עבור לתוכן

Q. ABOUT NITRO

Featured Replies

פורסם

יש לי כמה שאלות לגבי הnitro שמכוניות משתמשות בו במרוצים לא חוקיים וכו'.

א.ממה עשוי הnitro ?

ב.כיצד הוא פועל במכונית?

ג.זאת השאלה שהכי מעניינת אותי כשמפעילים את הnitro הוא משפיע על המנוע או שהוא לא קשור למנוע בכלל?

ד.כשהnitro מופעל הוא מעלה את סיבובי המנוע?

אני מבקש לענות רק אם אתם יודעים לא משהו שראיתם בסרטים או במשחקים תשובות אמיתיות בבקשה ;)

  • תגובות 65
  • צפיות 11.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

א) נייטרו מורכב מ n2o שני אטומים של חנקן ו אטום של מימן (לא בטוח לגבי היסודות אני אבדוק)

ב) החומר עצמו מאוכסן בתוך בלון כאשר הבלון מחובר למשאבה ולמערכת הזרקת הדלק

בעת הלחיצה על כפתור ההפעלה הנוס הנוס דוחף יותר דלק למנוע ויותר מהר.

כתוצאה מזה יש פיצוץ יותר חזק ודחף יותר גדול ויותר מהירות.

ג) מין הסתם לפי ב הוא משפיע זה לא הדבר הכי בריא למנוע

ד)כן

אם אמרתי משהו לא נכון מוזמנים לתקן...

נ.ב

לידע כללי יש בארץ נייטרו במכוניות, זהו קיט אשר יכול להתלבש על רוב הרכבים

אבל צריך להיות בהתאמה למנוע אגב החומר בתוך הבלון מאד יקר.

ואחרי 3 לחיצות הבלון מתרוקן וצריך לקנות חדש או למלא.

פורסם

אגב, הנייטרו הוא גם גז הצחוק שמוכרים במועדונים.

רק ליידע כללי...

פורסם

אז אם אני אשאף קצת גז צחוק לפני תחרות ריצה אני ארוץ מהר יותר?! :P

פורסם

אז אם אני אשאף קצת גז צחוק לפני תחרות ריצה אני ארוץ מהר יותר?! :P

נראה לי שיותר תתפגר איפה שהוא באמצא.

פורסם

אגב קרטר, הניטרו לא גורם לדלק לזרום יותר מהר, הוא מתערב עם הדלק והוא יותר דליק מה שגורם למנוע הבעירה הפנימי לפעול בעומס יותר גבוה מה שיוצר התפרצות מהירות אדירה (שבדרך כלל גם גורמת לאש באגזוז)

פורסם

חחח ואני יכול להעיד על כך.

אגב מישה כאשר הגז נמצא בבלון במכונית

הוא במצב נוזל כי הוא דחוס לא ?

עריכה : אני חושב שאתה טועה בקשר לקטע שהוא דליק החומר ...אני זוכר שפה בפורום אמרו אפילו שהוא לא דליק

הוא באמת מתערבב עם הדלק אבל לפי מה שאני יודע רק מזרים אותו יותר מהר.

פורסם

לגבי הדחיסה, אין לי מושג לצערי ואין לי כ"כ כח לחפש.

אבל בקשר להזרמה מהירה יותר של הדלק, זה לא נכון.

הוא לא מזרים מהר את הדלק, כי זה התפקיד של המשאבה. זה תלוי במשאבה כמה דלק יוזרם ובאיזה מהירות, נייטרו לא יעזור לזה ולא יעזור לזה כלום.

אם אתה מזרים דרך משאבה רגילה יותר מידי דלק היא פשוט תתפגר.

פורסם

אני מתכוון שאחרי הקטע שמשאבת הדלק של המנוע שאבה את הדלק ומתחילה

לקחת אותו לכיוון המנוע עצמו שמה בדרך מתחבר הנייטרו ועל ידי לחיצה על כפתור ההפעלה שלו

הוא יוצא מהבלון (אני מאמין שיש גז דחוס) וזה מה שגורם לדלק לזרום יותר מהר כי הגז משתחרר בלחץ.

אני לא בטוח בזה... אני אנסה לבדוק.

פורסם

אני לא יודע איך בדיוק הולך התהליך...

אבל הניטרו לא דליק אבל הוא מתפרק איכשהוא בתהליך הבעירה במנוע

ומוסיף אנרגיה לתהליך הבעירה הזה

פורסם

אתם טועים!

ניטרו *מאוד* דליק!

ואתם מוזמנים לבדוק את זה.

פורסם

http://www.phobia.net/~snapb1/NOS.html

פה יש מידע מאוד מעניין.

הסבר בידיוק איך הנייטרו עובד.

אתם טועים!

ניטרו *מאוד* דליק!

ואתם מוזמנים לבדוק את זה.

יש לך טעות, נייטרו עצמו לא דליק ולא עלול להתפוצץ.. עד שהוא מעורבב עם דלק.

פורסם

C A R T E R!!!

קבל תיקון עצבני O זה לא מימן!!! H זה מימן O זה OXYGEN

טעות בסיסית מאוד אפילו אני שאני לא בכימיה יודע את זה...

ובקשר לנושא הנוס בקושי משפיע במהירויות נמוכות רק כאשר המנוע הגיע כמעט להמירות המקסימלית שלו

אז הנוס יכול לעזור הוא בעצם עוזר למנוע לעבור את הסלד המקסימלי שלו.

ובקשר לכל מה שאתם רואים בNFS ובמהיר ועצבני שלוחצים על זה ככה שעה זה לא מדוייק

בכל לחיצה מוזרמת כמות ממש ממש קטנה כי זה חומר מאוד דליק ולא יציב והוא מפוצץ את המנוע כמו כלום.

פורסם

אתם מזה טועים

זה לא דליק!!!

התפקיד של נייטרו זה לחמצן ומסתבר שהוא עושה את זה יותר טוב מחמצן

תהליך החימצון הוא חיוני לבעירה אך לבדו אינו בוער

אני יודע גם שפלואור מחמצן יותר טוב מחמצן אבל הוא יותר יקר

פורסם

אתם מזה טועים

זה לא דליק!!!

התפקיד של נייטרו זה לחמצן ומסתבר שהוא עושה את זה יותר טוב מחמצן

תהליך החימצון הוא חיוני לבעירה אך לבדו אינו בוער

אני יודע גם שפלואור מחמצן יותר טוב מחמצן אבל הוא יותר יקר

שוב, נייטרו עצמו לא דליק, עד שהוא לא מתערבב עם דלק.

אז אם יש יותר מידי, בום.

קאפיש?

בקשר להודעה של הנקניקיה, נכון.

הנייטרו אפקטיבי רק במהירויות של 100-120 בערך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים