זכרונות יותר מהירים מBUS המעבד - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זכרונות יותר מהירים מBUS המעבד


yogev_23

Recommended Posts

אין כל כך קשר בין הדברים, ובהחלט אתה יכול להסתפק בזכרון בתדר 1333. בפועל לתדר ולתזמונים של הזכרון יש השפעה זניחה עד לא קיימת על ביצועי המערכת (ברוב השימושים ההשפעה לא קיימת).

בכל מקרה גם אם תקנה בתדר 1333 ותרצה לעבוד איתו בתדר של 1600 (למרות שפועל כאמור אין סיבה אמיתית לזה) סביר מאוד להניח שתוכל לשנות את מחלק הזכרון ושהזכרון יעבוד בצורה יציבה, בהנחה שהלוח שלך מאפשר זאת כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי

לא דיברתי על OC.

אני שואל בתכלס, אם המעבד עובד בBUS 1333 - נכון להגיד שכל במהירות גבוהה מזו לא יהיה אפקטיבי יותר, או שהבקרים שאחראים עליהם שונים?

למשל פעם בתקופת מעבדי הCore 2 Duo, המעבדים עבדו בBUS 1333 וכל הלוחות תמכו בזכרונות בBUS מקסימלי של 1200. במקרה כזה נראה לי הגיוני לשאוף לזכורונות מהירים, ע"מ שהסינכרון עם המעבד יהיה 'אופטימלי'.

אבל היום המצב מוזר, רוב המעבדים בBUS נמוך מהזכרונות. בלי OC - 1600+מעבד 1333 זאת מערכת מסורסת (הזכרון מסתרס), לא? האם במערכת כזאת הזיכרון בפועל עדיין יעבוד במהירות 1600?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין קשר בין הדברים. כל אפיק תקשורת בפני עצמו.

לתדר של הזכרון אין שום משמעות בפועל מכיוון שלא שם נמצא צוואר הבקבוק מלכתחילה.

חוץ מזה שהארכיטקטורות משתנות ואיתן סוג אפיקי התקשורת. היום במעבדים של Intel לדוגמה אין כבר FSB כמו בארכיטקטורת ה-. הגשר הצפוני בנוי כבר במעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...