עבור לתוכן

יעוץ לגבי רכישת לפטופ חדש

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

שמי יעל ואני עתידה להתחיל ללמוד באוקטבר הקרוב לימודים שהם הומאניים במהותם.

אני מעוניינת לרכוש לפטופ בגודל 13.3".

השימוש יהיה בעיקר כתיבת עבודות office ואינטרנט- כלומר יישומים בסיסיים.

אני מחפשת מחשב שלא יהיה כבד-רצוי מאד מתחת ל-2.5 ק"ג (כולל הסוללה) כמובן. דבר נוסף שמאד חשוב לי הוא משך האחריות (3 שנים) וזמן הסוללה. עדיף מסך מאט/ anti glare. התקציב הוא עד 3500 ש"ח.

בנוסף המפרט בו אני מעוניינת הוא:

core i3

3/4 GB

320 GB

וכפי שציינתי שלוש שנות אחריות.

בעיקרון אני מתלבטת בין שני מחשבים: lenovo thinkpad edje e320

מדובר בדגם חדש מתוך סדרה קיימת שיצא בגודל המבוקש. ממש הגיע בימים האחרונים לארץ ועוד לא נמצא בכל החנויות. היתרון הוא שיש בו טראק פוינט, מקשים נפרדים ושהוא קל-1.7 ק"ג, משהו כזה. חסרונות: אין בו כונן די.וי.די ובמקום שראיתי אותו אין שרות של איסוף והחזרה.

המחשב השני הוא hp probook 4330s. מדובר באותו מפרט בדיוק, רק שפה יש איסוף והחזרה ויש כונן די.וי די שהופך את המחשב ליותר כבד.

שאלתי היא: איזו חברה נחשבת יותר אמינה? hp או lenovo?

ב. אני מאד חוששת מעניין שרות הלקוחות!!! קראתי דעות לכאן ולכאן ובכל מקרה הרושם לא היה משהו!! אשמח לשמוע דעות על איזה שרות לקוחות יותר טוב, התיקון יותר מהיר. איפה באמת ניתן לקבל יחס והקשבה וניסיון לעזור!!

ג. עד כמה חשוב כונן די.וי.די (שהוא גם צורב) במחשב נייד. אני יודעת שאפשר לקנות חיצוני אבל זה רק יכביד לי על הגב. השאלה היא אם בכלל זה משהו חיוני בלימודים הומאניים וכו'. עד כמה הוא חשוב והאם ניתן לוותר עליו או שזה מאסט.

ד. האם זה נכון שכל מחשבי hp מקבלים אחריות למעבדות של cpm? כי גם עליהם קראתי דברים מזעזעים! בלנובו אני יודעת שזה תלוי דגם ויש אחריות גם של ibm אם מדובר בסדרה העסקית.

אני מוסיפה קישורים לדגמים המדוברים רק בגדלים שונים ממה שאני רוצה (אין ביוטיוב כ"כ סרטונים נורמליים של לפטופים בגודל 13.3")

hp:

http://www.youtube.com/watch?v=FpVAw2EA9N8

lenovo:

אשמח לדעה כנה ואמיתית. זו הפעם הראשונה שאני קונה לפטופ.

תודה,

יעל.

פורסם

יעל,

אם את לא צריכה את המחשב לפני הלימודים, עדיף שתחכי עם זה כ3 חודש לתחילת הלימודים, אז יהיו לך יותר אפשרויות.

בגדול ללנובו יש אחריות טובה, והאחריות של הEDGE היא אותה אחריות כמו של הTHINKPADים היותר בכירים (מבחינת איסוף ומקום תיקון)

ה320 יכולה להיות אפשרות טובה, אבל אין עליו עדיין ביקורות (לא היתי מסתמך לחלוטין על הביקורת של 220S)

פורסם
  • מחבר

היי,

תודה על התשובה.

מתי אתה חושב שיגיעו ביקורות על המחשב של ה-320. ואתה חושב באמת שבתקופה של 3 חודשים יצאו מחשבים חדשים יותר לשוק? מה הכוונה ליותר אפשרויות?

