מה עדיף, Bulldozer או i5\i7 עבור גיימינג כבד, הקמת שרת, תחנות ומערכות וירטואליות - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה עדיף, Bulldozer או i5\i7 עבור גיימינג כבד, הקמת שרת, תחנות ומערכות וירטואליות


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום.

אני עוקב אחרי ההתפתחות של מעבדי הבולדוזרים החדשים שהושקו לא מזמן ובדיוק עכשיו (פחות או יותר) אני צריך לקנות מעבד , לוח אם וזכרונות חדשים בכדי להרכיב מחשב עבור הדרישות הבאות :

1. גיימינג כבד על רזולוצייה 1920 על 1200 על הגדרות גראפיות מקסימאליות , אולי בקרוב אחליף את המסך למסך עם רזולוצייה 1920 על 1080 כי שלי כבר עושה לפעמים בעיות (דרך אגב המערכת תיהיה עם כרטיס מסך 6970 שיש לי אותו כיום).

2. הקמת שרת\שרתים , תחנות ומערכות הפעלה וירטואליות , ז''א הקמת רשת.

3. מתוכנן אוברקלוק בינוני עד כבד למערכת ועדיף גם לשמור על אופציית השידרוג של המערכת בעתיד (הספק שיחזיק את המערכת החדשה הוא Corsair HX-850 Watt 80+ Silver)

אז השאלה שלי איזה מהמעבדים הכי מתאים עבור הדרישות האלו שלי , Core i5 או אחד מהמעבדים החדשים של (הבולדוזרים) , אם זה אחד הבולדזרים אז איזה בדיוק , אם אפשר אז גם קצת נימוקים למה עדיף מעבד X על מעבד Y עבור הדרישות של המערכת החדשה שאני אבנה.

אל תשכחו שאני צריך גם לוח אם וזכרונות , זכרון תגידו לי כמה אני צריך עבור השימושים האלו , 8 ג''ב או 16 ג''ב , איזה בידיוק לקחת זה לא בעיה כי אני יודע שאפשר לקחת את ההכי זולים וזה בסדר.

הלוח אם , תנו לי בבקשה הצעה ללוח אם טוב עבור המערכת שתציעו לי (ז''א המעבד) , אם אפשר אז שיהיה עם פיצ'רים כמו 3 Sata III ואולי גם PCI-E 3.0 עבור כרטיסי המסך העתידיים ושיהיה בעל יכולות טובות.

התקציב שלי בשביל כל העניין הזה (מעבד , , זכרונות) הוא 3,000 ש''ח , אם צריך אפשר לחרוג ב-500 ש''ח .

מחכה לעזרתכם והצעותיכם בנושא , תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתי האפשרויות בתקציב שלך ככה שזה סך הכל ענין של בחירה אישית.

לAMD הייתי מציע תלוח אם GA-990X-UD3 , זול מאוד עם כל הפיצ'רים שצריך ויש לו גם אפשרות לCROSSFIRE

עם הFX-8150 ו8 ג'יגה(גם 16 למרות שזה סתם יותר מידי) במהירות 1866(סתם כי אתה יכול) וישאר לך עדיין כסף(משהו כמו 500-1000 שקל ספייר)

אתה יכול ללכת על עם I7 2600K ולוח GA-Z68X-UD4-B3 עם 8 ג'יגה 1600MHZ.

שתיהם בתקציב שלך פשוט האינטל קצת יותר יקר(משהו כמו 500 שקל יותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הצעתי את ASROCK כי אין לי הכרות איתם(עדיין לא היתה לי הזכות לרכוש את אחד הלוחות שלהם) ועם ASUS יש לי חוויות מאוד רעות(כישלון אחרי כישלון אחרי כישלון) . עפ ג'יגהבייט היה לי לוח אחד והוא סיפק את הצרכים שלי בצורה טובה מאוד .

ד"א על הדגם הספציפי הזה קראתי רק תגובות טובות, היה רק איש אחד שקיבל לוח מת והם החליפו לו אותו מיידית(תגובות בNEWEGG).

בקשר לקירור ואוברקלוק הייתי מציע ללכת על מערכת קירור מים סגורה מאשר מערכת אוויר ,משהו כמו corsair h60/h80/h100 או h2o kuhler.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה תודה על התגובות . לוח אם אני כבר אבחר משהו שמתאים לי , זאת לא בעיה , יותר חשובה לי השאלה לגבי המעבדים , על איזה מהמעבדים עדיף לי ללכת עבור המערכת שאני רוצה עם הדרישות שרשמתי , האם ה- i5 לא יספיק עבור הקמת השרתים תחנות מערכות וכו' ובאמת צריך ללכת על ה- i7 2600K , כי יש ביניים הבדל של איזה 500 ש''ח שזה לא כזה קצת , או שעדיף לי ללכת על אחד מהמעבדי הבולדוזר ואם כן אז האם זה רק ה-8150 או שאני יכול להסתפק ב-8120 בעל מעטפת טרמית של 95W שלא יזלול יותר מידי חשמל מהספק , או שפשוט צריך קצת עוד לחכות ליותר מידע לגבי הבולדוזרים כדי לראות האם באמת משתלם לקחת לי אחד בשביל המערכת שלי , כי לי אין בעיה לחכות קצת אם צריך , אז מה אתם אומרים ? , חכה לעוד תגובות שלכם והצעות , תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנקודת הזמן הנוכחית עדיף i5 או Phenom IIx6 מכיוון שהיצע ומחירי פלטפורמת FX עדיין לא מאוזנים ויעברו עוד מספר שבועות לפחות עד שהם יתחילו להתאזן, כך שקשה כרגע לבצע השוואה ביניהם ובין פלטפורמות קיימות כדי לקבוע מי משתלם יותר.

1. עבור משחקים מה שחשוב הוא הכרטיס הגרפי ולמעבד חשיבות משנית. אלא אם כן אתה מכוון את המערכת למשחק מסוים, אז בחתך רוחב אפשר להגיד שכל מעבד מודרני יספיק לך באותה מידה בתנאי שיש לך כרטיס גרפי מתאים.

2. עבור המכונות הוירטואליות, תלוי מאוד בכמותן, האם הן ירוצו במקביל, האם הן ימצאו במונחה או שיריצו פונקציות מסוימות באופן קבוע? בנקודה הזאת חשוב גם לקחת בחשבון שמערך האחסון גם הוא צוואר בקבוק ושלא כדאי להשתמש בכונן אחד עבור המארחת המערכת ומהכונות הוירטואליות, כמו גם לא להתקין מספר גדול מדי של מכונות וירטואליות על כונן בודד אם הן מבצעות המון פעולות כתיבה וקריאה במקביל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...