האם 2 מודולים של 4GB עדיפים על 4 מודולים של 2GB והתייעצות איזה - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם 2 מודולים של 4GB עדיפים על 4 מודולים של 2GB והתייעצות איזה


JentuS

Recommended Posts

שלום לכולם.

נגיד ואני רוצה לקנות 8GB למחשב , השאלה היא פשוטה , איזה מודולים עדיף לקחת , 4X2GB או 2X4GB , ואם אפשר הסבר קטן למה אחד מהם עדיף על השני , ואחרי זה איזה בדיוק הייתם מציעים לקנות ? (8GB כן :) )

תודה לעוזרים מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף לקחת את מה שזול מבין השניים כיוון שההבדל בין דואל צ'נל לטריפל צ'נל הינו זניח כמו שרשום בסעיף 6.4 כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=372975.0

איזה יש לך? 32 ביט או 64 ביט? כי אם יש לך מערכת של 32 ביט, לא שווה לך בכלל לשים 8GB כי היא מנצלת עד כ-3GB.

אם אתה רוצה 8GB, אתה חייב לעבור למערכת הפעלה 64 ביט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערוך בבקשה את כותרת הדיון לכותרת עניינית על-פי חוקי הפורום.

כדי להפוך את הכותרת לעניינית תמצת בה את השאלה במקום לכתוב שיש לך שאלה כך שניתן יהיה לבין לפחות באופן כללי במה מדובר.

אין עדיף או פחות עדיף. אני מחזיק בדעה שתמיד כדאי להרכיב את נפח הזכרון הרצוי תוך שימוש בכמות המודולים הקטנה ביותר, ומהסיבות הבאות:

1. תמיד עדיף להשאיר חריצי פנויים בלוח למען הוספת בעתיד.

2. פחות מודולים = פחות "מאמץ" לבקר הזכרון (אם כי כאשר לא מבוצע OC לזכרון החשיבות של זה קטנה הרבה יותר).

3. פחות סיכוי לאי תאימות או לכך שאחד מהמודולים לא יהיה תקין או יכשול בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערכתי את הכותרת.

אוקיי אז הבנתי באמת שעדיף לקנות פחות מודולים עם נפח יותר גדול , עכשיו השאלה איזה הייתם מציעים לי לקנות (2X4GB) , איזה יהיו אמינים , במחיר לא יקר מידי ואיזו מהירות , 1333 או 1600 ?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו תמיד ההמלצה היא לקנות את הזכרון הזול ביותר מיצרן מוכר שעונה על הדרישות שלך.

לתדר ולתזמונים של הזכרון אין משמעות בפועל (וגם במקרים היחסית ממוקדים שבהם עוד יש לזה השפעה כלשהי, הרי שהיא זניחה), אז כך שלא ממש משנה אם תקנה בתדר 1333 או 1600.

אני רואה במפרט שלך שיש לך כבר 4GB של . למה לא להוסיף להם פשוט מודול נוסף של 4GB? במקרה כזה בעיקר חשוב להקפיד על קניית בעל מתח זהה.

ושאלה שדי חשוב לשאול ולא שאלתי עד כה, מהם השימושים שעבורם אתה קונה את נפח הזכרון הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לקניה של זולים מחברה ידוע אני מסכים איתך , בקשר ל-להוסיף פשוט סטיק של 4 לשניים של 2 שיש אצלי כרגע , האם זה טוב , התמונה תצא כזאת - יהיו אצלי שני סלוטים תפוסים עם סטיק של 2GB כל אחד וסלוט שלישי עם 4GB , אני לא יודע , אני לא כל כך אוהב את האי סימטריה הזאת מבחינת הסטיקים והסלוטים . מתח זהה - כן אני יודע , בקשר לשימושים שלי זה לא חשוב , אם היה חשוב הייתי מציין בהתחלה , פשוט רציתי לדעת ספציפית איזו קונפיגורצייה של סלוטים עדיפה ואת זה הסברתם לי , תודה , איזה בדיוק לקנות אני כבר אחליט לבד לפי התקציב שלי :xyxthumbs: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האי סמטריות הזאת אינה בעלת חשיבות מיוחדת כמובן. אבל תעשה מה שאתה מרגיש איתו הכי נוח.

בנוגע לתדר, קח בחשבון שרוב הזכרונות בתדר 1333 שעובדים במתח של 1.5V יעבדו ברוב המקרים ללא שום בעיה גם בתדר 1600 (ואף יותר מזה) ללא העלאת מתח. כמובן שאין פה כל הבטחה לכך כי הנתונים הנקובים של הזכרון הם אלו שבהם הוא נמצא על-ידי היצרן כעובד בצורה יציבה ולכן תמיד קיים סיכוי ש..., אבל רוב הסיכויים שלא תתקל בבעיה. כך שאם הפרש המחיר בין 1600 ל-1333 הוא משמעותי עבורך (בהנחה שאתה רוצה לעבוד בתדר 1600), או סתם נראה גדול מדי, ואלא אם כן מצב שבו לא תצליח לעבוד בתדר של 1600 הוא "אסון" מבחינתך, קח את זה בחשבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי , הבנתי , תודה על העזרה :xyxthumbs: , אם ההבדל במחיר בין תדר 1333 ל-1600 לא יהיה גדול מדי בשבילי אז אני אלך על ה-1600 , זה גם יתן לי אפשרות לעשות כדי להגיע לתדר הזה כי הלוח אם שלי תומך עד 1333 בלי , ואני כנראה אקנה שני מודולים של 4GB ואת השניים של 2GB שיש לי כרגע אני או שאמכור אותם או שאשאיר אותם לעצמי למצב חירום :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...