מחפש לוח matx למעבד c2d עם סלוט pcie x16 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש לוח matx למעבד c2d עם סלוט pcie x16


Ashand

Recommended Posts

שלום

כל הלוחות שחיפשתי אין בהם pcie x16 אני רוצה לבנות סרבר קטן , יש לי כרטיס sas/sata 6gb/s שאני רצה להתקין עליו + 4 הרדיסקים של 3tb 6gb/s הבעייה שאני לא מוצא לוח כזה...יש לי cpu etc להתקין עליו. האמת שגם על מארז אני חושב שיתאים לי ללוח ושיכול להכיל 4 הרדיסקים אולי עם hd cage שיש לי.

בכל אופן מישהו מכיר לוח כזה??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תושבת 775 היא ישנה. בלי קשר להימצאות לוחות mini-ITX לתושבת (שאני לא בטוח לגבי זמינותם), היצע לוחות ה-775 הוא מאוד מוגבל. את הסיכוי הטוב ביותר תמצא ביד-שנייה בארץ או בחו"ל (eBay וכדומה).

למה אתה צריך דווקא לוח mini-itx? יש לך מגבלת מקום כלשהי?

איזה כוח עיבוד צריך השרת הזה בדיוק? יש היום לוחות mini-ITX עם מעבד כפול ליבה שדי מספיקים ל-NAS או לשאר שרתים שאינם דורשים כוח עיבוד גבוה.

והנקודה אולי הכי חשובה, ולכן השארתי אותה לסוף, אתה ממש לא צריך להתעקש על חיבור כוננים קשיחים לחיבור SATA 6Gb/s. מוגבל על-ידי המנגנון המכני ולא רוחב הפס אל הבקר וממנו. גם הכוננים הקשיחים ה"מהירים" ביותר של ימינו רחוקים מלנצל את רוחב הפס של תקן ה-SATA 3Gb/s, כך שלא רוחב הספ מגביל. אם יש לך כבר לוח עם בקר SATA 3Gb/s אני ממליץ לך להשתמש בו ולחסוך מעצמך הוצאות כספיות מיותרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה נתן נראה קצת יקר...

יש לי בקר בקר של lsi של 6gbs שאותו אני רוצה לנצל ושלא ישכב בארון...השרת יהיה שרת קבצים לא משהו מיוחד הכי חשוב שהשרת יהיה קטן, השרת שלי עכשיו יושב על מארז ענק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, אני לא מבין למה להתעקש ולהיכנס להוצאות רק כדי להשתמש בבקר הזה כשלא תהיה לך מכך שום תועלת, אבל בהנחה שזאת דרישה שלך אני לא מבין למה להתעקש על לוח mini-ITX? קנה לוח micro-ATX (אם אין לך כבר עכשיו אחד כזה), רצוי אפילו עם שבב גרפי מובנה וזה יהיה הפתרון הכי משתלם כנראה.

הרי גם כך 4 כוננים (ואולי יותר בהמשך) תופסים מקום (כולל קירור מספיק, ניתוב כבלים) ויותר מכוונים לשימוש במארז mid-tower מאשר באיזה מארז קטן יותר, אז כך שלא תהיה לך בעיה של התאמה בין הלוח למארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...