תיזהרו מחנות וולקום ועכשיו כנראה גם מ TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תיזהרו מחנות וולקום ועכשיו כנראה גם מ TMS


dlavy

Recommended Posts

במקרה הקשתי על קישור לגבי TMS כאשר הופיע בעמוד הראשי וראיתי שחברת וולקום היה לי איתה סרט רע (סיוט למעשה) רכשה את TMS וממשיכה בדרכה שהיא:

לקחת את הכסף ולברוח :)

אתם מוזמנים להיכנס לביקורת שלי על החנות ששמתי בזאפ:

הפרטים הם שם משתמש: דרור והיא מתחילה במשפט: החנות הכי גרועה שקניתי בה בחיים

אני טורח לכתוב את הפוסט הזה כי חבל לי על הקורבן הבא שיקנה שם. כאמור זה ממש הימור עם הכל יהיה בסדר הרווחתם עם יתקלקל צפוייה לכם מלחמה. אני בסוף קיבלתי את הכסף לאחר שהתקשרו לחברה מאתר ZAP לבדוק את התלונה שלי. הם ניסו לאלץ אותי לבטל את התלונה בזאפ בתמורה להחזר הכספי. לא הסכמתי כי החוק היה לטובתי והייתי מוכן ללכת עד הסוף. להערכתי כל הביקורות הטובות על החנות ב זאפ שתולות. התלונות לעומת זאת אמיתיות. בקיצור תיזהרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה עצות לעתיד:

1) אתה רוצה לספר על מקרה שקרה לך? תפרט את המקרה בגוף ההודעה. קשה לעשות העתק-הדבק?

2) ברגע שאתה מטבל את הסיפור שלך בדברים שהם ללא ספק שטויות מוחלטות (כגון "כל הביקורות הטובות על החנות ב זאפ שתולות"), אתה למעשה פוגע בעצמך. כי אלה שטויות כל-כך מוחלטות שיש שתי אפשרויות: או שאתה לא באמת מאמין בזה, ואז אתה נוהג שלא בתום לב, או שאתה באמת מאמין בזה, מה שמטיל ספקות רבים בכושר השיפוט שלך, ואז נשאלת השאלה מדוע צריך לסמוך על השיפוט בכל הנוגע לפרטי המקרה. כך, או כך - האמינות שלך נפגעת וגם הקייס שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך בדיוק המחשב פעל לך אם הם אומרים שהתושבות עקומות? (התושבת של המעבד או הזכרון או שאני טועה).

המחשב פעל כאשר הוכנס לסלוט אחד, כאשר הוכנסו שתי זיכרונות לשתי סלוטים לא הוא לא נדלק.

הייתי שלוש פעמים בחנות שלהם ושלוש פעמים ביקשתי לראות את התושבות העקומות אבל תמיד הלוח היה במעבדה. רק כאשר כבר התחלתי תהליך של תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ולמזלי בעיסקת מכר מרחוק מותר לך להחזיר את המוצר תוך שבועיים וחובת ההכחה היא על החנות ולא עליך הם החזירו את הכסף מינוס 10% שזה המכסימום שהחוק מאפשר להם.

לא המשכתי אם התביעה כי למרות שגם את ה 10% הייתי מקבל כי לא היה לי עצבים להתעסק איתם.

לגבי הפוסט העוקצני של QttP

אין לי שום דבר אישי או אינטרס כלשהו לגבי החנות הזאת חוץ מרצון לנקום בהם על העצבים שהם העבירו אותי עד שקיבלתי את הכסף ותחושת חוסר האונים שהייתה לי שאני לא מאחל אותה לאף אחד כאן. אני עדיין חושב שהתגובות החיוביות שם באתר הן שתולות כי הן מרגישות לי ככה ע"פ צורת הכתיבה אבל זאת דעתי האישית וזכותך לחשוב אחרת כולל ספקות שגבי השיפוט שלי.

בכל מקרה לא כל מי שקונה בוולקום חווה את מה שחויתי ואם קונים שם ומתמזל המזל והכל תקין ואין תקלות אז מבחינת לקוח כזה החנות מצויינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...