פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים יש לי כמה שאלות לגבי הnitro שמכוניות משתמשות בו במרוצים לא חוקיים וכו'. א.ממה עשוי הnitro ? ב.כיצד הוא פועל במכונית? ג.זאת השאלה שהכי מעניינת אותי כשמפעילים את הnitro הוא משפיע על המנוע או שהוא לא קשור למנוע בכלל? ד.כשהnitro מופעל הוא מעלה את סיבובי המנוע? אני מבקש לענות רק אם אתם יודעים לא משהו שראיתם בסרטים או במשחקים תשובות אמיתיות בבקשה
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים א) נייטרו מורכב מ n2o שני אטומים של חנקן ו אטום של מימן (לא בטוח לגבי היסודות אני אבדוק)ב) החומר עצמו מאוכסן בתוך בלון כאשר הבלון מחובר למשאבה ולמערכת הזרקת הדלקבעת הלחיצה על כפתור ההפעלה הנוס הנוס דוחף יותר דלק למנוע ויותר מהר.כתוצאה מזה יש פיצוץ יותר חזק ודחף יותר גדול ויותר מהירות.ג) מין הסתם לפי ב הוא משפיע זה לא הדבר הכי בריא למנוע ד)כן אם אמרתי משהו לא נכון מוזמנים לתקן...נ.ב לידע כללי יש בארץ נייטרו במכוניות, זהו קיט אשר יכול להתלבש על רוב הרכביםאבל צריך להיות בהתאמה למנוע אגב החומר בתוך הבלון מאד יקר.ואחרי 3 לחיצות הבלון מתרוקן וצריך לקנות חדש או למלא.
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים אז אם אני אשאף קצת גז צחוק לפני תחרות ריצה אני ארוץ מהר יותר?! נראה לי שיותר תתפגר איפה שהוא באמצא.
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים אגב קרטר, הניטרו לא גורם לדלק לזרום יותר מהר, הוא מתערב עם הדלק והוא יותר דליק מה שגורם למנוע הבעירה הפנימי לפעול בעומס יותר גבוה מה שיוצר התפרצות מהירות אדירה (שבדרך כלל גם גורמת לאש באגזוז)
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים חחח ואני יכול להעיד על כך.אגב מישה כאשר הגז נמצא בבלון במכונית הוא במצב נוזל כי הוא דחוס לא ?עריכה : אני חושב שאתה טועה בקשר לקטע שהוא דליק החומר ...אני זוכר שפה בפורום אמרו אפילו שהוא לא דליקהוא באמת מתערבב עם הדלק אבל לפי מה שאני יודע רק מזרים אותו יותר מהר.
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים לגבי הדחיסה, אין לי מושג לצערי ואין לי כ"כ כח לחפש.אבל בקשר להזרמה מהירה יותר של הדלק, זה לא נכון.הוא לא מזרים מהר את הדלק, כי זה התפקיד של המשאבה. זה תלוי במשאבה כמה דלק יוזרם ובאיזה מהירות, נייטרו לא יעזור לזה ולא יעזור לזה כלום.אם אתה מזרים דרך משאבה רגילה יותר מידי דלק היא פשוט תתפגר.
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים אני מתכוון שאחרי הקטע שמשאבת הדלק של המנוע שאבה את הדלק ומתחילה לקחת אותו לכיוון המנוע עצמו שמה בדרך מתחבר הנייטרו ועל ידי לחיצה על כפתור ההפעלה שלוהוא יוצא מהבלון (אני מאמין שיש גז דחוס) וזה מה שגורם לדלק לזרום יותר מהר כי הגז משתחרר בלחץ.אני לא בטוח בזה... אני אנסה לבדוק.
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים אני לא יודע איך בדיוק הולך התהליך... אבל הניטרו לא דליק אבל הוא מתפרק איכשהוא בתהליך הבעירה במנועומוסיף אנרגיה לתהליך הבעירה הזה
פורסם 2003 בדצמבר 621 שנים http://www.phobia.net/~snapb1/NOS.htmlפה יש מידע מאוד מעניין.הסבר בידיוק איך הנייטרו עובד.אתם טועים!ניטרו *מאוד* דליק!ואתם מוזמנים לבדוק את זה.יש לך טעות, נייטרו עצמו לא דליק ולא עלול להתפוצץ.. עד שהוא מעורבב עם דלק.
פורסם 2003 בדצמבר 821 שנים C A R T E R!!!קבל תיקון עצבני O זה לא מימן!!! H זה מימן O זה OXYGENטעות בסיסית מאוד אפילו אני שאני לא בכימיה יודע את זה...ובקשר לנושא הנוס בקושי משפיע במהירויות נמוכות רק כאשר המנוע הגיע כמעט להמירות המקסימלית שלואז הנוס יכול לעזור הוא בעצם עוזר למנוע לעבור את הסלד המקסימלי שלו.ובקשר לכל מה שאתם רואים בNFS ובמהיר ועצבני שלוחצים על זה ככה שעה זה לא מדוייקבכל לחיצה מוזרמת כמות ממש ממש קטנה כי זה חומר מאוד דליק ולא יציב והוא מפוצץ את המנוע כמו כלום.
פורסם 2003 בדצמבר 821 שנים אתם מזה טועיםזה לא דליק!!!התפקיד של נייטרו זה לחמצן ומסתבר שהוא עושה את זה יותר טוב מחמצןתהליך החימצון הוא חיוני לבעירה אך לבדו אינו בועראני יודע גם שפלואור מחמצן יותר טוב מחמצן אבל הוא יותר יקר
פורסם 2003 בדצמבר 821 שנים אתם מזה טועיםזה לא דליק!!!התפקיד של נייטרו זה לחמצן ומסתבר שהוא עושה את זה יותר טוב מחמצןתהליך החימצון הוא חיוני לבעירה אך לבדו אינו בועראני יודע גם שפלואור מחמצן יותר טוב מחמצן אבל הוא יותר יקרשוב, נייטרו עצמו לא דליק, עד שהוא לא מתערבב עם דלק.אז אם יש יותר מידי, בום.קאפיש?בקשר להודעה של הנקניקיה, נכון.הנייטרו אפקטיבי רק במהירויות של 100-120 בערך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.