הודעת NTLDR is missing - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הודעת NTLDR is missing


Psy

Recommended Posts

אחרי החלפת הארדיסק לנייד.

ההארדיסק הקודם שבק חיים, החלפתי הארדיסק, שמתי את הג'אמפר אותו דבר כמו בהארדיסק הישן

עשיתי להארדיסק CHECK בביוס, עובד בסדר גמור לפי הבדיקה.

מה יכולה להיות עוד הבעיה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקלתי בהודעה הזו במחשב ישן נוסף שיש לי בבית וניסיתי לפתור את זה ללא פרמוט אחרי חיפוש מעמיק גם בפורום וגם באתרים נוספים ובנוסף שימוש בדיסקים עם תוכנות שמתיימרות לתקן את הסוגייה ולבסוף פירמטתי את הדיסק קשיח. (לא היה לי מידע חשוב בדיסק הקשיח אז לא היה לי אכפת)

ובין השאר, עוד לא נתקלתי במערכת הפעלה (XP לדוג') שכשהעבירו את הדיסק קשיח ממחשב פיסי אחד לאחר עבדה לאחר התקנתה AS IS. (מעבר הסוגייה שצויינה בנושא)

ואולי זה רק המזל שלי :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מושג על איזה תוכנות שמתיימרות "לתקן" דברים אתה מדבר. כשאר יש בעיה צריך להבין אותה כדי להגיע לפתרון ולא לזרוק ניחושים לאוויר.

אומנם ה HAL של הוא לא הבקרה רצינית, אבל ניתן הרבה פעמים להתגבר על זה ע"י repair install פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הדיסק לא מתפגר, אז לרוב הבעיה בסקטור בוט, דיסק התקנה שפ עם הRECOVERY, בתחילת ההתקנה(מסך הכחול) נותן אפשרות לעשות תיקון <R> משם מריצים FIXBOOT וזה מסדר את את הבוט סקטור וברוב המקרים מספיק כדי שהXP יעלה כרגיל(מניסיון שלי בעבודה באחזקת מחשבים במשרד ממשלתי :P , יש לזה כ85% אחוז הצלחה)

אבל כאשר המערכת הפעלה עוברת על דיסק ממחשב אחד למחשב שני ששונה בחומרתנו בצורה מהותית(לוח שונה, עם ערכת שבבים שונה) הפירמוט בהחלט יהיה האופציה הכי עדיפה

כמובן שיש שיטות שמאפשרות העברה של מע' הפעלה ממחשב א' למחשב ב', אבל לדעתי ההתעסקות בזה לא משתלמת בזמן ובתוצאה לעומת התקנה חדשה ונקייה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...