המלצה לעכבר חדש (בעיה קודמת ודרישות בפנים) - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לעכבר חדש (בעיה קודמת ודרישות בפנים)


ksn1981

Recommended Posts

בעיה:

זה משהו שיצא לי לחוות עם יותר מעכבר/מחשב:

כשפותח הרבה חלונות/טאבים של אינטרנט (אקספלורר/כרום), העכבר (אלחוטי של לוג'יטק/מייקרוסופט) יכול לקרטע, לקפוץ ולהיות איטי ולא עקבי.. עד כדי שמתקשה ממש אפילו לסגור חלונות!

עכבר חדש:

1. ללא הבעיה הנ"ל!

2. אלחוטי (אפשר שיהיה גם חוטי - ז"א שניתן גם לחברו ולעבוד איתו תוך כדי טעינה או ללא קשר לקיום סוללה).

3. סוללות רגילות (יש לי נטענות למספר שימושים).

4. לא למטרת משחק (למרות שיכול להיות מקוטלג כאחד כזה): עבודה רגילה נוחה + דיוק מירבי בתוכנות עריכה.

5. לחצנים לתכנות: קדימה/אחורה/רזולוציה/אחר..

6. איכות בניה טובה: לא מבריק, לא משמיע קליקים זולים, מרגיש טוב ביד (ימין)..

7. תקציב פתוח (כל עוד עונה על כמה שיותר דרישות)!

נ.ב.

משום מה אני עדיין נוטה לחשוב בכיוון לוג'יטק (PERFORMANCE_MX / G700 ואפילו TRACKBALL_M570) אבל יש הרבה אחרים כגון , STEELSERIES, ובטוח שעוד..

אני מרגיש אבוד בנתונים שאני רואה.. DPIs מטורפים, שני חיישני עקיבה שעובדים במקביל, POLLING גבוה (זמן תגובה נמוך/מהיר) ועוד דברים שאני לא מצליח לתרגם לצרכים שלי או לקטלגם כחשובים באמת או לצרכי פרסום ושיווק..

עזרתכם בבקשה..

תודה מראש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המלצה מעט שונה, שגם לא עונה לגמרי על כל הדרישות שלך, אבל אני חושב שבכל זאת כדאי לפחות לשקול ולהתחייס אליה. מניסיוני רוב העכברים יציאו לך חוויית שימוש זהה ואין ביניהם הבדלים גדולים כל כך. אז נכון שיש הבדלי נוחות (אבל זאת נקודה סובייקטיבית ולא בדיוק מדידה), הבדלי פיצ'רים (שלמעט אולי מספר לחצנים ברוב המקרים אינם באים לידי ביטוי) והבדלים בנוגע לדרגת הבשלות של מנהל ההתקן, אבל באופן כללי אני לא חושב שהם מציעים חוויית שימוש שונה מהותית ממה שאתה כבר מכיר. מה שכן עשוי להציע חווייה שכזאת הוא Trackball. אם אין לך ניסיון קודם אז זה קצת הימור כי לא כל מי שרגיל לעכבר רגיל מסתגל ו/או אוהב Trackball, אבל בהנחה שאתה חושב שלא זאת תהיה הבעיה אני ממליץ בחום לנסות. חוויית השימוש שונה, דורשת מעט הסתגלות אבל לטווח ארוך עדיפה על רבים. ניתן למקם את ההתקן ממש צמוד למקלדת ולאורך זמן זה פחות מעייף את היד, בגלל שההתקן נייח אין צורך לפנות לו מקום על משטח העבודה, והסטיגמה שיש בנוגע ל-Trackball לפיה הם פחות מתאימים לעבודות מדויקות היא לא יותר מסטיגמה בהנחה שמפתחים את המיומנות הנכונה.

אני באופן אישי התנסתי מעט ושמעתי המון המלצות מאנשים שאני מכבד את דעתם בתחום על Kensington Expert Mouse שניתן להשיג גם בארץ. יש גם את הדגם היותר "חדש" Kensington SlimBlade™ Trackball שאינו גרוע או משהו, אך שמעתי שהוא לאו דווקא מצדיק את תוספת המחיר.

החסרונות היחסיים של אלו לאור הדרישות שלך:

1. לא אלחוטיים. לדעתי זה פחות חסרון כי בגלל שההתקן נייח תוכל לנתב את הכבל בצורה שלא תפריע לך ולאחר מכן אין לך צורך "לשחק" עם זה.

2. מכיל רק שלושה-ארבעה לחצנים, הבנתי שאתה מעדיף יותר.

אני גם מכיר אנשים שעובדים עם עכבר ו-Trackball במקביל. יש פעולות מסוימות שהם מעדיפים לבצע עם Trackball ואחרות דווקא עם עכבר (משיקולי נוחות, מיומנות או העדפה). כך שהם סידרו לעצמם סביבת עבודה שבה הם נהנים משני העולמות. שמעתי אפילו על ימניים שממקמים את ה-Trackball משמאול ומשתמשים בו ביד שמאל (כי אם כבר מפתחים מיומנות די מאפס זה לא משנה אם עושים זאת ביד ימין או שמאל, אם כי ביד ימין זה יהיה קל יותר לימניים) ואת העכבר מצד ימין של המקלדת ומשתמשים בו ביד ימין.

אז זאת היא מעין המלצה שלי, לפחות למשהו ששווה לחשוב בכיוונו כאפשרות חליפית לעכבר קונבוונציונלי או בנוסף אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה אנשים יקרים :xyxthumbs:

אהבתי את הרעיון של עבודה עם עכבר וטראקבול במקביל.. בשלב הראשון אקנה את העכבר, ובשלב השני (תלוי גם באיך אמצא את העכבר) אקנה את הטראקבול..

אני ממתין למקלדת ה-BWUS החדשה, כך שנראה לי שיהיה לי קצת זמן לקבל החלטה עבור העכבר:

G700

לא חסרות ביקורות עליו.. וממה שקראתי, או שאוהבים אותו ממש או ששונאים אותו ממש (לרוב, מנקודת מבט של גיימינג)..

MAMBA 2012

מעט ביקורות (חדש).. וממה שקראתי, די משבחים אותו.. אך אין לו רגילה וגם לא גלילה מהירה..

אז מה אתם אומרים?

נ.ב. לא שאין חשיבות למחיר, אבל אני באמת מוכן להשקיע בעכבר "טוב" לצרכיי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...