מערך רמקולים איכותי לראשונה- צריך עזרה מהאודיופילים של זון. תקציב לא לגמרי מוגדר - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מערך רמקולים איכותי לראשונה- צריך עזרה מהאודיופילים של זון. תקציב לא לגמרי מוגדר


RayZ

Recommended Posts

אז ככה... כבר הרבה מאוד שנים שאני אודיופיל שלא מתפשר על וקונה את הטוב ביותר, אבל רק בתחום האוזניות.

כרגע אני רוצה להתקדם הלאה גם לתחום הרמקולים לאחר כשנה+ עם הסולו 7 שלי, שאני מרוצה מהם מאוד ותוהה עד כמה טוב אני יכול להשיג באמת מרמקולים. חשוב לי לציין שאף פעם לא הרכבתי מערכת אמיתית, ועל כן אין לי ניסיון בהרכבת מערך (בין אם זה בבחירת הגברה, הרמקולים עצמם, רסיבר וכל השאר שדרוש), לכן אין לי גם הרבה מושג בנוגע למה שאני צריך, לכן אני אעזר באודיופילים האמיתיים של הזון... :)

חשוב לי לציין שלא מדובר בקניה בעתיד הממש קרוב, אלא יותר "בדיקת השטח" ולדעת למה צריך לחסוך, כמה ולמה.

להתחלה אני מניח שכדאי שאתחיל ממערך סטריאו רגיל, שכן כל העסק הזה מיועד יותר למוסיקה איכותית.

הרמקולים אמורים למלא חדר בינוני-קטן (לא מדדתי בעיקרון, אמדוד בהמשך)- אבל כמה חודשים אחרי למלא סלון בגודל ממוצע, כך שצריך להתחשב בנושא הזה. בנוסף אין לי רסיבר ומגבר, ואצטרך המלצה גם לשניים כאלו.

הדרישות בעיקרון מסובכות- אין לי מושג בנוגע לדגמים הנפוצים ועל טווח המחירים של הסאונד שאני מבקש,

אבל אני פחות או יותר מבקש מאוד יוקרתי, עם דגש מאוד גדול על במה אמיתית וגדולה, פירוט בלתי מפספס וטבעיות צליל. בקיצור, אודיופילי ורציני מאוד. אני לא מעוניין בבאסים משתלטים ובעלי אימפקט מטורף ושטויות אחרות כאלו- הבאס צריך ליהיות מאופק, נכון, בעל קצב ומהיר ועם האימפקט הנכון והמאופק- אם כי, חשוב שהוא יהיה נוכח ולא חסר. אני צריך מאוזן ודינמי מאוד שאין טווח תדרים מסויים שמשתלט על כל השאר.

שוב, אין לי מושג אם הדרישות שלי מתאימות לתקציב דו-ספרתי או תלת-ספרתי, מה שכן אתם בטח מבינים שאיכות הסאונד זה משהו שאני לא מתפשר עליו. בשביל להגדיר תקציב אני אגיד שאני אוכל להשקיע על כל העסק משהו כמו עד, גג, 10K ואולי טיפה יותר (אם החריגה ממש משתלמת). כמובן שאם אפשר לקבל משהו דומה בפחות אני אשמח. (רק קחו בחשבון שאני בהחלט שם לב לדקויות וניואנסים בסאונד, כך שאפילו השינוי הכי קטן בסאונד חשוב עבורי, לא משנה מה קפיצת התקציב)

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה מבקש הרבה מאוד מהרמקולים בפרט, ומהמערכת בכלל.

יש לא מעט רמקולים שאתה יכול לבדוק, אני ממליץ לך לבדוק רמקולים של Proac, יש להם צליל שלטעמי הוא מאוד טבעי. הוא יחסית מאוזן עם בליטה קלה בתדרי הביניים. נכון שזה משתנה מדגם לדגם, אבל זה אופי שחוזר על עצמו לא פעם בדגמים שלהם. אני אהבתי מאוד את ה-Response 1SC, אשר לצערי פשוט לא הפיקו באס מספיק נמוך בשבילי. מעבר לזה הם פנטסטיים (ועלו משהו כמו 7 ביד שנייה).

