פורסם 2011 בספטמבר 2814 שנים שלום, לפני כשנתיים רכשתי מסך מחשב של סמסונג 24" לא ידעתי אז שהיבואן הוא חיון ,(יבוא מקביל, או כל מסכי המחשב של סמסונג?) עכשיו המסך התקלקל, נתבקשתי לשים אותו במעבדת שירות, זמן תיקון - שלושה שבועות! כשהתקלקל מסך הטלוויזיה של סמסונג לחבר, שירות מיניליין\רטפון באו אליו לקחת את המסך והחזירו אותו בתוך כמה ימים. מדוע ההבדל הגדול בשירות? בגלל שמדובר במסך מחשב או בגלל שזה חיון ולא מיניליין? רן
פורסם 2011 בספטמבר 2814 שנים חיון הם היבואן הראשי של מסכי המחשב של סמסונג (נדמה לי שגם ציוד מחשוב אחר שלהם, אך לא בטוח).במסכי טלוויזיה אכן סמליין (מיניליין) הם היבואן הגדול והם נותנים את השירות למסכים שלהם. יכול להיות שגם רטפון עובדים איתם, שכחתי. רטפון היא חברה כללית שנותנת שירות תיקונים לטלוויזיות וכאלה גם לחלק מהיבואנים המקבילים.
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים מחבר אני רוצה לשתף אותכם כי לדעתי זה בלתי סביר,יצרתי קשר עם המעבדה של קבוצת חיון, מסתבר שהמסך הגיע אליהם שבועיים אחרי ששמתי אותו בחנות לתיקון!אני חושב שזה לא סביר וזו חוצפה לאסוף מסך למעבדה שבועיים אחרי שנפתחה הקריאה. אני לא יודע מי אשם, החנות בה שמתי את המסך או השירות של חיון, בכל מקרה, מסכי סמסונג למחשב אני לא אקנה יותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.