ד"א מה אתה חושב על hp בכלליות? כי אני מעוניינת לחפש גם עבורה מחשב. חשבתי על אותו גדם בדיוק של hp רק בגודל 15.6" (היא לא נושאת אותו ממקום למקום). אתה יודע אם הסדרה הזו של hp היא הסדרה העסקית והאם היא מקבלת שירות אחר מאלו הבייתים (שמעתי לא כ"כ דברים על cpm אבל הבנתי שיש גם dcs)

פורסם
  • מחבר

* לחפש עבור אחותי מחשב

פורסם

נתחיל מזה שכבר עכשיו ראיתי E320 חדש בעוד חנויות בישראל, בדברים כמו מחשבים יש חידושים מאוד מהר, ואם את צריכה מחשב ללימודים עוד 3 חודש, אז תחזרי לפה עוד 3 חודש פחות שבוע. מתי יהיו ביקורות, לדעתי בקרוב, בגדול נראה לי מחשב לא רע. אני מניח שיופיעו בעוד חנויות וגם עם איסוף והחזרה.

יש לאסוס גם סדרה של מחשבים ניידים קלים ועם זמן סוללה גבוה, כרגע הם מתבססים על מעבדים מהדור הישן, אולי הם יוציאו משהו חדש.

בנוסף, אולי יצא משהם עם מעבד חסכוני יותר (לשימושים כאלו את לא צריכה משהו חזק באמת). אני יכול לעזור לך למצוא כמה אופציות נוספות, פשוט אם המחשב בכל מקרה ללימודים ואת לא צריכה אותו עכשיו, חבל לקנות סתם.

על HP, האמת אני פחות אוהב אותם, על האחריות של העסקיים שלהם אני לא יודע להגיד דבר מנסיון, על לנובו ודל אני יודע דברים טובים.

ב15" יש הרבה אפשרויות

פורסם
  • מחבר

היי שוקו,

הוספתי תגובה חדשה בנפרד אבל אני לא יודעת אם ראית אותה, לכן אני מוסיפה פה:

את המחשב של ה-15.6" אני צריכה עכשיו, עם ה-13.3" אפשר להמתין, תלוי כמה זמן אני ארצה לחכות :)

בקשר ל-15.6"-ממש מחפשת מחשב בנרות. נכון שנראה שיש הרבה אפשרויות לגודל זה אבל מכיוון שהמחשב לא מיועד לי גם חשוב לי שיהיה לו עיצוב נחמד וכמובן שיהיה אמין.

המליצו לי על אסוס k53e, אבל ראיתי סרטים שלו ביו טיוב והעיצוב ממש לא משהו.

לבסוף אני מתלבטת בין שניים:

1. hp probook 4530s

2. dell vostro 3550

העניין הוא כזה: התקציב הוא עד 3000 ש"ח, עדיף לכיוון ה-2500 ש"ח. אם הדל הוא טוב אולי באמת אחרוג לכיוון ה-3000 ש"ח.

אז ככה: מסתבר (ו-hp מודעים לכך לגמרי ואין להם בעיה עם זה) שלדגם הנ"ל של hp יש יבוא "פראללי", כלומר יבוא אישי של כל מיני חנויות, מה שמוריד משמעותית את העלויות. הכי זול שמצאתי כרגע הוא בחנות "נייט נט", שקראתי עליהם ביקורות טובות בזאפ, המחיר שלהם הוא 2350 ש"ח, עם 4GB + 320GB ושנה אחריות במעבדה שנקראת נט.איי.פי (לא שמעתי עליה, אבל המוכר נשמע מאד אמין ולא מסתיר עובדות, כמו שהרגשתי ב"נייד נייד", שם המוכר ניסה להתחמק מלהודות בכך שמדובר ביבוא אישי וטען שפער המחירים הוא בגלל שער הדולר!! מה הקשר?!. המוכר בנייט נט אמר לי שאם המעבדה לא הייתה טובה הם לא היו עובדים איתם וכמובן שהאינטרס שלו הוא שיהיו לו לקוחות מרומים שיחזרו לקנות אצלו שוב). המחשב מגיע כבר עם מע' הפעלה של ווינדוס 7 הגרסה הביתית. רק לשם השוואה: באופיס דיפו אותו מחשב עולה 3300 ש"ח!! השדרוג באופיס דיפו הוא 3 שנות אחריות במעבדות hp ישראל ולא cpm, ווינדוס פרופיישונל אבל הזיכרון קטן יותר.

2. מבחינת דל: מצאתי אותו בשניידר במחיר 2800 ש"ח, ללא מע' הפעלה (ע"מ לנסות להוזיל עלויוית).

האם זה נכון שגם בגודל ה-15.6" של ווסטרו יש רק רמקול אחד?? ומה לגבי אורך הסוללה והביקורות על כך שהמחשב נוטה להתחמם מאד?? האם זה נכון?

שאלותיי הם כאלה:

א. האם כדאי להסתכן ולקנות מחשב מיבוא אישי, בחיסכון של 1000 ש"ח ואחריות לשנה במעבדה שלא שמעתי עליה אך יכול להיות שהיא טובה, או ששווה להשקיע עוד 1000 ש"ח בשביל הרחבת אחריות, במעבדות hp, לשלוש שנים ווינדוס גרסת פרופישונל?

האם העובדה שיש לדגם הזה יבוא אישי בהרבה מקומות (אפילו שקם אלקטריק מוכרים אותו ב-2500 ש"ח!!) מעיד משהו על איכות הדגם?

ב. האם שמעת על המעבדה נט.איי.פי או על החנות נייט נט?

ג. מבין שני הדגמים שהזכרתי מה עדיף?

ד. האם השמועות שמוזכרות מעלה לגבי דל אכן נכונות? ומה לגבי הרמקולים?

ה. האם תהיה לי בעיה עם האחריות מול דל אם התקנתי את מע' ההפעלה בעצמי והאם המחשב הזה תומך גם בווינדוס בשפה העברית?

תודה מראש!

יעל.

פורסם

טוב ככה,

אני מוצא את האסוס מחשב טוב, עיצוב עיניין אישי

ביקורות של הHP והDELL

http://www.notebookcheck.net/Review-HP-ProBook-4530s-Notebook.56747.0.html

http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Vostro-3550-Notebook.53227.0.html

לא מכיר אישית את הHP, תקראי את הביקורת. לשים לב שהדל עם סוללת 6 תאים, סוללת 9 תאים תאזן את הזמן סוללה בין 2 המחשבים.

נייד נייד מביאים ביבוא אישי

בקשר לנט אי פי, ראיתי את החנות, לא מכיר ולא שמעתי על המעבדה.

הרבה מחשבים מובאים ביבוא אישי, זה לא משהו מיוחד ולא מעיד על איכות הדגם. השאלה היא מי נותן את האחריות

בדל יש 2 רמקולים, רשום בביקורת, חימום- איני יודע.

אני לא מכיר כזה את הHP, אבל יצא לי להיתקל בDELL והתרשמתי לטובה.

בדל את מקבלת 3 שנים אחריות של במעבדות של היבואן שנמצאות בקשר עם היצרן, לא משנה מאיפה הבאת את המחשב ולא משנה מאיזה יבוא, מה שמהווה יתרון על שנת אחריות במעבדה פרטית (למרות שיכול להיות שלא רעה גם)

לאחריות אין קשר לאיזה מערכת התקנת על המחשב, ואין למחשב עיניין של תמיכה בשפה או גרסה של וינדוס, מה שתתקיני תתקיני, זה לא קשור לחומרה שלו.

אם את קונה את הדל, תיקחי עם סוללת 9 תאים, יוצא בסביבות ה3K

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-3550-2310m.htm

פורסם
  • מחבר

היי,

תודה רבה על התשובה.

קודם כל טוב לדעת, שיבוא אישי לא מעיד על איכות הדגם. במקרה הזה של החנות נייט נט, האחריות תממוש במעבדות נט.איי.פי במידה ואני קונה מהחנות night-net. כשביררתי עם נייד נייד הם אמרו "מה פתאום?! האחריות שלנו היא של hp ישראל!" נראה לך הגיוני שעל דגם שהוא מיבוא אישי וב-hp ישראל לא מכירים את המק"ט הזה (התקשרתי לברר איתם), תהיה אחריות של hp ישראל? יכול להיות שנייד נייד הגיעו להסכם איתם או שזה סתם חרטוט של המוכר שרק רוצה שאני אקנה ואז אגלה את זה אחרי הרכישה?!

2. דבר נוסף, בדל הנ"ל יש אחריות של תיקון בבית הלקוח! אבל שאלתי היא כזאת:

מה שאני מבינה ממך, עם דל אפשר קצת יותר להתגמש מבחינת החנויות כי אחריות היא תמיד אחריות זהה והיבואן תמיד בקשר עם היצרן, לא משנה באיזה חנות קניתי אז יש יותר מקום להיות רגועה בעניין הזה לא?

