כיסוי מדבקה Wrapsol Ultra עבור iPhone 4 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כיסוי מדבקה Wrapsol Ultra עבור iPhone 4


YairZ

Recommended Posts

9052379164_b.jpg

היות ונמאס לי כבר מהקייסים הרגילים (מטעמי נוחות ואסטטיקה), החלטתי ללכת על משהו מעט שונה. לפני מספר ימים רכשתי כיסוי מדבקה (לאייפון 4) של חברת Wrapsol דגם האולטרה, שלפי מה שקראתי מספק הגנה טובה בכל צידי הפלאפון ואין צורך בשום קייס. המוצר עלה לי כ-120 שקלים- מחיר די הגיוני ליחס המחירים בארץ היות ומגנים מסוג זה (ואף נחותים יותר) עולים כ-80 שקלים בערך, רק למגן קדמי ואחורי. כמו כן, ישנה אחריות במידה והמוצר מגיע פגום או ישנה בעיה מיוחדת איתו לאחר פתיחה. לאחר קריאה ברשת לגבי המוצר, ישנם סירטונים שמראים כיצד מפילים וזורקים את המכשיר על המדבקה ושום דבר לא קורה לו. היות והמוצר נראה טוב ואיכותי, החלטתי לבחון אותו.

האריזה

האריזה נראת טוב, כאשר ניתן לראות את המדבקות מולבשות על המכשיר (יש את הכיסוי למספר מכשירים, ביניהם 4, סמסונג , בלאקברי ואייפד). כמו כן רשום כי המדבקה מגנה על המכשיר מפני נפילות, שריטות ולכלוך, אינה פוגעת באיכות המסך ובמידה ויש בועות קטנות- לאחר מספר שעות הן אמורות להעלם.

5211673920_b.jpg

באנדל

האריזה כוללת באנדל לא רע:

- מגן קידמי ואחורי.

- מגנים צדדיים.

- חתיכת קרטון.

- מטלית.

- ספרון הוראות התקנה.

2439402167_b.jpg

ההדבקה

ראשית, אני מתקין את המגן הקידמי והאחורי ולאחר מכן את הצדדיים, אם כי הסדר לא משנה.

ניתן לראות בתמונה שנראה שהמדבקות לא שקופות לחלוטין וזה בגלל שהן כוללות כיסוי מעט קשיח עליהן גם כדי שההדבקה תהיה קלה יותר וגם כדי שלא ללכלך את המגן עצמו. ההדבקה אומנם לא הכי קלה וצריך ריכוז אך היא הרבה יותר פשוטה משאר ממגני המסך שהתקנתי- היות וכאן יש מעין "כנפיים" בצדי המדבקות שבעזרתן ניתן לתפוס את המדבקה מבלי לגעת בחלק שיודבק על המסך. כמובן שהכנפיים הללו תורמות המון גם לישור המדבקה ואם לא הדבקתם ישר- ניתן להסיר אותה ולנסות שוב מספר פעמים ללא חשש. לאחר מכן, אני לוקח את חתיכת הקרטון שסופקה ומנסה להוציא את כל בועות האויר שנלכדו. לפי מה שרשום על האריזה ובאתר החברה, הודות לפטנט שהחברה פיתחה, אחרי 24 שעות רוב הבועיות הקטנות אמורות להעלם ממילא. לאחר ההדבקה,

מקלפים את שכבת ההגנה העליונה לגילוי הכיסוי עצמו, ולאחר מכן תולשים את הכנפיים.

כעת הגיע השלב להדביק את המדבקות לצידי המכשיר. בספרון ההוראות רשום בבירור כיצד ואיפה להדביק כל מדבקה. יש לציין שגם על מדבקות אלו יש כיסויי הגנה ולא לשכוח להוריד אותם לאחר ההדבקה. ישנם אקסטרה מדבקות היות ויש מכשירים הכוללים חריץ סים, וכאלה שלא. לאחר סיום ההדבקות, יהיה ניתן להרגיש שמגן המסך אינו חלק לחלוטין, וזה בגלל שהרגע הוסר כיסוי ההגנה שמעליו- אחרי ניגוב קל עם המטלית שסופקה, המסך יהיה חלק לחלוטין.

חוות דעת

עד כה אני מתרשם מאוד מהמדבקה. ההתקנה הייתה קלה מהרגיל וניתן לרגיש את עובי המדבקה שהיא אכן תגן על המכשיר טוב יותר מכל מדבקה אחרת (לפחות כל מדבקה שאני ראיתי וחיפשתי). מגן המסך אינו משנה את צבעי המסך ומשאיר תמונה חדה, גם כאשר המכשיר פונה אל השמש.

המכשיר תופס פחות מקום בכיס והוא מרגיש יותר יוקרתי בלי שום קייס ענק ועבה עליו.

עד כה, המכשיר לא נפל לי לכן לא אוכל לתת חוות דעת לגבי הפגיעות שלו אך עושה רושם שזה יעשה את העבודה. כמובן אעדכן בהמשך. אני מרוצה מאוד מהמדבקה ואמליץ על קנייתה.

לסיכום:

- מחיר בארץ ביחס לשאר המדבקות/קייסים 9/10.

- הגנה ומראה (עד כה) 10/10.

- באנדל ואיכות המוצר 10/10.

למידע נוסף ניתן להכנס לאתר הרשמי - http://www.wrapsol.co.il/ או עמוד הפייסבוק http://facebook.com/wrapsol.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהים, מצטרף להמלצה :hizuk:

גם אני בעל המגן ומאוד מרוצה.

דק מאוד, שומר על העיצוב המקורי של האייפון, והאייפון כבר הספיק לפול מספר פעמים ואין שום נזק או שריטה אפילו לא על המדבקה.

גם בשביל השוואה יש את המגן הזה שמוכרים בכל מקום נראה לי invisible shield או משהו בסגנון, שעולה 150 רק לכיסוי מסך.

זה אותו דבר ופה זה על כל המכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הסקירה. שמתי לב שגם להם יש אחריות לכל החיים כמו ZAGG.

בלי קשר, אני עדיין לא מבין איך הגענו למצב המסכי פלסטיק האלה שעולים בערך דולר ליחידה במפעל מגיעים לכאלה מחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

אחרי שנה חלק מהמדבקה מתחיל להתקלף בחלק התחתון (איפה שהרמקולים), ובגב המכשיר (אם הולכים עם ג'ינס צמוד והמדבקה משתפשפת בו זה בשלב מסויים יתחיל להתקלף) סך הכל אבל עדיין עושה את העבודה, אצלי כל החלק הקידמי והצדדים עדיין כמו חדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...