עבור לתוכן

חייב עזרה דחופה, קניתי GTX570 הבוקר ותראו מה גיליתי....

Featured Replies

פורסם

יש מצב שנפלת פעמיים על כרטיס דפוק, מעניין אם גם הפעם החברה יהיו נחמדים

  • תגובות 59
  • צפיות 7.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

יש מצב שנפלת פעמיים על כרטיס דפוק, מעניין אם גם הפעם החברה יהיו נחמדים

נשמע קצת מוזר לא? אותה תקלה פעמיים בכרטיסים שונים.

אולי הגרסא שיש לי דפוקה או חסר לי משהו ?

לא נשמע הגיוני

פורסם

אם אתה מחבר כרטיס מסך אחר למחשב הכל בסדר?

פורסם
נשמע קצת מוזר לא? אותה תקלה פעמיים בכרטיסים שונים.

אולי הגרסא שיש לי דפוקה או חסר לי משהו ?

לא נשמע הגיוני

אומנם סבירות נמוכה אבל הכל יכול להיות.

כדאי שתדע את זה בזמן הקרוב לפני שיהיה מאוחר מידיי להחזרה\החלפה בחדש אחר.

כמו שמלפפון הציע, תנסה במחשב הזה עם כרטיס אחר ועל הדרך תנסה את הכרטיס שלך על מחשב אחר בשביל שתהיה לו סביבה נטולה לגמרי מהחומרה והתוכנה שלך.

פורסם

אני חייב לציין משהו, אנשים כאן ממהרים להכפיש חנויות כאילו מינימום מדובר בעסק שחור

תרגעו, אם מדובר במוצר שמעניקים לו את האחריות המלאה המוקנה בתקנון והוא עובד כמו שהוא צריך לעבוד מבחינתכם גם מדבקה של סמיילי על הכרטיס לא צריכה להדאיג אתכם.

פורסם
  • מחבר

אני חייב לציין משהו, אנשים כאן ממהרים להכפיש חנויות כאילו מינימום מדובר בעסק שחור

תרגעו, אם מדובר במוצר שמעניקים לו את האחריות המלאה המוקנה בתקנון והוא עובד כמו שהוא צריך לעבוד מבחינתכם גם מדבקה של סמיילי על הכרטיס לא צריכה להדאיג אתכם.

נהפוך הוא, יש לי רק דברים טובים להגיד על החנות TMS

מוכרים נחמדים מאוד, יחס מעולה, מחירים מעולים.

זה שבעל הבית מחליט להביא סטוק של כרטיסים שלדעתי עבר עליהם משהו ואולי לא זה עניין שלי

אין לי ספק שלרוב האנשים שאריות של דבק בגב הכרטיס לא ממש מזיז. לי כן . מצטער. לא יכול להיות שלא היה מודבק שם משהו ושאריות הדבק משאירות טביעות של הסתרת אינפורמציה חשובה על עברו של הכרטיס. בוודאות. אין סיבה אחרת.

יש לי חבר שהביא בדיוק כרטיס כזה מחול ואצלו הכל נקי. רבותי, משהו הודבק שם והוסר ואני לא לוקח סיכון.

מאוד מאוד יכול להיות שהכרטיס תקין אבל עצם זה שהודבק שם משהו בעבר מבחינתי מעורר חשד.

אני בשביל הספורט מתכייון לכתוב מכתב לנציגות בחול עם דוגמאות הממחישות את העניין ולנסות לבקש הסברים.

מבחינתי הם יצאו 100%.

לא עשו שום בעיות והחזירו לי הכל ללא שום בעיה.

מקרה זה רק מלמד אותי לבדוק טוב טוב את החומרה שאני אקנה. והבחלט אני אחזור אליהם בעתיד.

אני רק מקווה שעניין הבעייתי עם ה-3DMARK הוא בעיית תוכנה או משהו בסגנון ולא בעיית חומרה.

פורסם

על דאגה :]

פורסם

איזה ספק מורכב אצלך ?

אם עידכנתה דרייבר לכרטיס מסך תנסה גם לעדכן את ה- DIRECTX

פורסם
  • מחבר

אגב,

פתאום נזכרתי (אני כרגע בעבודה ולא מול המחשב בבית) שהיה לי שומר מסך של דגים ואקוורים וכרגע הוא לא עובד עם שגיאת של DIRECT3D

כל שומרי המסך לא עובדים עם אותה בעיית DIRECT3D

האם זה אולי קשור?

פורסם

direct3d זה בעצם directx אז זה מחזק שצריך לעדכן אותו

פורסם

אחרי שאתה באמת מעדכן את הדרייבר של הכרטיס ומעדכן דיירקטX כמו שאמר הבחור לפני.

תעשה בדיקה בFurmark או במשחק כבד ותראה אם הקווים המרצדים חוזרים.

במידה וכן תנסה להתקין את הכרטיס על מחשב אחר בבית או אצל חבר כדי לראות שאכן הכרטיס הוא הבעיה ולא משהו אחר.

פורסם

לא רוצה להשמיץ את החנות, אבל גם לי היה ניסיון לא טוב איתם. לפני שלוש חודשים קניתי מהם חומרה למחשב שלם למעט מעבד. המחשב היה אמור להיות HTPC והכרטיס היה HD6450. שחברתי את המחשב דרך HDMI לטלוויזיה, המסך היה משנה צבעים מירוק לסגול ולפעמים נהיה רגיל. שלחתי להם את כל המחשב לבדיקה כי הם טענו שאני הרכבתי אותו והם לא יודעים אם הרכבתי נכון. הם אמרו אחרי כמה ימים שהכרטיס שקניתי מהם היה מקולקל והם החליפו לחדש. שאלתי אותם אם בדקתם דרך יציאת HDMI והכול טוב, אז הם אמרו שכן ואין מה לדאוג. המחשב הגיע אלי (הכל דרך UPS) ומייד חברתי לטלוויזיה ושוב מחליף צבעים המסך. ישר התקשרתי אליהם ובברור קצר הבנתי מהם שאין להם בכלל מסך עם HDMI בחנות לבדוק עליו בעוד ששאלתי אותם שוב ושוב אם בדקו דרך היציאה הנ"ל כי מדובר ב- HTPC. פתחתי את המארז ולדעתי הכרטיס שהיה הוא זה שנשאר לפי שריטה שהייתה על צלע הקירור שזיהיתי. יאמר לזכותם שהם החזירו לי את מלוא הכסף ללא בעיות מיוחדות. יש להם קטע אם כרטיסי מסך כנראה :-X

פורסם

אני חייב לציין משהו, אנשים כאן ממהרים להכפיש חנויות כאילו מינימום מדובר בעסק שחור

תרגעו, אם מדובר במוצר שמעניקים לו את האחריות המלאה המוקנה בתקנון והוא עובד כמו שהוא צריך לעבוד מבחינתכם גם מדבקה של סמיילי על הכרטיס לא צריכה להדאיג אתכם.

אני ממש לא מסכים איתך

זה שהחנות נותנת אחריות מלאה לא גורעת מהזכות לקבל מוצר חדש שלא נעשה בו כל שימוש.

פורסם

ומי בדיוק הוכיח לך ב-100% שנעשה בו שימוש?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים