המלצה למסך מחשב . - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך מחשב .


rroonnii

Recommended Posts

צריך המלצה למסך שמחירו בסביבות 400/500 שח - בשביל ילד קטן.

שימוש- 'אינטרנט' ו'סרטים'.אז איזה מסך הכי איכותי לתקציב זה? ( בטח יש כל מיני אתרים מוזלים ) .

לפני כמה חודשים ראיתי באיזה אתר כמה מסכים בגודל 20 אפילו 22 (והמפרט טוב - גם ביקורות ) ב500 שח ( בזאפ מחירם נע כ700 שח ). אבל הם כבר ירדו מהאתר. בזאפ יש לרוב בגודל 18.5 .

על מה ממליצים?

ומי שמכיר אתרים בעלי רב -שיפרסם ,בכדי שאני יוכל להתעדכן כל פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה ציפית?

רוב האנשים הנורמלים לא מכירים יותר ממסך אחד או שניים, ואלה שכן מכירים ומבינים יעדיפו לקנות מסכים איכותיים במחיר גבוה יותר. בנוסף, יש אלפי מסכים בשוק, לך תכיר את כולם. במקום זה, ממליצים לפי סוג הפאנל, שזה פרמטר ברור יחסית. לכן המסכים המומלצים פה בפורום הם Samsung 2333T (המסך הזול ביותר עם פאנל שאיננו TN) ו U2311H (המסך הזול ביותר עם פאנל וארגונומיה כבונוס).

בכל מה שקשור למסכים זולים יותר, בגדול התשובה היא שאם אין לך דרישות מיוחדות ואתה לא יכול לעלות בתקציב לאחד המסכים המומלצים, תקנה את הכי זול שמתאים לצרכים שלך. (אם כי סתם ליתר ביטחון כדאי שיהיה מחברה סבירה, ולא איזה מותג מדבקה גנרי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש מסך איכותי אבל צריך עוד אחד בשביל ילד קטן.

אני לא חושב שצריך להכיר אישית את כל המסכים, אלא ביקורות והמפרט.

הייתי רוצה ליפול למסך שהוא הכי איכותי לתקציב של 500 שח +/- .לכן אני שאול.

גם המלצות לאתרים שישנם מבצעים רבים על מסכים הייתי מוכן לקבל.

מה אומרים על המסך הזה?

http://www.getit.co.il/Prod/65027/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנתונים המשמעותיים במסך (מלבד סוג הפאנל, שאין לך ברירה בתקציב הזה) הם גודל, רזולוציה וסוג חיבורים, שאתה אמור לדעת מה אתה רוצה/צריך. שאר הנתונים הם קרוב לודאי חסרי משמעות.

ביקורות אתה יכול לחפש ולקרוא בעצמך בדיוק כמו כל אחד אחר, אני מקווה.

אם הייתי מחפש עכשיו לקנות מסך זול, הייתי הולך לזאפ או לאתר של חנות שאני מקווה לקנות בה, ומחפש מה המסך הכי זול מחברה שידועה במסכים (נגיד סמסונג). אז הייתי בודק אם למסך יש את סוג החיבורים שאני צריך ואם הגודל והרזולוציה מספקים אותי (אם זה משנה), ואם כן מריץ חיפוש וקורא כמה ביקורות ברשת.

זה, או שפשוט הייתי קונה את המסך הכי זול שאני מוצא. כל עוד הוא עובד, זה מספיק בהחלט (אם לא, יש אחריות). עבדתי במשך תקופה של כמה חודשים (עד לא מזמן) על מסך סופר-גנרי כלשהו והסתדרתי מצוין - ודאי שעדיף על מסכי CRT ישנים ומהבהבים שאני עדיין רואה בשימוש פה ושם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...