שאלה בקשר למחשב שיש לי פנטיום4 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר למחשב שיש לי פנטיום4


HistoryForSale

Recommended Posts

יש לי מחשב ישן פנטיום 4 3GHZ בשקע 775 עם 1GB הבעיה שיש אתרים שאני נכנסת אליהם והמעבד מראה על 70-100 אחוז מאמץ ושאני נכנסת למנהל משימות אני רואה שבקושי נשאר לי 100 מגה בייט פנויים ! ( מתוך ה 1024 )

אני יודעת קצת לפרק ולהרכיב ויש לי עוד מחשב 478 ישן עם " אותו " מעבד 3GHZ רק שהL2 שלו זה 1 מגה קש ולא 2 אבל יש שם פי 2 שזה אומר 512X4 DDR1 שתי גיגה במקום 1 רק שהם עובדים במהירות נמוכה יותר 400MHZ השאלה אם אני ארגיש בהבדל ?

אני יודעת ששניהם גאנק אבל מה עדיף מעבד טיפה חלש יותר וזיכרון גבוה או להיפך ?

ועוד שאלה בקשר לאורך חיים של מעבד אני יודעת למשל ברכב שאם הוא נותן על הנייר " 60 כוחות סוס " אחרי 3 שנים בפועל הכוח סוס יורד בגלל המאמץ והבלאי של המנוע ל 45 נגיד יש את הבדיקה הזאת במכון השאלה אם מעבד זה אותו דבר ? או שמעבד בן יום נותן תפוקה של מעבד בן 5 שנים ?

יש לי הרגשה שיש בעיה במעבד לא הגיוני שהוא כל כך חלש ( ניסיתי להתקין עליו WIN7 הוא לא זז פשוט לא !!! איטי משהו פחד חזרתי ל )

תודה :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. על פניו עדיף המעבד המעט יותר חלש אם זה מה שירחיב לך את הזכרון ל2GB.

2. השפעת מהירות הזכרונות יחסית זניחה.

3. ביצועים של מעבד, ברמת החומרה, לא יורדים עם הזמן (להוציא תקלות שמשביתות אותו לחלוטין, כמובן) - אבל ברמת מערכת ההפעלה, עם הזמן המחשב צובר ג'אנק שתופס הן אחוזי מעבד והן נפח גם כשאף אחד לא ביקש... פירמוט והתקנה נקייה של מערכת ההפעלה יעזרו במקרה הזה.

4. הגיוני שWIN7 יתקשה לסחוב על מחשב עם 1GB - בעיקר אם בטעות התקנת גרסת 32 ביט, או אם המחשב משתמש בכרטיס המסך המובנה שמשאיל מהזכרון הראשי.

5. למרות כל האמור לעיל, ישנו מצב בו מעבד ישן אכן יתן פחות תפוקה - במקרה של סתימת אבק בגוף הקירור שלו. במצב כזה, המעבד יכול להתחמם יתר על המידה ולתקוע את המחשב. ניקוי יסודי של גוף הקירור וסביב טבור המאוורר יכולים לעזור מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...