אתה יכול גם לשמוע את הרמקולים של Triangle. הם עלולים להיות בהירים לעיתים, אבל אני מאוד אהבתי אותם. הם החליפו את הדגמים מאז הפעם האחרונה ששמעתי אותם, אבל אני מאמין שהגוון של הצליל לא השתנה יותר מדיי.

מעבר לזה המבחר הוא עצום, ואין מנוס מלשמוע כמה דברים בעצמך, לאחר מכן תדע מה אתה אוהב יותר ומה פחות, ונוכל לכוון אותך בהתאם להעדפות שלך.

אגב, אני ממליץ לך לבדוק גם את אומגה אודיו. הדגמים הכי יקרים שלהם לא ימלאו לך את כל התקציב, אבל הם מתחרים בקלות עם דברים יקרים יותר משמעותית (אתה מוזמן לחפש את הדיון שלי מהעבר בו בדקתי לא מעט רמקולים, וקפצתי לאומגה אודיו ולקחתי את ה-705 שלהם - שמאז הם כבר שינו אותו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה אנטולי, אני אחפש את הת'רד ואגגל על ההמלצות.

אגב, בגלל ניסיון טוב וקודם עם אבי יפה אני מניח שהייתי רוצה לעשות את הבחירות שלי משם + את ההאזנות. יש משהו מאבי יפה שאתה ממליץ עליו?

ואגב, מה בדבר מגבר\DAC איכותי?

אגב, אנטולי, חשוב לי מאוד שהרמקולים האלו יהיו רחוקים שנות אור מהסאונד של הסולו 7 שלי, שכידוע לך מאוד רחוקים בסאונד שלהם מרמקולים עלובים למחשב ומתקרבים יותר למערך איכותי במחיר. אבל אני צריך אפילו טוב יותר מזה. הסולו 7 מפורטים להפליא אבל לא מספיק. הם גם לא עושים עבודה טובה מספיק לדעתי בעניין הבאס, שאני מוצא אותו הרבה מאוד פעמים פשוט משתלט על כל הסאונד... זה ועניין הפירוט והטבעיות מאוד חשוב לי. כמובן שאני לא מבקש פירוט ברמה של ה-K701 שלי (לא חושב שקיימת חיה כזו בגזרת הרמקולים גם לא בתקציב תלת ספרתי), אבל כמה שיותר מפורט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגבר ו-DAC זה משהו שלדעתי יהיה הרבה יותר קל להתאים אחרי שתבחר . אני בגישה שהרמקולים הם החוליה הכי חשובה, והכי קשה לבחירה.

בנוגע לפירוט של ה-701, לא חסרים שמגיעים אליו, פשוט צריך לשלם על זה לא מעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איזה סכום אנחנו מדברים? כמובן שהתקרה היא באזור ה-10 גג 15K, אני לא אשקיע 500K רק על בשביל הפירוט הזה. בשביל זה יש לי את ה-K701. :)

אבל גם משהו עם לפחות חצי מהפירוט של זה, שיותר טוב בהרבה מהסולו 7 יספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבוד לזון שיש התעוררות בדרישה למערכות מהקליבר הזה. זה ממש לא הולך ברגל, אחרי הכל זה אתר מחשבים ואתה מתכוון לפרק סכום גדול שאולי על המחשב שלך לא היית מפרק... כל המידע שתצטרך בתור התחלה יש לך בשרשור הזה, קלאסיקה עבורך ועבור כמותך:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=474368.0

מקנא בך. אין כמו השנים הראשונות בכניסה לעולם הזה.. תהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר ליאן היקר,

זה שלא קניתי את המגבר שלך (כתוצאה מבעיות כלכליות, וכלמישהו שעדיין חוסך ללקנות אותו בחודשים הקרובים אני מציע לך להתייחס באופן יותר נורמלי) לא אומר שאני לא יודע מה זה יוקרתי ולא יצא לי לשמוע מה זה, אל תחמיא לעצמך בבקשה, ועל אחת כמה וכמה תפסיק עם התגובות אנטי שלך על כל הודעה שאני שולח בפורום הזה.

