עבור לתוכן

Q. ABOUT NITRO

Featured Replies

פורסם

אגב ברוח התרד אני רוצה להוסיף שאלה 8)

האם יש ורצוי טורבו + נייטרו במכונית ביחד ?

פשוט אני שמתי לב למי שיש טורבו איין נייטרו.

ואם יש אפשרות להביא תמונות של המנוע עם שניהם או של מכונית.

512eng.jpg

ככה נראה מנוע של סקיי ליין משופרת עם בין הייתר עם שתי מגדשי טורבו.

הנייטרו בה אף פעם לא הופעל אגב.

  • תגובות 65
  • צפיות 11.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני רואה שאתה (BURTON) לא ממש יודע מה התכונות של חמצן.

אם תפלוט לתוך המנוע 100% חמצן, המנוע פשוט מאוד יתפוצץ.

זה בגלל שבמנוע יש דלק

אתה רוצה להגיד לי שאתה חושב שחמצן לבד(בלי חומר בעירה) דליק???

אם כן תחזור לכיתה ד

פורסם

אוקיי בוא אני יסביר לך למה נייטרו מחמצן יותר טוב

החמצן באוויר נמצא בצורת O2

עכשיו יש שני חומרים שמחמצנים יותר טוב ממנו

פלואור וO1

הפלואור יקר ולא ניתן למצוא את הO1 במצב רגיל

בזמן שמוכנס נייטרו למנוע הO1 מתפרק ומחמצן את הדלק

אם אתה לא מבין למה O1 מחמצן יותר טוב מO2 אני יסביר לך

פורסם

הרבה זמן לא ראיתי כזה וויכוח בלאי.

נייטרו - לוחצים על הכפתור האדום בהילוך שישי אוחזים חזק את ההגה וצופים במד הסל"ד מתקרב אל ה 12k! (אווו יייהההה) ובזה נגמר הסיפור.

פורסם

טמטום זה מחלה קשה ברוך השם יש לך מספיק בשביל כולנו...

עכשיו לעניין כל העיקרון של הניטרו זה להגביר את עוצמת הפיצוץ בבוכנה וליצור מחזור יותר מהיר של פעולת המנוע מעל מה שהוא יפעל עם הדוושה בפול גז זה הכל...

פורסם

הרבה זמן לא ראיתי כזה וויכוח בלאי.

נייטרו - לוחצים על הכפתור האדום בהילוך שישי אוחזים חזק את ההגה וצופים במד הסל"ד מתקרב אל ה 12k! (אווו יייהההה) ובזה נגמר הסיפור.

זה הגרסה לאידיוטים.

אגב, הידעתם שאחד השמות המדעיים של נייטרו הוא "factitious air" (אוויר מלאכותי לחסרי יכולות אנגלית ביניכם)?

פורסם

אגב קרטר, הניטרו לא גורם לדלק לזרום יותר מהר, הוא מתערב עם הדלק והוא יותר דליק מה שגורם למנוע הבעירה הפנימי לפעול בעומס יותר גבוה מה שיוצר התפרצות מהירות אדירה (שבדרך כלל גם גורמת לאש באגזוז)

גורם לדלק לזרום מהר יותר ? אש באגזוז ?

כמה שטויות בתראד אחד.....אני לא המבין הכי גדול , ואני לא מומחה.....אבל...כמה דברים בסיסיים אני כן יודע .

1. אש באגזוז ?!

אש זה משהו אחר שעושים בדרך אחרת לגמרי שהדלק הולך לאגזוז ויש משהו שמצית אותו - סיפור אחר לגמרי!

כשמפעילים NOS במציאות - אין אש באגזוז !

(אגזוז פתוח --> צינור --> ואז יהיה לך בקפייר אחד גדול = כל הזמן אש.ללא קשר לNOS...)

יש שיטות שמפעילות את האש, ואם כבר זה מוריד את הביצועיים של המנוע כשמפעילים - לא מעלה

יש שיטה אחת שמזריקים גז דליק לאגזוז, ושמים פלאג בקצה שידליק אותו כשרוצים.

