איזה אנטי-וירוס הוא הכי כדאי ועושה את העבודה ולא מכביד על המחשב? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה אנטי-וירוס הוא הכי כדאי ועושה את העבודה ולא מכביד על המחשב?


NIVTAL

Recommended Posts

רציתי לשאול איזה אנטי-וירוס הוא הכי כדאי לי להתקין על המחשב שהוא לא יאיט את המחשב במידה גבוהה (כמה שפחות יותר טוב) ומומלץ.

תודה מראש על עזרתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה "עושה את העבודה"? קח כל אנטיוירוס ותכבה את כל המנגנונים האוטומאטיים שלהם כולל scheduled scans למיניהם ולא יהיו לך בעיות ביצועים.

תסרוק מתי שצריך ותדאג לעדכונים אוטומאטיים של threat signature dtabase ופה זה נגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שכתבתי. כל פתרון אנטיוירוס יודע לגלות איונים לפי מאגר חתימות או "התנהגות חשודה" מה שמוביל הרבה פעמים כל ל false positive. אם תיקח כל תוכנה כזאת ותכב הבה את כל המגנונים האוטומאטיים שלה לא תרגיש שום הבדל מבחינת ביצועי מערכת.

בסופו של הדבר, הבעיה היא שאנשים חושבים שאנטיוירוס זה סוג של פתרון קסם לכל דבר ואפילו לא נכנסים לבדוק את ההגדרות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Best Free Antivirus Software - Updated 10. July 2011

http://www.techsupportalert.com/best-free-anti-virus-software.htm

Avast! Free Antivirus is my new top pick for the best free antivirus software in light of recent developments. Avast has steadily been improving its detection rates over the past few years and now ranks with the some of the best.

Avast has the most features of all the free antivirus with full real-time capabilities including web, e-mail, IM, P2P and network shields, boot-time scanning, and a behavioural blocker. The new version 6 brings even more features including an internet site ratings plugin, script malware protection and a limited (non-configurable) sandboxing feature. Although the sandbox is a very useful semi-automated security feature, the default settings involves a pop up to ask whether a software should be sandboxed for not - for the typical average user this can be slightly confusing though it can set to sandbox the software automatically. Lastly Avast is also light on resources.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...