פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר החלטתי כרגע ללכת על ה2311H. ישנם הרבה חנויות אך אני מעוניין לקנות עם אחריות רשמית של דל ל3 שנים כולל בדיקת פיקסלים שרופים לפני הקנייהישנם המלצות? המקומות שכרגע עומדים לרכישהTMS RSM KSP NOTEBOOK CLUB
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים לא באמת משנה מאיפה תקנה, אם החנות קרובה לבית - יתרון.לגבי שימוש במסך גדול: רוב המשתמשים במחשב יושבים מול שולחן קטן ומשתמשים במקלדת ועכבר. בתצורה כזאת בד"כ לא ניתן לשבת רחוקמהמסך תוך כדי שימוש. לכן, מסך גדול (=32+) יהיה בעייתי.אם הקונפיגורצייה שונה ויש לך למשל מסך גדול תלוי על הקיר ושולחן קצת מוזז מהקיר, או שולחן עמוק, מסך גדול זו חוויה. קשה לחזור אחורה.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים ממש לא חשוב מאיפה אתה קונה.האחריות היא ע"י דל ולא ע"י החנות.אף חנות לא תפתח את המסך ותעשה לך בדיקת פיקסלים שרופים לפני שקנית אותו. יש חנויות שיסכימו לעשות את הבדיקה אחרי שקנית לפני שאתה לוקח אותו הביתה.בכל מקרה, הייתי מרים טלפון לדל כדי לברר איתם מה תנאי האחריות לגבי פיקסלים שרופים. זה משתנה בין דגם לדגם. אם יש לדגם הזה Zero Pixel Policy זה אומר שבחודשי האחריות הראשונים (אני לא בטוח כמה חודשים) גם אם יש פיקסל אחד שרוף הם יחליפו את המסך.חשוב להדגיש שלושה דברים:1. בד"כ, לרוב המסכים יש אחוז מסויים של פיקסלים שרופים שהיצרן לא יחליף לך מסך בגללם.2. גם אם היצרן יחליף את המסך, לרוב הוא יתן לך מסך אחר שהוא לא בהכרח חדש או שיחליף את הפאנל עם הפיקסל השרוף.3. אם לדגם מסויים יש Zero Pixel Policy, אחרי תקופה מסוימת זה יורד לאחוז מסוים. זה לא נשאר Zero Pixel Policy לנצח וגם לא לכל תקופת האחריות של המסך.אגב, כל זה נכון לא רק לגבי דל אלא לגבי כל המסכים באשר הם.שירות דל העולמית/ישראל 1809-44-4688שעות עבודה ראשון עד חמישי 9:00 עד 17:00
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים לDELL יש מדיניות Zero Bright Dead Pixels לכל מסכי הUltrasharp שלהם (כולל הU2311H) לכל תקופת האחריות.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים לפי מה שהבנתי, פיקסלים בהירים בפאנל IPS זה דבר (כמעט) בלתי אפשרי, כך שלמדיניות הZero Bright Dead Pixels אין הרבה ערך במקרה הזה.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים נכון מאוד שבIPS הם נדירים יותר, אך כשיש פיקסל בהיר הוא הרבה יותר מציק מכהה. למעשה כהה מציק רק למי שאובססיבי.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים לא מבין את כל מי שאמר שלא משנה איפה קונים!היום הייתי ליד KSP בחולון. היות שאף פעם לא ביקרתי שם החלטתי לרחרח...שני עובדים עשו רושם טוב וחשבתי שיכול להיות נחמד לקנות שם, אבל אז פגשתי בחור אנטיפט (וכנראה גם שקרן) ועבר לי החשק לקנות שם...
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים מחבר ממש לא חשוב מאיפה אתה קונה.האחריות היא ע"י דל ולא ע"י החנות.אף חנות לא תפתח את המסך ותעשה לך בדיקת פיקסלים שרופים לפני שקנית אותו. יש חנויות שיסכימו לעשות את הבדיקה אחרי שקנית לפני שאתה לוקח אותו הביתה.בכל מקרה, הייתי מרים טלפון לדל כדי לברר איתם מה תנאי האחריות לגבי פיקסלים שרופים. זה משתנה בין דגם לדגם. אם יש לדגם הזה Zero Pixel Policy זה אומר שבחודשי האחריות הראשונים (אני לא בטוח כמה חודשים) גם אם יש פיקסל אחד שרוף הם יחליפו את המסך.חשוב להדגיש שלושה דברים:1. בד"כ, לרוב המסכים יש אחוז מסויים של פיקסלים שרופים שהיצרן לא יחליף לך מסך בגללם.2. גם אם היצרן יחליף את המסך, לרוב הוא יתן לך מסך אחר שהוא לא בהכרח חדש או שיחליף את הפאנל עם הפיקסל השרוף.3. אם לדגם מסויים יש Zero Pixel Policy, אחרי תקופה מסוימת זה יורד לאחוז מסוים. זה לא נשאר Zero Pixel Policy לנצח וגם לא לכל תקופת האחריות של המסך.אגב, כל זה נכון לא רק לגבי דל אלא לגבי כל המסכים באשר הם.שירות דל העולמית/ישראל 1809-44-4688שעות עבודה ראשון עד חמישי 9:00 עד 17:00אם זה ככה אז פשוט אני אקנה מהמקום הכי זול, לא? מה הREV הכי מעודכן למסך ואיך אני בודק את זה במסך עצמו שזה אמרת הREV שהם מצהירים?זכור לי משהו לגבי המסך הנ"ל עם notebook club. משהו שגרם לי לרדת מרעיון לקנות שם אך אינני זוכר...
פורסם 2011 באוגוסט 1514 שנים מה הREV הכי מעודכן למסך ואיך אני בודק את זה במסך עצמו שזה אמרת הREV שהם מצהירים? אתה לא צריך להיות קטנוני. פשוט תקנה את המסך לפני שיצא לך מזה המיץ
פורסם 2011 באוגוסט 1514 שנים מחבר אתה לא צריך להיות קטנוני. פשוט תקנה את המסך לפני שיצא לך מזה המיץ קשה לענות מה הREV הכי מעודכן? תודה.
פורסם 2011 באוגוסט 1514 שנים מחבר אני דיי בטוח שהגירסה העדכנית ביותר היא Rev02בדקתי והכי מעודכן זה REV03. אברר איזה יש לTMS או KSP או Notebook club ואקנה מהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.