יש עוד שיטה שאתה מתקין למערכת החשמלית של המנוע מכשיר, שמנתב את הניצוץ מאחד הצילינדרים במקום אליו לאגזוז -

שם התקינו עוד מצת, והדלק שנכנס לצילינדר ההוא לא נדלק כי אין ניצוץ, אז הוא עובר דרך האגזוז ומוצת ע"י הפלאג ששמו בסוף ואז יש אש

2.BURTON יש לך טעות מרה , הבן אדם בעקרון צודק , אם תפלוט לתוך המנוע 100% חמצן , בום :) ביי ביי אוטו....(לא בטוח אבל רוב הסיכויים שכן!)

ואממ..למה לא מזריקים למנוע 100% חמצן (בתיאוריה אם היה אפשר) כי זה לא טוב , אתה לא רוצה הרבה חמצן לעומת קצת דלק...אתה רוצה יחס קרוב....כמה שיותר מהתערובת של שניהם , אבל לא הרבה חמצן לעומת קצת דלק.....

פורסם

נכון

הויכוח היה בקשר לכימיה שבעניין

ודרך אגב אני לא יודע אם ככה זה במציאות אבל לפחות במשחק NFS7 לחיצה על הנייטרו בהילוך שלישי תביא תוצאה יותר מהירה מאשר בהילוך שישי אבך המהירות המקסימלית תיהיה נמוכה יותר מזו שהייתה מושגת ע"י שימוש בנייטרו בהילוך 6

לכן הכל תלוי באורך המסלול

אבל במסלולים של המשחק עדיף בהילוך שלישי

פורסם

זה הגרסה לאידיוטים.

גם ככה אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עשיתי לכם טובה והגשתי אתכם ישר לעניין. 8)

פורסם

נכון

הויכוח היה בקשר לכימיה שבעניין

ודרך אגב אני לא יודע אם ככה זה במציאות אבל לפחות במשחק NFS7 לחיצה על הנייטרו בהילוך שלישי תביא תוצאה יותר מהירה מאשר בהילוך שישי אבך המהירות המקסימלית תיהיה נמוכה יותר מזו שהייתה מושגת ע"י שימוש בנייטרו בהילוך 6

לכן הכל תלוי באורך המסלול

אבל במסלולים של המשחק עדיף בהילוך שלישי

:\

שכח מהמשחק כשאתה נכנס לת'רד הזה, אני מבקש ממך.

גם ככה אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עשיתי לכם טובה והגשתי אתכם ישר לעניין. 8)

זה שאתה חושב שכולם לא מבינים כלום כמוך זה בעיה... קיצר, שתוק.

אל תהרוס גם את הת'רד הזה.

אוקי, נסכם את זה ככה בקצרה רבה:

כשהנייטרו מופעל הוא מתצטרף לתהליך הבערה במנוע ומשתחרר לחמצן ומאפשר ליותר דלק להשרף ובכך לתת יותר כח.

פורסם

אנשים כל כך מפגרים שלפעמים אני בוכה מרוב עצב....

חמצן נפיץ מאוד... אפילו מאוד נפיץ... בצורה הדחוסה שלו!!!!!! מה אתה שיכורים חמצן דחוס זה אחד הדברים היותר נפיצים שיש...

כמוהו גם הניטרו שבמצב בדחוס שלו... וכאשר משחררים אותו בלחץ למנוע היוצר תרכובת יותר נפיצה מתערובת של אויר וחמצן רגילה זה הכל לא תורה מסיני...

פורסם

אוי מישה אתה כ"כ מבדר, אני פשוט נהנה לצפות בתגובות האינפנטיליות שלך והמסקנות הכ"כ ברורות מאליו שאתה מסיק.

פורסם

גם ככה אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עשיתי לכם טובה והגשתי אתכם ישר לעניין. 8)

אחלה גישה :biggthumpup:

עריכה : אם תקח NOS ותשים עליו גפרור דולק....הוא לא ידלק , לא יתפוצץ ולא כלום.....!

פורסם

בדוגרי תאכלס, אנשים סתם זורקים תורות שהמציאו בזה הרגע והתחילו להאמין בהן ולנסות להוכיח שהם צודקים..

איי, אם רק max-tuning היו רואים את הת'ראד הזה, היו מתהפכים בתאי הבעירה. במיוחד את התגובות המרזות של מישה.

פורסם

מהעובדה הפשוטה שנייטרו לבד פשוט לא דליק

ואל תגיד המציאו כרגע

את מה שרשמתי בעמוד 4 לא אני המצאתי ואתם יכולים להראות את ההודעה הזאת למורה שלכם לכימיה ותיראו שהיא תגיד לכם שזה נכון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים