עבור לתוכן

Caught on tape - דו"ח על אי-ציות לתמרור עצור

Featured Replies

פורסם

אני בעצמי יודע שאני נהג טוב. לא מדבר בטלפון, תמיד חגור, לא נוהג שיכור, תמיד עוצר בעצור.

העבירות על החוק היחידות שאני חוטא בהם מדי פעם זו נהיגה מעל המהירות המותרת (בעיקר במקומות שערורייתיים).

גם במקרים אלה אני כמעט תמיד במרחק ניכר מרכבים אחרים.

  • תגובות 108
  • צפיות 9.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתם פשוט עדר כבשים...

מבין הסיבות העיקריות לתאונות קטלניות, כפי שנרשם בדוח המשטרתי, יש לציין את אי הציות לרמזורים ולתמרורים אשר מהווה בשנת 2006 כ-29.8% מהסיבות לתאונות הקטלניות, וכן סטייה מנתיב אשר מהווה כ- 11.8% מהסיבות לתאונות הקטלניות ואי מתן זכות קדימה המהווה כ-7.2 מהסיבות.

סיבה שכיחה אחרת היא מהירות מופרזת (הן מהירות מופרזת לפי הנסיבות והן מהירות לגבי החוק) , המהווה כ- 6.6% מהסיבות לתאונות הקטלניות.

http://rsa.gov.il/InformationResearchCenter/StatisticalInformation/2006/TrafficAccident/Pages/accident2006.aspx

שימו לב כי נהיגה במהירות מופרזת כוללת בתוך ה-6.6% גם נהיגה במהירות המותרת אך לא בהתאם לתנאי הדרך.

נהיגה בשכרות בכלל לא נכנסת פה ונהיגה במהירות מעל המהירות המותרת מהווה כ-2%. תוסיפו לזה את כל הולכי הרגל שנדרסים באשמתם. מבחינתי כל הולך רגל שנדרס, שלא על המדרכה או במעבר חציה כשיש לו אור ירוק זה באשמתו. תחברו הכל ביחד ותקבלו שכ-95% מהתאונות קורות לנהגים נורמטיבים. אז נכון אם אתה נוהג במהירות מופרזת או בשיכרות אתה בסיכון הרבה יותר גבוה להיות מעורב בתאונה, אבל מפה ועד להגיד שאתה לא תהייה מעורב בתאונה אם אתה נוהג לפי החוק אלא אם זה היה באשמת מישהו אחר זה פשוט לחיות בללה לנד.

פורסם

כדי שתקרה תאונה אמור להיות שילוב של כמה גורמים. המשטרה יכולה לבחור את אחד מהם לכתיבה בדוח

ושתבין, "אי ציות לתמרור" שגורם לתאונה זה לא כשאתה זז לאט במקום לעצור לגמרי ב "עצור", שעל זה דופקים דוחות, אלא כשאתה אחד מאלה שעוברים ב 50 קמש בלי לראות שבכלל היה שם תמרור

פורסם

עד כמה שראיתי רק נהגים בודדים עוצרים ממש בעצור.

מרביתם מאיטים וחלק מתעלמים.

פורסם

כדי שתקרה תאונה אמור להיות שילוב של כמה גורמים. המשטרה יכולה לבחור את אחד מהם לכתיבה בדוח

ושתבין, "אי ציות לתמרור" שגורם לתאונה זה לא כשאתה זז לאט במקום לעצור לגמרי ב "עצור", שעל זה דופקים דוחות, אלא כשאתה אחד מאלה שעוברים ב 50 קמש בלי לראות שבכלל היה שם תמרור

ברור לך, אני מקווה, שאדם שעובר בעצור ב-50 קמ"ש זה לא כי הוא שם זין על החוק ולא אכפת לו לעשות תאונה ולמות אלא כי הוא לא ראה את התמרור או התבלבל, כנ"ל לגבי מעבר באור אדום. אלא אם הוא בורח מהמשטרה או משהו בסגנון.

כלומר, נהג נורמטיבי.

פורסם

תמרור עצור עומד בצומת כשאתה לא מגיע מהכיוון הראשי, ולא באמצע הכביש

אם אתה נכנס מהכניסה הצדדית לצומת ב 50 קמש זה הזמנה לתאונה, בין אם היה או לא היה שם עצור

פורסם

תתפלא אבל ראיתי מקומות שהעצור \ תן זכות קדימה נמצא במקום הלוגית הלא נכון.

פורסם

נכון, אבל אם אין שם משהוא "מעניין" אז גם הסיכוי שתגרום לתאונה אם תתעלם מהתמרור הוא נמוך, ואתה לא תצתרך להראות לאף אחת את הוידאו

פורסם

תתפלא אבל ראיתי מקומות שהעצור \ תן זכות קדימה נמצא במקום הלוגית הלא נכון.

או אה אם הייתי צריך לספור את כל התמרורים השערורייתיים.

פורסם

משהו מעניין שקשור טיפה לנושא של העמודים האחרונים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4115636,00.html

עוד אחד הדברים שיש לשפר במדינה, לצערנו בארץ הקטע של ללמוד מטעויות קורה מאוחר מידי בחלק מהמקרים אבל לפחות לומדים.

פורסם

מוקדי הכוח והכסף לא מעוניינים שדברים ישתנו באמת מבחינה יסודית, אותם דברים שעליהם הם נבנו ומהם ניזונים.

לצערי כל מה שהעם לומד וילמד זה שעושים עליו מספר.

פורסם
  • מחבר

מהת'ראד ב CF -

כרגע הודיעו בחדשות ערוץ 2 שהמשטרה הורתה לבטל את הדו"ח וכי "הלקחים מהמקרה הופקו".
פורסם

ושהשוטר לא פוטר. אני מניח שאף אחד לא יפטר אותו כי הרי ברור שנוהל השקרנות הזה הוא הוראה מלמעלה ולא "הגדלת ראש" שלו.

פורסם

ברור שהלקחים הופקו. ההוראות החדשות לשוטרים: שימו לב אם יש ברכב מצלמה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים