כפתור ימני בעכבר לא עובד - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כפתור ימני בעכבר לא עובד


Or94

Recommended Posts

יש לי סט של מקלדת ועכבר אלחוטיים של לוג'יטק. הסט הוא dinovo media desktop laser. בסט יש עכבר MX1000 שפעל מצויין עד לפני כמה ימים. בימים האחרונים הכפתור הימני בעכבר פשוט לא עובד. ניסיתי לכבות את העכבר, לנתק את המקלט שלו מהמחשב לחבר אותו שוב, לכבות ולהדליק את המחשב ושום דבר לא עזר. המקלדת פועלת כרגיל. מה אפשר לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז סליחה על ההקפצה.

ביררתי עם לוגי'טק ויש עדיין אחריות על המקלדת והעכבר. הם אמרו לי ללכת לחנות שבה קניתי ולבקש שיחליפו לי אבל קניתי את המקלדת והעכבר בפנדה מחשבים שלפי מה שהבנתי הם פשטו רגל. לוג'יטק אמרו שאם לא יחליפו לי בחנות לשלוח להם את הפרטים שלי עם צירוף של קבלה שקניתי את המקלדת והעכבר והם יחליפו לי אבל הם אמרו שאין להם את המקלדת והעכבר האלה יותר והם הציעו לי להחליף למקלדת והעכבר האלה:

http://www.logitech.com/en-gb/keyboards/keyboard-mice-combos/devices/3481

איך המקלדת והעכבר האלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם פנדה מחשבים פשטו רגל? אם כן אז אין לי אפשרות לממש את האחריות על הדינובו? במה הסט שהציעו לי פחות טוב מהדינובו?

ואני ממש מסכים איתך שהשירות של לוג'יטק פשוט מעולה. לא ניסיתי שירות של חברות אחרות אבל בלוג'יטק זה לא פעם ראשונה שהם מסכימים בלי הרבה בעיות להחליף לי משהו. פעם גם היו לי עם מיקרופון של לוג'יטק שהתקלקלו ושלחתי ללוג'יטק הודעה ואחרי שהם ניסו לעזור לי לפתור את הבעיה ולא הצליחו הם שלחו לי חדשות אותו דבר עם שליח עד הבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי ביום ראשון קיבלתי את המקלדת והעכבר החדשים מלוג'יטק (MX5500). המקלדת והעכבר מעולים והכל עבוד כמו שצריך. לוג'יטק שלחו לי את זה בחינם ולא הוספתי אפילו שקל. קיבלתי את המקלדת והעכבר עם מקשים באנגלית והיום קניתי מדבקות למקלדת כדי שיהיו לי מקשים בעברית ואנגלית. אבא שלי אמר שהייתי צריך לשים אלכוהול על המקלדת לפני שהדבקתי. אם לא שמתי אלכוהול מה זה יעשה? המקשים לא יחזיקו מעמד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה רבה.

המטען שקיבלתי עם העכבר לא מגיע עם תקע חשמל שמתאים לארץ ושאלתי בלוג'יטק והם אמרו שצריך לקנות מתאם מבריטניה לאירופה וזה ממש זול. הם לא יכולים לשלוח לי מתאם. איפה משיגים כזה מתאם וכמה זה עולה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...