האם כדי לקנות מחשב נייד ללא מערכת הפעלה? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם כדי לקנות מחשב נייד ללא מערכת הפעלה?


Boris_yo

Recommended Posts

ראיתי ניידים ללא מערכת הפעלה שעושה אותם יותר זולים, אבל שווה לקנות אותם? אני יודע שכל נייד אמור לבוא אם מערכת הפעלה OEM מיוחדת בשבילו עם ותוכנות (ואולי למערכת הפעלה זאת אפילו עשו אופטימיזציה מותאמת למחשב זה?).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא עושה "אופטימזציה" למערכת ההפעלה, וכל הדרייברים זמינים ממילא באתר היצרן - אלא אם בכוונתך להתקין מערכת הפעלה שונה מזו שהמחשב בד"כ מגיע איתה (נניח ומסיבה כלשהי ברצונך להתקין על מחשב המגיע עם 7), ואז ייתכן שלא.

בעניין ה"תוכנות", ממילא לא תמצא שם שום דבר יעיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אולי פשוט לא לקנות מחשב עם מערכת הפעלה ולהשקיע בווינדוס רגיל (לא OEM)? ככה עדיין אוכל להוריד ולקבל בלי "בנדל" עם BLOATWARE? או שדרך זאת תהיה יותר יוקרתית? גם אוכל לעביר רשיון וונדוס ממחשב זה למחשב אחר בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוינדוס רגיל לחלוטין.

אם אתה מחליט לקנות מחשב עם , מה שאתה יכול לעשות זה לרשום לעצמך את קוד המוצר (Serial), להוריד גירסא מלאה נקייה מהאתר של MS ולהשתמש במפתח המוצר החוקי שברשותך כדי "להפעיל" את המערכת.

אין טעם לרכוש בנפרד וזה גם יקר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב רשיון OEM יעבוד עם ווינדווס 7 שאני אוריד מאתר של מיקרוסופט?אני לא אוכל ככה להפעיל אותו, אני אצטרך להפעיל טלפונית. ומאיפה מורידים ווינדווס 7 בכלל? אי אפשר להוריד מבלי לקנות קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...