אם כך, יש מקום אחר שאתה מכיר שמוכר את הדגם הנ"ל עם סוללה 9 תאים מלבד נטבוק (שמעתי שיש להם בעיות עם האחריות או משהו כזה)

ב. האם הסוללה של ה-9 תאים בולטת מחוץ למחשב??

ג. רק עכשיו שמתי לב, יכול להיות שהדל הנ"ל לא מגיעה עם מספרים בצד? numeric pad?? איזה מעצבן שאין נחשב שכולל את כל מה שאתה צריך!!

ד. מלבד הדגמים האלו יש דגם נוסף שאתה ממליץ עליו?

ה. היית משלם עוד 1000 ש"ח בשביל השדרוגים של ה-hp באופיס דיפו שהזכרתי קודם?

שוב תודה!

פורסם
  • מחבר

סליחה שאני מקפיצה את ההודעה אבל הקשיורים שהוספת לי משום מה לא נפתחים (סקירות מחשבים), גם כשאני מעתיקה אותם מחדש.

יש לך אפשרות לשלוח לי אותם בצורה אחרת? (אין לי מושג למה זה לא נפתח), מופיה הודעת שגיאה

פורסם

לכי לnotebookcheck.net (או חפשי notebookcheck בגוגל), ולמעלה מימין תרשמי בחיפוש את שם הדגם, ואז בתוצאות תבחרי REVIEW

תנסי שוב, לא רואה סיבה שלא יעבוד

בקשר לעיניין של HP, היתי מברר שוב עם HP ישראל ועם החנות איך האחריות

בקשר לדל, כמו שאמרתי, אחרי שקנית, הקשר שלך על החנות נגמר, וכל בעיה את פונה ליבואן לא משנה מאיפה המחשב, ולכן לא משנה החנות בכלל, ואין בעיה לקנות מהלינק שנתתי

כן הסוללה תבלוט

אין מספרים בצד, זה חשוב מבחינתך? אני דווקא רואה בזה חיסרון (לא משתמש, ואם זה קיים אז כל שאר הכפתורים קטנים יותר, נראה לי סתם מעצבן)

דגמים נוספים, אמ.. יש את האסוס שלא אהבת (דווקא נראים לא רע לדעתי, יש להם כמה וכמה דגמים), יש לנובו אבל עם מסך מבריק

חפשי בחנויות השונות אולי תתקלי במשהו מעניין, לא עולה לי כרגע עוד

עוד 1000 שקל לא היתי משלם, אחריות זה עוד 350 נגיד (יש אופציה כזאת בנייד-נייד), וינדוס מהחנות לא חשוב מבחינתי

פורסם

שלום רב,

ברצוני להוסיף כמה מילים לגבי HP ולגבי DELL.

מבחינת אחריות :

1. אחריות על לפטופים של DELL מתבצעים אך ורק במעבדה המרכזית בהרצליה, אין להם שירות איסוף שליחים עד הבית, לכן האחריות מאוד לוקה בחסר לעומת חברות אחרות כגון אסוס ו ACER שיש להן אפילו שירות איסוף שליחים והחזרה עד לבית הלקוח.

2. HP, על המותג אוכל לספר הרבה, החל מכך, של HP יש מרכז שירות תמיכה ארצי ישראלי חשוב לציין, מאוייש ע"י למעלה מ 100 עובדים, לאף יבואן אין שום דבר קרוב לזה או דומה, למעשה, אין להם בכלל שום דבר כזה.

דבר נוסף הוא, ל HP ישנה אחריות איסוף מבית הלקוח והחזרת המוצר עד לבית הלקוח, ככה שמישהו שגר בעפולה או חיפה או בב"ש, לא צריך לאבד יום עבודה, יום עבדוה של ההורים או דלק ולהגיע עד למעבדות של DELL... שבכל מקרה יתקנו לך שבועיים - חודש ואז לחזור לקחת?!?! נו באמת.

3. רציתי לרשום רשמים מקצועיים נטו, מכיוון שאני מתעסק במכירות של מחשבים ניידים.... למרות ש DELL נחשב למותג "על" כמות ההחזרות והתיקונים והתלונות שאני שומע מלקוחות היא לא קטנה... לעומת HP , אסוס או ACER אפילו.

4. סתם לידע כללי, מתוך 10 מחשבים שנמכרים בארץ, 4-5 מהם אלו של HP

5. מתוך 100 מדפסות שנמכרות בארץ, 70-80 מהן, שייכות ל HP הן מבחינת דיו והן מבחינת לייזור ומקצועיות למשרדים.

