Dell Vostro 3550 - משתמש בכרטיס גרפי הג'נרי? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell Vostro 3550 - משתמש בכרטיס גרפי הג'נרי?


Psy

Recommended Posts

רק כדי לחדד, אתה מתכוון שכרטיס המסך החיצוני נמצא במחשב סתם?

בשום מקרה המערכת לא מוכנה להשתמש בו? גם לא במשחקים?

בקשר להחזר,

לפי החוק, אם קנית את המחשב דרך האינטרנט או בעסקה טלפונית, אתה רשאי להחזיר אותו (על חשבונך) בתוך 14 ימים, לקבל החזר מלא

ולשלם רק 100 ש"ח או 5% מערכו, הנמוך מביניהם (אני לא בטוח לגבי האחוז המדויק).

אם קנית בחנות פיזית וחיברת לחשמל, רוב החנויות לא יסכימו לקבל אותו בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא אומר שהוא נמצא סתם, אבל כרגע עד שלא יפתרו את הבעיה הזאת הוא כאילו אכן סתם נמצא במחשב.

ניסיתי כל אפשרות- קח לדוגמא משחק ספציפי (ניסיתי עוד דברים, אבל זאת דוגמא אחת קטנה): בהגדרות switchable graphics הגדרתי אותו כ high performance (שזה אמור ישר לעבוד על הכרטיס אוטו'), באפשרויות גרפיקה - ביטלתי את אפשרות ה POWERPLAY, וגם כשזה מופעל שיניתי את ההגדרות שתמיד זה יעבוד על high performance גם כשהנייד מחובר לחשמל וגם כשהוא לא (ואני מבצע את הבדיקה כשהוא מחובר).... בקיצור המערכת חוץ מלזהות אותו בהתקנים כאילו אין לה קשר אליו, כל משחק\תוכנה שהוגדרה לעבוד על high performance (שאמור להפעיל את הRadeon) לא עושה את זה וממשיכה לעבוד על hd

אני אברר עם הבן אדם שממנו קנו לי את המחשב הזה, הוא בקושי שבוע אצלי ובקושי גם נגעתי בו חוץ מלבצע את הבדיקות שרשומות בכל הפוסט הזה (לא שזה אמור לעניין את , מבחינתם ברגע שהדלקתי את המחשב זה אותו הדבר)

נראה מה אפשר לעשות בנידון, הקטע שבחו"ל יבינו את המצב ואני מאמין שיוכלו לקבל חזרה את המחשב כי זאת תקלה שלהם, פה בארץ הדגנרטים אפילו לא מבינים על מה אני מדבר איתם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפשתי קצת באינטרנט ונראה שגם אצל לנובו ו- קיימת הבעיה.

לא התעמקתי ב- , אבל עבור מחשבי לנובו, משתמשים הציעו פתרון על ידי אפשרות שניתן לשנות בביוס ואז לרוב זה מסתדר -

כמובן שהפתרון לא רלוונטי לך, כי ציינת שאין שום קטגוריה כזו בביוס.

בנוסף, נראה שגם בחו"ל התומכים של די חסרי אונים מול הבעיה.

עושה רושם שזו תופעה די נפוצה, מוזר שלא שמענו עליה כל כך בארץ עד עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, גם אצל הפתרון כרגע הוא דרך הביוס.

לפחות יש להם מענה בתמיכה בשאר העולם, פה בארץ חוץ מלשחק עם הפקידה 'ארץ עיר' (על האותיות של ה Service Tag) כבר 7 פעמים אני משאיר לה את אותה הודעה [שכבר נהפכה ל-אני רוצה להחזיר את המחשב], כל פעם מחדש נאמר לי שיחזור אלי טכנאי (בפעם האחרונה כבר שאלתי אותה אם היא בטוחה שבכלל יש להם שם טכנאים) כל פעם אותו סיפור...

חלאס, חבל על הזמן שלי, על השיחות שאני מבזבז על ה"תמיכה" הקלוקלת שלהם...

יש למישהו מייל אמיתי של דל העולמי ?

מישהו שאפשר להעיר את עיניו לגבי מצב החוסר תמיכה שיש פה בארץ...

דרך אגב, התופעה אכן נפוצה, הסיבה שלא שומעים עליה כל כך בארץ זה מהסיבה שאנשים שקונים מחשב מהסדרה הנ"ל אין להם באמת מושג מה עובד בו ומה לא, למשתמש בסיסי אין את האינדיקציה לבדוק אם הרכיבים שהוא קנה עם המחשב באמת עובדים כמו שהם אמורים לעבוד.

אני בספק אם גם אנשים ששיחקו במחשב הזה שמו לב בכלל שהמשחק שלהם עובד על הINTEL HD במקום על ה .

והסיבה הנוספת - (אני יוצא מנקודת הנחה) שגם לטכנאים של (אם באמת יתברר שיש כאלה) יש בכלל מושג או ידע על הבעיה הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתה שם לב שקצב הפריימים לשנייה נמוך מאוד יחסית לכרטיס מסך שהוא נחשב ליחסית חזק.

אם אתה לא שם לב לזה אז יש בoptions של משחקים (לא כולם) אפשרות של benchmark - שאתה מריץ בדיקה מדוייקת יותר של קצב הפריימים ורואה גם עם איזה כרטיס המשחק רץ.

יש עוד דרכים לבדוק את זה לאו דווקא במשחקים: הרצת DXDIAG ב-run , הרצת וכ'ו....

\\

אם אתה רוצה באמת לבדוק אצלך, תוריד את הדמו של Mafia2 מ-STEAM (שם לפחות אני יודע בוודאות שיש בדיקת בנצ'מרק במשחק עצמו) תשים את ההגדרות על HIGH ב OPTIONS ואז תלחץ על BENCHMARK

בצד שמאל כתוב לך מה הכרטיס מסך...

אם כתוב לך HD Graphics Family ......אז ברוכים הבאים ל'משפחה' המחורבנת של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי זה (חפשו Mafia 2):

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6630M.43963.0.html

נראה שאצל Classify אכן פועל הכרטיס של AMD, כי הכרטיס של אינטל מקבל תוצאות ממש ממש גרועות במשחק:

http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

אחרי יום מפרך, החזרתי את המחשב היום. אני חייב לציין לטובה את נוטבוקלאב על כך.

הטכני שם בעצמו אמר שעדין אין פיתרון ולאחר שהשמעתי את טענותי אישרו את ביטול העסקה.

לאחר המשך השיחה איתם נאמר לי שבNvidia אין את הבעיה הזו וניתן לבטל את הכרטיס מסך.

בקיצור...

מחפש מחשב חדש :)

משה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

רק לעדכן מה קורה עם המחשב הזה...

כרגע עדיין לא נמצא פתרון לבעיה, העולמית מנסים לפתור אותה [כבר מחודש יוני שפורסמה התקלה בפורום הideastorm שלהם], המחשב כבר נהיה מיושן גם ככה.

אני החזרתי את המחשב שלי [אני אציין שרק אחרי שבועיים מאז סבב הטלפונים - מעל 8 פניות ל"תמיכה" של , חזרו אליי וגם ביקשו שאני אבוא למעבדה בהרצליה ואשים להם את המחשב (אף על פי שכתוב באחריות - 'באתר הלקוח')], אני לא מתכוון לקנות יותר שום לפטופ שקשור ל(DEL(L.

בכל מקרה לא ממליץ להתקרב לסדרה הזאת ובאופן אישי גם לא הייתי ממליץ לקנות מדל, שכנראה התמיכה שלהם עברה זעזוע רציני והיא בקושי מתפקדת [לפחות בארץ].

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...