עבור לתוכן

על סף איבוד עשתונות. ניתוקי אינטרנט בלתי נגמרים

Featured Replies

פורסם

אוקיי אז ככה, כבר חודש שיש לי ניתוקים אינספור ביום מהאינטרנט. אני מדבר על מחשב נייח, שמחובר למודם, ויש לנו גם ראוטר אבל זה לא קשור.

אז ככה - מה שקורה בניתוקים זה שפתאום הדפדפן לא זז, לא פותח אתרים ולא כלום, האינטרנט מתנתק ממש כמו שזה נשמע. הקטע המוזר פה שאין שום סימן לכך בנוריות של המודם או הראוטר. הן עובדות כרגיל וגם "הוט" בעצמם כשהתקשרתי אליהם (התשתית שלי שלהם) אמרו שהם לא מזהים שום ניתוק. אז מה לעזאזל קורה כאן??

למה עשרות פעמים ביום אני מוצא את עצמי בלי אינטרנט? ספקית יכולה להיות סיבה לכך? או שאין קשר לספקית (שהיא 012 אגב).

הזמנו טכנאי של הוט שהחליף מגבר, החליף מודם (למרות שלא צריך), החליף כבל רשת, טיפל בכל מני עניינים אלקטרוניים כמו בידוד הכבל של האינטרנט מהארון חשמל שלא יעבור דרך מעגלים חשמליים אחרים. ושום - דבר - לא - עוזר!

אני מתחיל להתחרפן. מה זה יכול להיות?????

הניתוקים יכולים להיות ניתוק של דקה, ויכול להיות ניתוק של חצי שעה.

זה לרוב קורה ברצף, מעין זמן התנתקויות כזה. אין שעה מוגדרת. יכול לקרות בשעות שונות. וזה קורה המון המון פעמים ביממה אחת.

אגב - ברגע זה כשאני כותב את ההודעה אני מהלפטופ גולש דרך אינטרנט של שכנים והכל עובד פיקס!!! (מכאן שגם הראוטר שלי בסדר)

בבקשה עזרו לי. אני יוצא מדעתי.

פורסם

הערה חשובה: אם אתה גולש דרך השכנים אז אתה לא גולש על הראוטר שלך, אתה גולש על הראוטר התקין שלהם

נסה את זה: נתק את הראוטר, וחבר את המחשב ישירות למודם, אם הכל כשורה אז הבעיה היא בראוטר

אם עדיין יש ניתוקים אז תעדכן אותנו...

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

היי נכון אתה צודק. טעות שלי.

אבל עדיין הראוטר הוא לא הבעיה בוודאות מכיוון שכבר ניסיתי את מה שהצעת לי כאן, ועדיין המצב לא השתנה.

אני שוב חוזר ומדגיש שמבחינה טכנית אין ניתוקים. במכשור שיש לי בבית הן בראוטר והן במודם הנוריות עובדות כרגיל (אני יודע לזהות ניתוק באחד המכשירים). ואכן גם בתמיכה של הוט נאמר לי שהם לא מזהים ניתוקים.

אז השאלה האם יכול להיות קשר לספקית? או שזה משהו אחר.

פורסם

אני באותו מצב שלך פחות או יותר רק עם בזק+013, אז זה הצחיק אותי לקרוא תמקרה שלך (מצחיק-עצוב אבל), ששניהם לא מוצאים בעיה לניתוקים הרבים שקורים כל יום, רק שאצלי זה ככה לשתי דקות ואז חוזר לעצמו. גם אצלי אין שום חיווי במודם של איבוד קשר או כל דבר אחר. בכל מקרה, אני ממליץ לדבר גם עם הספקית לראות מה הם אומרים ואיזה בדיקות הם יכולים לבצע (זה מה שאני עשיתי), במקרה הכי גרוע תשרוף כמה שעות בדיבור איתם בטלפון :-\ .

פורסם

הכבל רשת מחובר למחשב לכרטיס רשת הפנימי נכון ?

תנסה להשיג כרטיס רשת חיצוני לחיבור ה- PCI ( אחרי שתתקין אותו והכל ) , תנסה לעבוד איתו תבדוק אולי זאת גם אחת הבעיות ..

פורסם

אולי יש לך אפשרות לבדוק את האינטרנט עם מחשב אחר (לקחת מחשב מהחבר\שכן)?

פורסם
  • מחבר

אני באותו מצב שלך פחות או יותר רק עם בזק+013, אז זה הצחיק אותי לקרוא תמקרה שלך (מצחיק-עצוב אבל), ששניהם לא מוצאים בעיה לניתוקים הרבים שקורים כל יום, רק שאצלי זה ככה לשתי דקות ואז חוזר לעצמו. גם אצלי אין שום חיווי במודם של איבוד קשר או כל דבר אחר. בכל מקרה, אני ממליץ לדבר גם עם הספקית לראות מה הם אומרים ואיזה בדיקות הם יכולים לבצע (זה מה שאני עשיתי), במקרה הכי גרוע תשרוף כמה שעות בדיבור איתם בטלפון :-\ .

גם אצלי הניתוק יכול להיות ל2 דקות ולחזור.. ככה שיש סיכוי שזה אפילו אותה הבעיה כמו אצלך.

אחרי שדיברת עם הספקית נפתרה הבעיה?

פורסם
  • מחבר

הכבל רשת מחובר למחשב לכרטיס רשת הפנימי נכון ?

