סיפור מקרה של שירות גרוע במיוחד 17.9.11 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור מקרה של שירות גרוע במיוחד 17.9.11


haztilon

Recommended Posts

שלום לכולם.

רציתי לשתף אתכם ולפרוק מעט את הכעס שלי כלפי ובאג.

בתאריך ה3.7 קניתי מחשב למטרות סאונד מבאג דיוטי. מדובר במפלצת: inspiron 5110 i7 8gb.

כמעט מההתחלה התחיל האינטרנט האלחוטי לפשל. לפעמים קולט, לפעמים חלקית ורוב הפעמים בכלל לא.

התקשרתי לדל ששלחו טכנאי הבייתה. הלז החליף את כרטיס הרשת ופירמט אותו וחשבנו שהכל בא על מקומו בשלום.

מן הון להון, היו אצלי בבית ארבעה טכנאים בטווחים שונים ואחרי שכלום לא עבד שלחנו את המחשב למעבדה של "יעל"

אחראית הטיפול מטעם . המחשב שהה שם שבועיים שלמים שמתוכם לפחות שבוע שאף אחד לא נגע בו.

בסיכומו של עניין למחשב הוחלף כרטיס שלוש פעמים או פעמיים. פורמט 3 פעמים. והוחלפו לוח בת ומסך קדמי ששם האנטנות של הקליטה.

ועדיין האינטרנט לא עובד!!!

כלומר מאז קניית המחשב, לפחות 74 יום, המחשב שלי לא בשימוש בכלל.

לפני שבוע וחצי פניתי לבאג בדרישה שיחליפו את המחשב. לא תיקונים ולא נעליים ולקח להם עוד שבוע שלם להודיע לי שצריך לשלוח שוב את המחשב למעבדה כדי לבדוק אם יש תקלה במחשב.

לפני יומיים, ברוב ייאושי, הצגתי להם מכתב איומים עם כל הסיפור של המחשב והודעה שאם לא יחליפו לי אותו במהרה, ויפצו אותי על עוגמת הנפש אתבע אותם ואפרסם את הסיפור בכל מקום שאוכל. גם אחרי זה התקשרו אלי מדל וביקשו כתובת כדי לקחת את המחשב לבדיקה שוב.

איפה הצדק? מה עושים? למישהו יש ניסיון דומה?

מצפה לתגובותיכם, עמית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מציע לא לוותר.

1. ממליץ להתחיל להקליט שיחות (במידה ואתה עדיין לא שם) רק קח בחשבון שמומלץ שתודיע בתחילת השיחה שהיא מוקלטת.

2. מההיכרות הדלה שלי עם התחום, תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות, תתקבל בקלות. החוק מגן על צרכנים מאוד בנושא הזה של פגומים ותקלות, למי שמכיר את הטור "שיפוט מהיר" של בועז אוקון, בפרט במקרים של תקלות חוזרות שלא נפתרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר את ואת יעל פתרונות.

אני קניתי מחשב סטודיו לפני כשלוש שנים.

מיד על ההתחלה היו בעיות, המחשב היה נתקע, הסי די רום לא עבד וכו'

שלחתי אותו לתיקון אצל יעל, המחשב שכב אצלהם 3 שבועות עד שהתקשרו לשאול מה הסיסמא שלי בכלל (הם מתחייבים לתיקון תוך 5 ימי עבודה (אם הם לא מספיקים אגב, לא קורה כלום, זאת התחייבות ריקה מתוכן)), לאחר חודש הוא חוזר אליי כשהבעיה "תוקנה".

מיד הבחנתי שהבעיה עדיין קיימת, כך המחשב שלי נכנס ויצא מהמעבדה ולא תוקן.

לאחר דיונים מעמיקים עם העולמית ומחקר בנושא הבנתי שהבעיה היא במקשי הטאץ' של המחשב ועוד מספר פריטים, יעל סירבו בתוקף להחליף אותם.

מיד שלחתי מכתב להם ולדל העולמית, לא קיבלתי תגובה.

הגשתי תביעה לבית המשפט, מנהל המעבדה (מאוד נחמד אגב) התקשר מייד והתחנן שאבטל את התביעה.

בסופו של דבר הם קיבלו את המחשב באופן מיידי, החליפו לו את החלקים הדרושים ונתנו לי אחריות וי איי פי למשך 5 שנים.

אני יכול להגיד לך שהחל מהשנה השניה למחשב ביצועי המחשב נפלו בצורה משמעותית, פשוט אין לי כוח לטרטור הזה שוב.

השירות של ישראל הוא נוראי (אפילו לא סיפרתי את סיפור השיחה שהייתה לי איתם שבמהלכה הטכנאי צעק עליי וניתק לי את השיחה)

אני בטוח בדבר אחד, אני כבר לא אקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...