פורסם 2011 בספטמבר 2014 שנים לאחרונה שמתי לב לדבר מוזר , יש לי כתם פנימי בתוך המסך .רואים במיוחד לרגע חלונות בצבע אפור בהיר זה חלק מהאחריות ?כלומר אפשר להפעיל אחריות במקרה כזה?יש לי עוד שנתיים בערך אחריות על המסך .
פורסם 2011 בספטמבר 2114 שנים מחבר אוקיי .דיברתי עם נציג תמיכה של דל ונאמר לי על ידו שהציג לו תמונה של ה"כתם המדובר" אעדכן בהמשך .. תודה .עדכון :נכון להיום 22.09.2011 אחרי שדיברתי עם עוד נציג של דל ומסרתי לו חשבונית ועוד פרטים ותמונות כמו שביקש .אותו נציג שלח לי מייל כי יש לי רק שנה אחריות אבל בפועל יש לי 3 שנים אחריות , אחת מהחנות ו2 נוספות ישירות מדל .אני חושב שמגיע ללקוחות יחס קצת יותר טוב ולמרות היענות המהירה אני חש קצת תסכול .מעניין מה עכשיו צריך לעשות... אני הרי יודע מי מאיתנו צודק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.