ככה שלא משנה... בסופו של דבר, הרוב קונים HP, לכן טבעי, שיהיו תלונות "קצת" יותר מהממוצע.

6. לגבי אופיס דיפו, אפרט אחת ולתמיד למה המחירים לפעמים גבוהים קצת מהרגיל והסיבות הן:

א. מחשבים מקוריים ע"י היבואן ומגובים בתמכיה טכנית ואחריות איסוף והחזרה בשליחים עד לבית הלקוח.

ב. אופיס דיפו פתוחים בימים רגילים עד 10 והחל מ 9 בבוקר.... למרות שחנויות אחרות שמות קצוץ עליכם וסוגרות ב 5-6.

ג. באופיס דיפו, ביום שבת, ניתן להגיע ב ב 11 בלילה.

ד. באופיס דיפו, פתוחים כל הניידים, למגע, שימוש, ניתן לבוא ולחבר אליהם התקנים, כוננים חיצוניים, לבדוק את המחשבים פיזית ללא כל מפריע, איפה ומי ייתן לך כזה דבר בחנויות אחרות?

ה. מבחינת אופיס דיפו, תהיה שם שעתיים במחלקה, תעבור מחשב מחשב, מותג מותג... תבדוק, תמשש, תיגע ותרגיש ותבחן מבחינת ביצועים, הם כולם דלוקים ומחוברים לספקי כוח... אלו שמכובים, זה כי מישהו כיבה, לחץ על הפתור וזה יידלק.

ו. המוכר רוב הפעמים, ייכנס למחסן, יוציא את הדגם שאתה רוצה, יפתח לך, שתרגיש, תמשש ותהיה בטוח בקנייה.

ז. אתהל א קונה דרך אתר אינטרנט, דרך איזה חנות, שרוב הסיכויים שלא תפתח עבורך את המדבקה האטומה אלה תגיד לך... "נו מה אתה לא מכיר איך נראה מחשב נייד?" אז זהו שלא.. כל דגם וסדרה, יש עיצוב שונה ומקלדות שונות.

זה ככה בקטנה על אופיס דיפו... למרות המחירים הלא כל כך נמוכים יחסית לשוק, אבל מה? תקנה באופיס דיפו, תחזור לחנות יום למחרת בבוקר, יש לך בעיה? הנציג רוב הסיכויים שיישב איתך ויפעל לעזור לך... ולא יישלח אותך לחפש את החברים. רק תהיה נחמד.

בכל מקרה, לגבי HP, ניתן לרכוש מחשבים עם שנת אחריות אחת בלבד, שבועיים לפניי סיום האחריות, ניתן להתקשר למוקד הארצי הישראלי שמאוייש ע" יותר מ 130 עובדים... דרך אגב, היחידי הארץ בכלל, ולחדש אחריות לעוד שנה,שנתיים,שלוש וכו'... ככה שאתה לא מוגבל ולא צריך להוציא עוד 200-300 שקל רק בגלל אחריות במעמד הקנייה.

ושירות איסוף והחזרה עד לבית הלקוח, תמכיה טכנית רוב היום , גם אם צריך, שעתיים בטלפון, תמיכה אדיבה.

דרך אגב, גם לגבי מדפסות, שירות ואיסוף עד לבית הלקוח, רוצים לשמוע מקרה מעניין של HP?

לקוח חזר וטען שהמחסנית דיו הצהובה שלו, במדפסת HP מסדרה בכירה, אזל כעבור 3-4 דפים.. מאוד תמוה אבל בסדר.

טען שבשירות הטכני לא עזרו.. מאוד תמוה, אבל בסדר.

הרמתי טלפון אני בעצמי, העלנו את פרטי הלקוח, מה הסתבר? ש HP התחייבו תוך 48 שעות, להגיע לביתו, עם מחסנית דיו צהובה מקורית !!!!!! הלקוח עמד כולו נבוך מעצם העובדה ששיקר לי.

אם רוצים שקט נפשי, HP זה ה- מותג הישראלי לקנייה ולביטחון נפשי.

פורסם

כמה שטויות בתגובה אחת

פורסם

כן מר בחור, איזה מן שטויות בדיוק?

האמת, אתה פולט לאחרונה ובשרשור הזה יותר שטויות מכל אחד אחר... עם השערות ועם תשובות של

"אולי..., לא בטוח... לא יודע.... כנראה..." הכל אצלך תאורטי, האמין לי, מי שמתעסק, יודע.