חזרה לת'רד.

עיינתי קצת באופציות. כמו שאמרתי, זה יותר בירור, אני כרגע במצב שאני רוצה לדעת כמה אני צריך לחסוך ובשביל מה בדיוק בשביל להשקיע בסאונד (תחום שקצת קיפחתי בשנה האחרונה בגלל בעיות כלכליות). לכן האופציה הנוחה ביותר תיהיה ללכת למקום עם מספר מערכות מומלצות בתצוגה שגם אפשר להאזין להן ולקבל הסבר אישי. המקום היחיד שאני מכיר כרגע הוא החנות של אבי יפה בירושלים, לכן ביקשתי המלצות טובות מהדגמים שהוא מוכר, אם זה אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על אומגה, כמובן. לך, תשמע כל מיני רמקולים ותיראה איזו חתימת הכי תואמת לך.

אגב, אני ממליץ לך לבדוק גם את אומגה אודיו. הדגמים הכי יקרים שלהם לא ימלאו לך את כל התקציב, אבל הם מתחרים בקלות עם דברים יקרים יותר משמעותית (אתה מוזמן לחפש את הדיון שלי מהעבר בו בדקתי לא מעט , וקפצתי לאומגה אודיו ולקחתי את ה-705 שלהם - רמקול שמאז הם כבר שינו אותו).

אנטולי, אתה יכול להרחיב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבי יפה אמרת, אבי יפה קיבלת:

הייתי מתחיל עם הארקאם A18 (שהחבר מקפליי רכש אגב והוא הבחירה הסנסיבאלית בחנות הזו לתקציב שלך) ומשמיע דרכו את דיינאודיו פוקוס 110. עוד הייתי מנסה איתו את הקווד 12L על טעמיו, רמקול מיני של naim וקורוס 806 של JM LAB. הגברה נוספת מעניינת שם היא הסיירוס 6VS2 יחד עם הרמקולים למעלה, או כאלו מדרגה נמוכה יותר שנכנסים לתקציב.

מה שכן, בתור מי שחושב שאינטראקציה בין רמקול למגבר היא רבת החשיבות ביותר מבין "מערכות היחסים" בין החוליות השונות, לא הייתי מהסס לבדוק את המגבר הזה: http://www.aviyaffe.com/product/1523/274/Naim-Audio/NAIT-5i עם רמקולי כניסה של החברות למעלה, ייתכן ותופתע מהתוצאה של מגבר שיקר פי שתיים מהרמקול. בקיצור, כל שילוב של הגברה ורמקולים מבין מבחר הציוד הראוי שיש שם ונכנס לתקציב, שווה להטות לו אוזן (תרתי משמע).

אגב, אל תוותר על ביקור בתחנות נוספות, ביניהן ארמה אודיו ואודיו פידליטי בי-ם, אבל גם אודיופריק, מאסטרו אודיו, לייב , סאבו אודיו, סאונדקווסט ואמנון . בטח יש עוד ששכחתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח אכן רשמתי פוסט אחד לאחד כמו שלך רק תקציב שונה (שירד פלאים חחח)

זה אכן המון עבודה אבל נראה לי שבסוף נקבל תוצאות הרבה יותר טובות מאשר קנייה חפוזה מחנות אחת :)

ושיהיה לנו בהצלחה :)

נעשה השווה בסוף התקציב שלי עכשיו דיי דומה לשלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...