פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים http://battlefieldo.com/back-to-karkand-screenshots-videos/ קונסולה: קונסולה: Back to Karkand - Strike at Karkand - Gameplay http://battlefieldo.com/back-to-karkand-qa-with-zh1nt0 משום מה זה די ברור לי ש DICE ישחררו ל PC את המהדורה הזו עם התאמה ל 32 שחקנים בלבד (נקודות כיבוש קרובות). העיקר הם זיבלו ת'שכל בזמנו של BF3 יהיו את "המפות הגדולות ביותר" שפותחו אי-פעם. אי אפשר לומר שגודל המפות לא מאכזב, אפילו ביחס ל BC2. עצוב ש Arica Harbor גדולה יותר מכל המפות שנכללו ב BF3 עד כה.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים לעעע... קטן = COD. גדול = BF. גם 1942 וגם BF2 עשו זאת יופי, אפילו 2142 המחורבן. גם חוויית המטוסים מפוקפקת משו.DICE פשוט לא יודו שמנועי ה Frostbite שלהם "עוצרים" אותם מלהתפרע.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים אגב מטוסים, רק אני מרגיש שהם לא תורמים בשיט למשחק? זה כאילו שלמטוסים יש משחק משלהם..
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים שיחקתי טעמתי BF3 מהמפות הגדולות (אין קשר לCOD כי גם לא מזכיר,וגם במשחקים הקודמים בסידרה היו מפות מצומצות -מלבד BC2 ) במצב דגלים (כל השרתים בארץ 3 מפות החוזרות על עצמן ומצב משחק ... עברתי קצת לחול - פתאום מגלה דברים אחרים ושונים ).-דעתי גודל המפות במידה הטובה והנכונה. אולי לא תיהיה לי בעיה עם מפה ענקית אבל צריך לדעת איך למקם תתחנות. זה מה שחסר לי מפה מעפנה כמו heavy metal ..... המטוסים זה רק לאווירה ... ובשביל לספק תילדים. אבל תמיד הם יכולים לתקן . כמו תמיד- המשחק בעוד חצי שנה לא דומה כשרק יצא. בכלליות : המשחק הזה טוב מאוד במשחקיות שלו (בכיס הקטן שם את BC2 . אני הולך להנות הרבה זמן במשחק BF3 ) ומחזיר כבוד לסידרה.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים משום מה זה די ברור לי ש DICE ישחררו ל PC את המהדורה הזו עם התאמה ל 32 שחקנים בלבד (נקודות כיבוש קרובות). העיקר הם זיבלו ת'שכל בזמנו של BF3 יהיו את "המפות הגדולות ביותר" שפותחו אי-פעם.אי אפשר לומר שגודל המפות לא מאכזב, אפילו ביחס ל BC2. עצוב ש Arica Harbor גדולה יותר מכל המפות שנכללו ב BF3 עד כה.לא צריך להגזים, kharg island וגם operation firestorm גדולות יותר, אבל לא בהרבה, ובטח לא גדולות יותר מחלק (רוב?) מהמפות של BF2.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים אגב מטוסים, רק אני מרגיש שהם לא תורמים בשיט למשחק? זה כאילו שלמטוסים יש משחק משלהם..זה כי:1. המטוסים בקושי עושים נזק למטרות קרקע. לא קשה במיוחד לעשות לנטרל רכבים, אבל בשביל הריגה צריך לחזור למעבר תקיפה שני (בהנחה שהרכב לא תוקן עד שמסיימים את החצי לולאה).2. המטוסים מאוד פגיעים, מספיק שרק מישהו יסתכל עליהם והם מתפוצצים בספונטניות.3. יותר מידי עמודים דקים שלא רואים עד הרגע האחרון.4. ה-Spawn הקצר של הרכבים אומר שעד שאתה מוריד כבר את המטוס השני הראשון כבר ממריא, מה שלא מאפשר לך להתפנות לתקיפת מטרות קרקעיות.5. טווח גדול מידי של ה-AA ביחד עם מפות מרוכזות אומר שברגע שה-AA יוצא מטר וחצי מהבסיס הוא כבר מכסה כמעט את כל הנקודות, מה שלא מאפשר לרדת לגובה נמוך לתקיפה קרקעית. בשילוב עם 1+2 שרק מחריפים את הבעיה.הטענה שמטוסים לא עושים שום דבר היא פשוט לא נכונה. אני מוריד בממוצע 5+ טנקים בסיבוב כאשר אני צריך להתמודד עם מטוסי אוייב ו-AA. בלעדיהם הייתי מגיע ל-15+ בלי יותר מידי בעיות.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים הטענה שמטוסים לא עושים שום דבר היא פשוט לא נכונה. אני מוריד בממוצע 5+ טנקים בסיבוב כאשר אני צריך להתמודד עם מטוסי אוייב ו-AA. בלעדיהם הייתי מגיע ל-15+ בלי יותר מידי בעיות.זה בגלל שאתה Cannon, לא בגלל שהמטוסים באמת שווים משו.
פורסם 2011 בנובמבר 813 שנים קיבלתי שידרוגים של כוונות אבל אני לא יודע איך לבחור אותם..מישו יכול לעזור?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.