אני מאוד אשמח כמובן, ברשותך,, כי תגיב לי לשטויות שרשמתי... אנא ממך.

במה טעיתי? ש DELL מז*** את הלקוחות עם שירות רק במעבדת הרצליה? אין להם איסוף שליחים והחזרה עד הבית?

לאסוס, ACER ו HP יש איסוף שליחים עד הבית והחזרת המחשב עד לבית הלקוח.

HP היחידה בעלת מרכז ארצי ישראלי שמאוייש ע"י למעלה מ 130 אנשים.

לגבי אופיס דיפו? מה לא נכון בדיוק? שעות פתיחה? כמות הלפטופים העצמוה שפתחוה לתצוגה ותעשה מה שבא לך איתם?

שאם תקנה באופסי דיפו ותחזור יום למחרת, הנציגים לא יישבו איתך ויעזרו לך קודם אם תהיה נחמד ולא ישלחו אותך חפש כמוב KSP ואייבורי?

מה עוד לא נכון? שבאופיס דיפו הנציג יילך למחסן, יוצא לך קופסאת מחשב אם אתה באמת רציני ויוציא לך אותו, יפתח את האטם המקורי (המדבקה) וידגים לך את המחשב? (כמובן לאל חיבור לחשמל או הפעלה) ?

מה עוד לא נכון?

HP מעסיקה 5300 עובדים, דואגת ל 5300 משפחות.

סטטיסטיקה? 80 מתוך 100 מדספות בממוצע הן של HP

מבחינת כמות מחשבים שנמכרת? מה לא נכון? אני בתור מוכר, אם אני אמכור מחשב DELL, ACER,ASUS וSAMSUNG או טושיבה, זה לא יתקרב לממוצע שאני מוכר מחשבי HP , אם אמכור מכל מותג 1, זהי היה שווה למכירה ממוצעת של אותה כמות של HP ללא מאמץ.

עובדה, קונים.

אני כן נתקל בלקוחות שחוזירם אליי עם מחשבי DELL, למרות שאני מוכר אותם פעם בשבוע בלחץ... אז מה לא נכון? אתה מתמודד איתם?

דרך אגב, רוצה לשמוע משהו מצחיק? לקוח קונה באופיס דיפו לפטופ של DELL, מגיע לחנות, שולחים אותו למעבדה בהרצליה... אוופס, מה קרה? לאבד יום עבודה, לאבד הכל בשביל... לפטופ? ממש..

אז שוקו אדוני, אשמח אם תפסיק לרשום בהרבה מהתגובות שלך "אולי... לא יודע.. . לא בטוח.... כנראה... יש מצב.. ובלה בלה בלה.."

תדבר בעובדות, מכיר תמחשב? יפה, לא מכיר? הלאה.

תייעץ לפחות לבן אדם, מראש, להכנס לסניפים שהמחשבים מוצגים, ששם יוכל לבדוק אותם.

כל מחשב במפרטים שונים, רמת הגימור שלהם שונה לגמריי.

פורסם

שלום רב,

ברצוני להוסיף כמה מילים לגבי HP ולגבי DELL.

מבחינת אחריות :

1. אחריות על לפטופים של DELL מתבצעים אך ורק במעבדה המרכזית בהרצליה, אין להם שירות איסוף שליחים עד הבית, לכן האחריות מאוד לוקה בחסר לעומת חברות אחרות כגון אסוס ו ACER שיש להן אפילו שירות איסוף שליחים והחזרה עד לבית הלקוח.

[glow=red,2,300]טעות, כפי שאתה לבד יכול להיכנס\להתקשר\לבדוק, DELL מגיעים אליך עד הבית[/glow]

2. HP, על המותג אוכל לספר הרבה, החל מכך, של HP יש מרכז שירות תמיכה ארצי ישראלי חשוב לציין, מאוייש ע"י למעלה מ 100 עובדים, לאף יבואן אין שום דבר קרוב לזה או דומה, למעשה, אין להם בכלל שום דבר כזה.

דבר נוסף הוא, ל HP ישנה אחריות איסוף מבית הלקוח והחזרת המוצר עד לבית הלקוח, ככה שמישהו שגר בעפולה או חיפה או בב"ש, לא צריך לאבד יום עבודה, יום עבדוה של ההורים או דלק ולהגיע עד למעבדות של DELL... שבכל מקרה יתקנו לך שבועיים - חודש ואז לחזור לקחת?!?! נו באמת.

[glow=red,2,300]א. למי אכפת כמה עובדים יש שם

ב. כפי שנאמר, דל מגיעים אליך, אתה מוזמן לבדוק את זה עם היבואן\דל העולמית.[/glow]

3. רציתי לרשום רשמים מקצועיים נטו, מכיוון שאני מתעסק במכירות של מחשבים ניידים.... למרות ש DELL נחשב למותג "על" כמות ההחזרות והתיקונים והתלונות שאני שומע מלקוחות היא לא קטנה... לעומת HP , אסוס או ACER אפילו.

[glow=red,2,300]הדעה שלך לא שווה כלום בגלל שאתה בעל עיניין, אם תעיין בפורום הזה, אפילו כמה עמודים מתחת יש דיון על האחריות של HP, או בפורומים אחרים, יש מגמה ברורה שהאחריות של HP היא הגרועה מכולם, וכך גם הפלסטיקה שלהם, וזאת דעה של משתמשים שקנו, ולא של מישהו שעובד שם.[/glow]

4. סתם לידע כללי, מתוך 10 מחשבים שנמכרים בארץ, 4-5 מהם אלו של HP

[glow=red,2,300]מה זה קשור ואת מי זה מעניין, גם 5 מתוך 10 הליסינג הן מזדה 3 (סתם זרקתי), זה לא אומר שהיא עדיפה על אאודי A4

[/glow]

5. מתוך 100 מדפסות שנמכרות בארץ, 70-80 מהן, שייכות ל HP הן מבחינת דיו והן מבחינת לייזור ומקצועיות למשרדים.

ככה שלא משנה... בסופו של דבר, הרוב קונים HP, לכן טבעי, שיהיו תלונות "קצת" יותר מהממוצע.

[glow=red,2,300]מה הזיון שכל הזה קשור בכלל, למי אכפת מהמדפסות של HP[/glow]

6. לגבי אופיס דיפו, אפרט אחת ולתמיד למה המחירים לפעמים גבוהים קצת מהרגיל והסיבות הן:

א. מחשבים מקוריים ע"י היבואן ומגובים בתמכיה טכנית ואחריות איסוף והחזרה בשליחים עד לבית הלקוח.

ב. אופיס דיפו פתוחים בימים רגילים עד 10 והחל מ 9 בבוקר.... למרות שחנויות אחרות שמות קצוץ עליכם וסוגרות ב 5-6.

ג. באופיס דיפו, ביום שבת, ניתן להגיע ב ב 11 בלילה.

ד. באופיס דיפו, פתוחים כל הניידים, למגע, שימוש, ניתן לבוא ולחבר אליהם התקנים, כוננים חיצוניים, לבדוק את המחשבים פיזית ללא כל מפריע, איפה ומי ייתן לך כזה דבר בחנויות אחרות?

ה. מבחינת אופיס דיפו, תהיה שם שעתיים במחלקה, תעבור מחשב מחשב, מותג מותג... תבדוק, תמשש, תיגע ותרגיש ותבחן מבחינת ביצועים, הם כולם דלוקים ומחוברים לספקי כוח... אלו שמכובים, זה כי מישהו כיבה, לחץ על הפתור וזה יידלק.

ו. המוכר רוב הפעמים, ייכנס למחסן, יוציא את הדגם שאתה רוצה, יפתח לך, שתרגיש, תמשש ותהיה בטוח בקנייה.

ז. אתהל א קונה דרך אתר אינטרנט, דרך איזה חנות, שרוב הסיכויים שלא תפתח עבורך את המדבקה האטומה אלה תגיד לך... "נו מה אתה לא מכיר איך נראה מחשב נייד?" אז זהו שלא.. כל דגם וסדרה, יש עיצוב שונה ומקלדות שונות.

[glow=red,2,300]א. "מחשבים מקוריים ע"י היבואן" אמרה טיפשית משהו, אין דבר כזה מחשבים לא מקוריים, וכזכור לך בDELL כן מחשב יקבל טיפול של היבואן בבית הלקוח לא משנה מאיפה המחשב

ב+ג. למי אכפת, בכל מקרה במקרה של תקלה הטיפול הוא מול היבואן, למה בכלל לדבר עם החנות,

ד+ה. המחשבים שעומדים שם מהווים מדגם מאוד קטן, במחירים מוגזמים, שלא שווה לקנות. ואם כבר איכות מקלדת, אז הHP שלך לא בדיוק ידוע באיכות מקלדת

ו. אפשר לבוא ולראות, לקנות במחירים האלו בטוח לא שווה, ובקשר למוכר שלך, ב90% מהמקרים, המוכרים חסרי ידע, כנראה אתה נכנס בסטטיסטיקה

ז. אני רוצה שאיזה חאפר כמוך ימכור לי מחשב שנפתח 100 פעם, "רוב הסיכויים", אתה יודע מה קורה בחנויות אחרות? לא? אז תפסיק לזיין בשכל

[/glow]

זה ככה בקטנה על אופיס דיפו... למרות המחירים הלא כל כך נמוכים יחסית לשוק, אבל מה? תקנה באופיס דיפו, תחזור לחנות יום למחרת בבוקר, יש לך בעיה? הנציג רוב הסיכויים שיישב איתך ויפעל לעזור לך... ולא יישלח אותך לחפש את החברים. רק תהיה נחמד.

[glow=red,2,300]אם תהיה לי בעיה, אני לא אפנה למוכרים, שאין להם לא את הידע, ויותר חשוב לא את הסמוכות לטפל לי בבעיה[/glow]

בכל מקרה, לגבי HP, ניתן לרכוש מחשבים עם שנת אחריות אחת בלבד, שבועיים לפניי סיום האחריות, ניתן להתקשר למוקד הארצי הישראלי שמאוייש ע" יותר מ 130 עובדים... דרך אגב, היחידי הארץ בכלל, ולחדש אחריות לעוד שנה,שנתיים,שלוש וכו'... ככה שאתה לא מוגבל ולא צריך להוציא עוד 200-300 שקל רק בגלל אחריות במעמד הקנייה.

[glow=red,2,300]עדיף לקנות כמו בן אדם 3 שנות אחריות מראש, ולא שיגנבו ממך עוד כסף עבור אחריות[/glow]

ושירות איסוף והחזרה עד לבית הלקוח, תמכיה טכנית רוב היום , גם אם צריך, שעתיים בטלפון, תמיכה אדיבה.

דרך אגב, גם לגבי מדפסות, שירות ואיסוף עד לבית הלקוח, רוצים לשמוע מקרה מעניין של HP?

לקוח חזר וטען שהמחסנית דיו הצהובה שלו, במדפסת HP מסדרה בכירה, אזל כעבור 3-4 דפים.. מאוד תמוה אבל בסדר.

טען שבשירות הטכני לא עזרו.. מאוד תמוה, אבל בסדר.

הרמתי טלפון אני בעצמי, העלנו את פרטי הלקוח, מה הסתבר? ש HP התחייבו תוך 48 שעות, להגיע לביתו, עם מחסנית דיו צהובה מקורית !!!!!! הלקוח עמד כולו נבוך מעצם העובדה ששיקר לי.

אם רוצים שקט נפשי, HP זה ה- מותג הישראלי לקנייה ולביטחון נפשי.

[glow=red,2,300]

למי אכפת מסיפורי המדפסות שלך, ומה זה קשור בכלל[/glow]

כל מחשב במפרטים שונים, רמת הגימור שלהם שונה לגמריי.

עצוב שזה הידע של מוכרי מחשבים, אין למחשבים "רמות גימור", ולכל מחשב יש אותה רמת גימור בדיוק, לא משנה איזה מפרט יש שם.

היתי מסכם בזה שצריך לתת לך באן מהפורום וזהו.

פורסם

כי זה כל מה שאתה יודע לסכם בעצם " לתת באן"

עצוב שאלו הן התשובות המבריקות שלך.

יש לפטופים בתצוגות, שהן שונים בתכלית מהמוצר שאתה מקבל, לכן אנחנו פותחים את הניידים וכן, יש הבדלים בגימורים בין הניידים, צבעים, מקלדות, מקלדות עמידות למים וכו', דגמים של מקלדות שונים... אפשרויות שונות, וכמובן, משטח מגע של העכבר, חלק תומכים במולטי טאצ', חלק לא.. וכן הלאה.

אבל עצוב מאוד.

שאין לך תשובות בכלל.

יש לפטופים שאחריי חצי שנה, שנה, משנים עיצוב כללי, רמת גימור כגון, פלסטיק מבריק, משטח אלומיניום מוברש.. והלאה.

הידע הדל שלך, באמת מפתיע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים