה, מתמודדים עשרות אנשים)
פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים מחבר הבעיה היא שאנשים היום לא מעריכים את עצמם מספיק ומעדיפים לעבוד במינימום אם לאנשים היה קצת הערכה עצמית לעצמם זה לא היה ככה
פורסם 2011 בנובמבר 714 שנים הבעיה היא שיש יותר (הרבה יותר) ביקוש לעבודה על פני היצע. אף אחד לא אוהב להרויח מעט, ושמתיחסים אליו כמו לעבד. אבל מה, אין לאנשים הרבה אופציות. לא הרבה מחכה בחוץ.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.