איזה לוח של GIGABYTE מקביל בתכונותיו ל-ASROCK Z68 PRO 3 ? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה לוח של GIGABYTE מקביל בתכונותיו ל-ASROCK Z68 PRO 3 ?


Zedik

Recommended Posts

שלום לכולם,

הופניתי לפורום זה במסגרת דיון שפתחתי בפורום מפרטי מחשב, שם הומלץ לי על הלוח ASROCK Z68 PRO 3. אולם היות ואני יכול להשיג חומרה של GIGABYTE ישירות מהיבואן (מור לוי ברשל"צ) במחיר נמוך יחסית, אני מחפש לוח של GIGABYTE שמקביל (או עולה בתכונותיו) ללוח של ASTROCK, עם אותם פיצ'רים יחודיים ב-ASTROCK כגון האצת ביצועי ה-HDD בשילוב SSD, או שילוב כרטיס המסך המובנה עם כרטיס המסך הנפרד, וחשוב לא פחות - באותה רמת מחיר. האם קיים לוח מקביל כזה של GIGABYTE?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכונות ה-Intel Smart Response ו-Virtu אינן טכנולוגיות ייחודיות ל- וקיימות ברוב הלוחות המבוססים על ערכת השבבים Z68. לדעתי הן גם יותר גימיק מאשר משהו שימושי או בשל.

ה-SRT היא בכלל טכנולוגיה לא שימושית מכיוון שאם אתה קונה כבר SSD, למה לא להשתמש בו פשוט וזהו?

Virtu היא לא טכנולוגיה בשלה בכלל ואפילו לא מספקת את יתרונותיה הגדולים (חסכון בצריכת האנרגיה). אולי בעתיד היא תשתפר, כרגע היא יותר בבחינת גימיק. בכל מקרה לאמ דובר בשילוב (במובן של כוח עיבוד משולב) בין הליבה הגרפית המובנית וכרטיס גרפי ייעודי, אלא ביכולת לנתב את התצוגה ומעמסת העיבוד הגרפי בין הרכיבים הללו בהתאם "לעומס" ולהגדרות המשתמש.

אין לוח שמקביל בדיוק ל- Pro 3. יש לוחות שמספיק דומים לו. אתה יכול להיכנס לאתר של ולעבור על המפרטים ולראות איזה לוח הכי מתאים לך.

האם מלד הרצון ללוח עם SRT ו-Virtu יש לך דרישות נוספות מהלוח (לכמות וסוג חיבורים)? האם מתוכנן OC? אם כן האם גבוה? האם יש כוונה להשתמש בליבה הגרפית המובנית של המעבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...