תנסה להשיג כרטיס רשת חיצוני לחיבור ה- PCI ( אחרי שתתקין אותו והכל ) , תנסה לעבוד איתו תבדוק אולי זאת גם אחת הבעיות ..

לפי מה שאתה אומר הבעיה עשויה להיות הכרטיס רשת שלי?

פורסם

איזה נתב יש ברשותך? ואיזה מודם של HOT?

בזמן שבו אתה מנותק ואתה לא מצליח לגלוש באינטרנט בדוק האם יש לך תקשורת לראוטר שלך:

ב-CMD שלח Ping -t אל כתובת הנתב שלך (אותה תוכל לראות בערך ה-Default Gateway בעת הקשת הפקודה ipconfig, לרוב תראה 192.168.1.1/192.168.2.1/10.0.0.138) וראה שאכן יש תקשורת עם הנתב ובזמן תגובה נורמלי (טור ה-time, תראה זה ב-mili-seconds).

על-מנת לעצור את הבדיקה הקש את צירוף המקשים Ctrl+C ותוכל גם לראות את הסטטיסטיקה.

- במידה ויש תקשורת, נסה לשלוח Ping החוצה לאינטרנט - קודם כל לכתובת מספרית לשלילה בעיה ב-DNS (במידה והוגדר כזה בכרטיס הרשת/נתב שאינו מוכר, מדובר במקרה קיצון לחלוטין) לכתובת 192.118.82.140 (האתר "וואלה!"), במידה ותקין נסה לשלוח גם לכתובת השמית www.walla.co.il).

- במידה ולא תקין נסה להכנס להגדרות הנתב ולבדוק שם הסטטוס החיבור ל-WAN, במרבית הנתבים יש מסך שכזה:

בדפדפן הזן את הכתובת שהוצגה ליד ה-Default Gateway והזן את פרטי הכניסה (לרוב Admin/Admin או Admin/1234).

- במידה ואתה לא מחובר לאינטרנט יכול להיות שהיתה נפילה של החייגן בנתב או במודם של HOT (בהנחה והכבל ביניהם לא התרופף), על-אף שחיווי הנורות אינו מראה זאת.

- מה עושים במצב זה? מחברים את המודם של HOT ישירות למחשב (בלי לנתק את החשמל), בודקים מה כתובת ה-Default Gateway של המודם ואליו שולחים Ping -t, בנוסף מנסים להכנס לאתר welcome.hot.net.il/speed.hot.net.il/217.57.1.15 ורואים אם אכן יש גישה.

באחד מהשלבים הללו כבר תאתר את התקלה, אני לא רואה משהו אחר. כמובן שבמידה והניתוק נמשך מספר דקות ספורות כדאי שתבצע את הבדיקה במהירות על-מנת לאתר את הגורם "על-חם".

אשמח אם תעדכן באיזה ציוד אתה משתמש והאם היו התפתחויות בנושא, גם מבחינת מה שהספקית והתשתית אומרות.

פורסם

גם אצלי הניתוק יכול להיות ל2 דקות ולחזור.. ככה שיש סיכוי שזה אפילו אותה הבעיה כמו אצלך.

אחרי שדיברת עם הספקית נפתרה הבעיה?

לא נראה לי שזה אותה הבעייה מאחר ואנחנו בספקים ותשתיות שונים לגמרי (משמע גם ציוד שונה), אני עדיין בבדיקות איתם, אצלי בזמן ניתוק שכזה לא ניתן להיכנס להגדרות של הראוטר-מודם ולראות מצב WAN. שאר הדברים שאופיר ציין כבר ניסיתי, אולי אצלך זה יעבוד. אני אעדכן אם ימצאו אצלי תבעיה בכל זאת, אולי יש פה גורם משותף.

פורסם

אצלי בזמן ניתוק שכזה לא ניתן להיכנס להגדרות של הראוטר-מודם ולראות מצב WAN.

נשמע שהמודם-נתב קופא. לאחר שהנתק נעלם ושבה הגישה לאינטרנט אתה שב ומצליח להכנס להגדרות שלו? האם האינטרנט שב מעצמו או שאתה צריך לנתק/לחבר ציוד מסוים כדי להשיב את החיבור?

פורסם

כן אחרי שהחיבור חוזר אפשר להיכנס והכל תקין. אני לא מנתק או מרענן שום דבר פשוט מעצמו חוזר.

פורסם

כן אחרי שהחיבור חוזר אפשר להיכנס והכל תקין. אני לא מנתק או מרענן שום דבר פשוט מעצמו חוזר.

אם כך, הבעיה במודם-נתב עצמו (גם בעת ניתוק מהאינטרנט צריכה להיות גישה למודם-נתב. תוכל לאמת זאת ע"י ניתוק המודם מהנתב ווידוא כי אתה עדין מצליח לגשת אל הממשק שלו). פעל לנצל את האחריות עליו במידה וזו קיימת.

פורסם

זה מודם/ראוטר, לא שניים בנפרד ככה שיכול להיות הבעיה זה בו, אבל הוא הוחלף לא מזמן. זה רק לא נכון מה שאמרת, כי כאשר יש תקלה עם הספק/תשתית הוא לא נותן להיכנס לממשק שלו (אם אני זוכר נכון ממקרים שהיו לי בעבר עם הראוטרים האלה, 2650U). נראה מה יגידו מחר שיתקשרו אליי שוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים