בעיה עם אוברקלוק ומסך כחול. - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם אוברקלוק ומסך כחול.


e-d-a

Recommended Posts

עשיתי למעבד ובערך שבועיים שלוש של משחקים (כבדים כל המסננים עד לסוף ממש וכל ההגדרות עד לסוף ממש) ואז עשיתי גם לכרטיס מסך למהירויות של פרו, הנה הפרטים המלאים.

הלוח 18-22 מעלות המעבד 36-43 מעלות והמעבד באוברקלוק מ2500+ ל3200+ במתח סטוק\ הכל היה טוב ויפה כל התקופה שהוא באוברקלוק הזה, ואז עשיתי לכרטיס מסך למהירויות של פרו גם הכל היה טוב במשך כמה ימים שיחקתי משחקים (הכל הגדרות הכי גבוהות שיש עם כל המסננים) ולא היה שום מסך כחול פתאום שאני סתם ככה בווינדוס אז היה לי מסך כחול.

עם יש עוד שאלות אז בכייף.

למישהו יש הצעות רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסך כחול יכול להופיע גם בלי קשר לאוברקלוק (בחייך, מדברים פה על מייקרוסופט ;)).

אולי הייתה לך שגיאה בOS או משהו כזה...

מה בכלל הייתה ההודעה במסך הכחול?

בשביל להיתו בטוח שזה לא מהאוברקלוק אז תעשה PRIME/TOAST למעבד ו3DMARK לכ. מסך במשך כמה שעות (למרות שאני חושב שלא צריך כי אתה אומר שהוא עובד כמו שצריך עם כל המסננים ורמות גרפיקה הכי גבוהות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן הכל עבד כמו שצריך בכייף על ההגדרות הכי גבוהות ויש לי בערך 10 משחקים ועם כולם הכל עבד טוב ויפה ממש מפליא אותי ממה זה היה לבנתיים הורדתי את האוברקלוק אבל עכשיו אני יחזיר ובלילה אני ישאיר את ה3dmark01 בלופ רצוף עד לבוקר ונראה מה יקרה .

לבנתיים יש לעוד מישהו רעיון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: אז אחרי שהחזרתי למהיריות של פרו קרה דבר שלא קרה לפני התחלתי לשחק מקס פיין 2 ואחרי כמה דקות 10-20 דקות התחילו להיות לי artifact לא הכי גדולים אבל עדיין אז ניסיתי להריץ 3dmark01 ובחלק מהמבחנים היו גם artifact (קיבלתי 16405 שכל המסננים על הפול בקונטרול פאנל) וגם בשומר מסך היה לי משהו צהוב כזה שלא אמור להופיע, אבל מה שהכי מפתיע אותי זה שבדקתי בתוכנה Artifact Tester 5 במבחן hardcore ולא היו שום artifact בשום מבחן הוא אומר לי להמשיך לעשות :(

עכשיו הבנתי שמהכרטיס הזה אמור להיות בעיה עם הזכרונות בגלל שהם 3.0ns אבל הם בכלל לא חמים אפילו קרירים אבל הליבה הייתה חמה קצת, וחוץ מזה הבנתי שזה אותו ליבה בדיוק כמו של הפרו (לא הדגם אלא החומר רק שפשוט הוא יותר איטי) והיא בכלל לא אמורה להגביל אותי ואפילו יכולה לעשות לפרו עם הקירור המקורי.

בכל מקרה כל הצעה או רעיון התקבל אצלי בכייף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רואה ארטיפקטים במשחקים אבל התוכנה AT5 לא מוצאת שום בעיה? מוזר...

תנסה להוציא את הכרטיס מהAGP ולחבר אותו מחדש. אולי זה יעזור... תתקין מחדש (אני ממליץ 3.7)

בעיקרון הליבה היא R350 שזה בדיוק הליבה של הפרו. ההבדל בדר"כ הוא בסוג הזכרונות (בפרו הם יותר טובים) ובמהירות הסטוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל עכשיו שוב ניסיתי להעלות לפרו הכל טוב ויפה אחרי כמה שעות של מקס פיין כלום וגם בתוכנה כלום הבעיה עם השומר מסך זה לא היה Artifact זה היה מfraps אבל סודר.

הדריברים 3.9 ממש נוחים לי (בגלל האפשרות לשמור כמה הגדרות שונות במסננים) אבל עם יש הבדל יציבות או איכויות אין לי בעיה להחליף, אז מה אתם אומרים?

ויעזור עם אני ישים סינקים לזכרונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...