הקומבינה של סלקום - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקומבינה של סלקום


Googleness

Recommended Posts

בקיצור נתעלם מכל המחדלים שכל חודש אני עובר איתם בחשבונית אבל שמתי לב לקומבינה מלוכלכת ביותר של .

כשהתחברתי ורכשתי שני מכשירים בדור 3 זה היה כלול עם חבילה אשר נקראת "חבילת גלישה דור 3" בעלות 26 ש"ח בערך לחודש.

בקיצור מכיוון שאני לא משתמש בשירות הרבה זמן וזה מסתכם ב52 שקל לחודש לפני מע"מ על שני המכשירים שלי פניתי לסלקום ובהתאם לחוק שהוציאו במשרד התקשורת שמאפשר לי לנתק את חבילת הגלישה ביקשתי להפסיק את השירות ואז מה אומרת לי מנהלת בשירות לקוחות בסלקום?

זה לא חבילת גלישה זה "דמי שימוש בדור השלישי", מה דמי שימוש?

נשמע לי מופרך ומוזר. אמרתי אז תחזירו אותי לדור 2 לא רוצה דור 3, 180 שקל לכל סים. מופרך בהתחשב בכך שאפשר לקנות סים ב50 שקל עם מתנה של שיחות או אפשר פשוט להתנתק מהם כי אין לי התחייבות.

משהו היה לי מוזר ולא הריח טוב אז החלטתי לבדוק (הערה: אגב הם החליטו בתור מתנה להעלות לי את התעריף של דמי שימוש בדור 3 ל31 שקל) מה הסיפור ואז גיליתי את הקומבינה... כשאני הצטרפתי לסלקום זה היה בסוף 2010 ובחשבוניות הראשונות שלי מופיע הסעיף "חבילת גלישה בדור 3" ולפתע במהלך 2011 משום מה הם שינו את השם של הסעיף מ"חבילת גלישה" ל "דמי שימוש בדור ה3".

קומבינה במיטבה.

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לנציגה בטלפון שהייתה מנהלת במוקד הטלפוני וזה לא עניין אותה ולכן הבאתי פה את הסיפור כדי להתייעץ עם עוד אנשים לפני שאני שולח את הסיפור בכתב למשרד המנכ"ל של ולמשרד התקשורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהצלחה. בזמנו כשהעבירו את החוק שאוסר תליית שירותים אחד בשני פניתי לקנות מכשיר דור שלישי. הנציגה אמרה לי את פרטי המסלול המוצע שבתוכו היה חיוב 20 ש"ח שימוש בדור שלישי. אמרתי לה שאסרו לתלות שירותים והיא ענתה שבאמת הם לא תולים יותר שירותים ולכן הם לא מחייבים אותי לקחת חבילת יחד עם דמי השימוש בדור השלישי כמקודם. שאלתי אותה מה היתה העלות של השירות הנ"ל והיא ענתה בלי להניד עפעף - 20 ש"ח! חברות הסלולר מומחות בלעקוף חוקים המיועדים להגן על צרכנים ולצפצף על רוח החוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי לעמוס שפירא והיום נעניתי מהמייל שלו, אין לי מושג אם זה הוא או מישהו אחר אבל נאמר לי שאחת מהנציגות של תדבר איתי.

בנוגע לעניין של השינוי סעיף הם טוענים שזה לפי הדישה של החוק ולפי התנהלות השיחה והטון דיבור הלא אכפתי הבנתי שהם מנסים לדחוף אותי שאני אעזוב את חברת ולא אהיה לקוח שלהם יותר, כנראה שהם החליטו שאני טרחה גדולה מדי הם אפילו הסכימו איתי שאני יכול לבטל את הקו שלי ולהתחבר עם קו חדש שלא בדור 3 וככה אני לא משלם כלום חוץ מהשינוי של המספר.

בקיצור קומבינה במיטבה, העברת כבר פנייה לתלונות במשרד התקשורת והיום אני אפתח תלונה במועצה לצרכנות ובאמון הציבור ונקווה לטוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך ייתכן שבחוזה שחתמת עליו, לא היה סעיף האומר שסלקום רשאית לשנות את החוזה בכל עת ללא הודעה מוקדמת?

הרי זה סעיף סטנדרטי שאמור להופיע בכל חוזה סטנדרטי של כל תאגיד גדול, היום כמעט ולא תמצא חוזה ללא הסעיף הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

מצטער על ההקפצה אבל משהו שחשוב לכולם לדעת,

בחוזה שלי בהחלט כתוב שמותור לסלקום לשנות את התנאים - בהודעה מוקדמת מראש ובכתב!

כמובן שהם לא טורחים להודיע וכן אני רואה בזה הפרת חוזרה מצידם אבל אני לא אהיה קטנוני אני כבר ממשיך לפעול במישורים שונים כנגד ההתנהגות של כלפיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

עדכון:

בהמשך לחוק חד שיצא היום (אחותי עובדת בחברת סלולר) יהיה לי בקרוב עותק מטעם סלקום של שיחה שלי עם אחראית בכירה בשירות לקוחות בו היא מודה שהם הפרו חוזה מולי ושזה בסדר מבחינתם.

מעבר לזה על ידי ניצול הידע של אחותי בנוגע לחוקי יש מצב שאני אמצא פרצה לבטל את החיוב המקומם הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחותי עובדת במוקד טלפוני של חברת גדולה לפי מה שהדריכו אותה מתאמול בבוקר לפי חוק חדש שיצא כל חברת עמה מנהלים שיחה עם נציג בטלפון מחויבת לספק עותק של ההקלטה ללקוח אם הוא דורש.

גם אני לא ידעתי אבל לפי איך שהנציגה נחנקה אתמול כשאחותי דרשה הקלטה כנראה שיש דברים בגו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...