Googleness פורסם 2011 באוקטובר 9 Share פורסם 2011 באוקטובר 9 בקיצור נתעלם מכל המחדלים שכל חודש אני עובר איתם בחשבונית אבל שמתי לב לקומבינה מלוכלכת ביותר של סלקום.כשהתחברתי ורכשתי שני מכשירים בדור 3 זה היה כלול עם חבילה אשר נקראת "חבילת גלישה דור 3" בעלות 26 ש"ח בערך לחודש.בקיצור מכיוון שאני לא משתמש בשירות הרבה זמן וזה מסתכם ב52 שקל לחודש לפני מע"מ על שני המכשירים שלי פניתי לסלקום ובהתאם לחוק שהוציאו במשרד התקשורת שמאפשר לי לנתק את חבילת הגלישה ביקשתי להפסיק את השירות ואז מה אומרת לי מנהלת בשירות לקוחות בסלקום?זה לא חבילת גלישה זה "דמי שימוש בדור השלישי", מה דמי שימוש?נשמע לי מופרך ומוזר. אמרתי אז תחזירו אותי לדור 2 לא רוצה דור 3, 180 שקל לכל סים. מופרך בהתחשב בכך שאפשר לקנות סים ב50 שקל עם מתנה של שיחות או אפשר פשוט להתנתק מהם כי אין לי התחייבות.משהו היה לי מוזר ולא הריח טוב אז החלטתי לבדוק (הערה: אגב הם החליטו בתור מתנה להעלות לי את התעריף של דמי שימוש בדור 3 ל31 שקל) מה הסיפור ואז גיליתי את הקומבינה... כשאני הצטרפתי לסלקום זה היה בסוף 2010 ובחשבוניות הראשונות שלי מופיע הסעיף "חבילת גלישה בדור 3" ולפתע במהלך 2011 משום מה הם שינו את השם של הסעיף מ"חבילת גלישה" ל "דמי שימוש בדור ה3".קומבינה במיטבה.מה דעתכם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2011 באוקטובר 9 Share פורסם 2011 באוקטובר 9 שאין להם זכות. שינו על דעת עצמם סעיפים ותנאים בחשבונית בלי שסוכם איתך ובלי שחתמת על משהו? תתלונן, תאיים בהתנתקות ואם צריך, בתביעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 באוקטובר 9 מחבר Share פורסם 2011 באוקטובר 9 אמרתי לנציגה בטלפון שהייתה מנהלת במוקד הטלפוני וזה לא עניין אותה ולכן הבאתי פה את הסיפור כדי להתייעץ עם עוד אנשים לפני שאני שולח את הסיפור בכתב למשרד המנכ"ל של סלקום ולמשרד התקשורת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2011 באוקטובר 9 Share פורסם 2011 באוקטובר 9 בהצלחה. בזמנו כשהעבירו את החוק שאוסר תליית שירותים אחד בשני פניתי לקנות מכשיר דור שלישי. הנציגה אמרה לי את פרטי המסלול המוצע שבתוכו היה חיוב 20 ש"ח שימוש בדור שלישי. אמרתי לה שאסרו לתלות שירותים והיא ענתה שבאמת הם לא תולים יותר שירותים ולכן הם לא מחייבים אותי לקחת חבילת אינטרנט יחד עם דמי השימוש בדור השלישי כמקודם. שאלתי אותה מה היתה העלות של השירות הנ"ל והיא ענתה בלי להניד עפעף - 20 ש"ח! חברות הסלולר מומחות בלעקוף חוקים המיועדים להגן על צרכנים ולצפצף על רוח החוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 באוקטובר 9 מחבר Share פורסם 2011 באוקטובר 9 טוב פירטתי את המקרה ושלחתי למייל האישי של עמוס שפירא (מנכל סלקום), בנוסף לעוד כל מיני מקומות.מאוחר יותר אני אשלח גם למועצה לצרכנות את הפנייה שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DarkEnergy פורסם 2011 באוקטובר 9 Share פורסם 2011 באוקטובר 9 תאמר לי איך זה נגמר,אתה לא היחיד שמוציא כסף רק על זה שהוא "דור שלישי".אצלי זה 40 ש"ח ולא ניתן לביטול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 באוקטובר 10 מחבר Share פורסם 2011 באוקטובר 10 פניתי לעמוס שפירא והיום נעניתי מהמייל שלו, אין לי מושג אם זה הוא או מישהו אחר אבל נאמר לי שאחת מהנציגות של סלקום תדבר איתי.בנוגע לעניין של השינוי סעיף הם טוענים שזה לפי הדישה של החוק ולפי התנהלות השיחה והטון דיבור הלא אכפתי הבנתי שהם מנסים לדחוף אותי שאני אעזוב את חברת סלקום ולא אהיה לקוח שלהם יותר, כנראה שהם החליטו שאני טרחה גדולה מדי הם אפילו הסכימו איתי שאני יכול לבטל את הקו שלי ולהתחבר עם קו חדש שלא בדור 3 וככה אני לא משלם כלום חוץ מהשינוי של המספר.בקיצור קומבינה במיטבה, העברת כבר פנייה לתלונות במשרד התקשורת והיום אני אפתח תלונה במועצה לצרכנות ובאמון הציבור ונקווה לטוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Fortunes פורסם 2011 באוקטובר 15 Share פורסם 2011 באוקטובר 15 מחכים לעידכונים, Googleness 8) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2011 באוקטובר 19 Share פורסם 2011 באוקטובר 19 איך ייתכן שבחוזה שחתמת עליו, לא היה סעיף האומר שסלקום רשאית לשנות את החוזה בכל עת ללא הודעה מוקדמת?הרי זה סעיף סטנדרטי שאמור להופיע בכל חוזה סטנדרטי של כל תאגיד גדול, היום כמעט ולא תמצא חוזה ללא הסעיף הזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 באוקטובר 29 מחבר Share פורסם 2011 באוקטובר 29 מצטער על ההקפצה אבל משהו שחשוב לכולם לדעת,בחוזה שלי בהחלט כתוב שמותור לסלקום לשנות את התנאים - בהודעה מוקדמת מראש ובכתב! כמובן שהם לא טורחים להודיע וכן אני רואה בזה הפרת חוזרה מצידם אבל אני לא אהיה קטנוני אני כבר ממשיך לפעול במישורים שונים כנגד ההתנהגות של סלקום כלפיי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MalGano פורסם 2011 בנובמבר 2 Share פורסם 2011 בנובמבר 2 תמשיך לעדכן... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 בנובמבר 24 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 24 עדכון: בהמשך לחוק חד שיצא היום (אחותי עובדת בחברת סלולר) יהיה לי בקרוב עותק מטעם סלקום של שיחה שלי עם אחראית בכירה בשירות לקוחות בו היא מודה שהם הפרו חוזה מולי ושזה בסדר מבחינתם.מעבר לזה על ידי ניצול הידע של אחותי בנוגע לחוקי סלולר יש מצב שאני אמצא פרצה לבטל את החיוב המקומם הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גמני פורסם 2011 בנובמבר 24 Share פורסם 2011 בנובמבר 24 ניתן לדרוש עותק מוקלט של שיחה עם נציג שירות/מנהל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2011 בנובמבר 25 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 25 אחותי עובדת במוקד טלפוני של חברת סלולר גדולה לפי מה שהדריכו אותה מתאמול בבוקר לפי חוק חדש שיצא כל חברת סלולר עמה מנהלים שיחה עם נציג בטלפון מחויבת לספק עותק של ההקלטה ללקוח אם הוא דורש. גם אני לא ידעתי אבל לפי איך שהנציגה נחנקה אתמול כשאחותי דרשה הקלטה כנראה שיש דברים בגו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
נץ פורסם 2011 בנובמבר 25 Share פורסם 2011 בנובמבר 25 תמיד הם יכולים לאמר שההקלטה נמחקה בטעות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.