עבור לתוכן

אירוח מיקרוסופט בנושא Office 365

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

שלום וברוכים הבאים לפורום האירוח החי - Microsoft Office 365

logo-office-365.png1308902953_default_logo.gif

האירוח החי של אנשי מיקרוסופט ישראל בנושא חבילת ה-Office 365 החדשה - יתקיים היום החל מהשעה 16:00 בצהריים.

ניתן לשלוח הודעות בפורום - אולם ההודעות ננעלות ומחכות לאירוח.

הפורום יפתח לתגובת הגולשים בצורה חופשית כבר בשעה 15:00 היום - ואתם מוזמנים לבוא ולבקר לקראת האירוח, לדבר עם שאר חברי הפורום ולהתעדכן.

במסגרת האירוח נארח באתר את סער רוזנברג, מנהל המוצר של Office 365 ואת ניר חינסקי, יועץ טכנולוגי בכיר במיקרוסופט ישראל.

כאמור, במהלך האירוח תוכלו לשאול בזמן אמת שאלות, להתעניין לגבי פרטים נוספים שלא פורסמו ולשוחח בכל נושא אחר עם אנשי מיקרוסופט.

חבילת ה-Office 365 היא חבילה הכוללת שלל מוצרי ענן (Cloud) המספקת שטח איחסון וגישה לכלים ארגוניים, תוך אפשרות לשיתוף פעולה בין משתמשים. מיקרוסופט מכוונת את Office 365 בעיקר לשוק העסקי, אך לא רק לשוק חברות הענק אלא בעיקר לעסקים בינוניים וקטנים (כולל עסקים "הפועלים מהבית"). בנוסף, בשל העלות ההתחלתית הנמוכה (כ-6 דולרים בלבד) גם קהל בייתי יכול למעשה להנות מיתרונות

למידע נוסף על חבילת ה-Office 365 תוכלו לבקר באתר המוצר הרשמי של מיקרוסופט (בעברית), בחדשה שלנו על ההשקה או בפרסום אודות האירוח הכולל גם תמונות מסך.

למידע נוסף על האירוח ועל הכללים - אנא קראו את תראד החוקים והכללים לאירוח.

  • תגובות 52
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היום יש לנו בחברה (אנחנו לא חברה קטנה, אבל גם לא חברת ענק) שרת אקסצ'נג' וגם מערכת ניהול ידע מבוססת Share Point – אבל כל זה ברשת פנימית שלנו ולא באינטרנט.

איך בעצם מעבירים את זה לענן? יש סיבה להעביר לענן ולא להישאר עם זה על המחשבים ברשת שלנו?

מיקרוסופט נותנת כלים לעשות את המעברים האלו והאם זה עולה אקסטרא כסף?

מה באמת בנושא "ייעוץ" של מיקרוסופט על אופיס 365? זה כמו תמיכה רגילה – ייעוץ עולה כסף?

פורסם

אני חייב לציין שאני לגמרי בעד תוכנות ענן ומבין את היתרונות שלהם (גיבוי, שרידות וכו').

השאלה היא מה רמת המימוש - יש תוכנות (כמו Gmail) שהן ממש מהירות ויש להםןאחלה שרתים וכנראה גם במיקום טוב, אבל כבר היו שירותים שנטשתי כי המהירות הייתה זוועה.

האם יהיו שרתי אופיס 365 בישראל, או רק בארה"ב? איך אתם מתמודדים עם נושא ה-Latency?

פורסם

לעסק קטן – מה כולל אתר תדמית חיצוני (צריך לשלב על האינטרנט בשביל לקוחות פוטנציאלים) בחבילה?

פורסם

לעסק קטן – מה כולל אתר תדמית חיצוני (צריך לשלב על האינטרנט בשביל לקוחות פוטנציאלים) בחבילה?

הי,

אתר תדמיתי מאפשר לפתוח אתר אינטרנט שיספק מידע על העסק: תחומי עיסוק, צור קשר, מוצרים ותחומי עיסוק, סרטוני וידיאו ועוד.

לאחר יבוא הדומיין של הארגון ל Office 365 הדומיין יהפוך לכתובת האתר.

פורסם
  • מחבר

הי,

אתר תדמיתי מאפשר לפתוח אתר אינטרנט שיספק מידע על העסק: תחומי עיסוק, צור קשר, מוצרים ותחומי עיסוק, סרטוני וידיאו ועוד.

לאחר יבוא הדומיין של הארגון ל Office 365 הדומיין יהפוך לכתובת האתר.

היי סער, אבל איך בעצם עושים את האתר "יפה".

אתרי Share Point שאני מכיר נראים... לא מאוד תדמיתיים.

יותר עיסקיים, עם מעין "ספריות" לשיתוף מסמכים.

איך עושים אתרים מרשימים ומעוצבים כמו שרואים באתר שלכם?

ומה זה לייבא את הדומיין ל-Office 365? אם אני רוצה גם אתר פנימי (וסגור רק לעובדים בעסק) וגם אתר תדמית גדול - עם מידע על המוצרים, אפשרות להזמין שרותים וכו'.?

פורסם

אני לא בטוח שאני מבין מה אתם מוכרים פה, ברמה הרעיונית - תוכנה או שירות.

גוגל למשל מספקים "שירות". ג'ימייל, DOCS וכו'.

אתה נרשם לשירות (במקרה שלהם זה אפילו בחינם) ואז משתמש בתוכנות שהוא מציע. אתה מנוי לשירות ולא לתוכנה ספציפית, וגוגל גם משדרגת את התוכנה מעת לעת. לא רק תיקוני באגים אלא גם הוספת פיצ'רים חדשים ולפעמים אפילו שדרוג משמעותי וכמעט מהפך בתוכנות המסופקות במסגרת השירות.

מיקרוסופט היא לא גוגל, והיא דורשת עבור השירות הזה תשלום.

לגיטימי, חוקי השוק כבר יוכיחו אם יש לזה ביקוש או לא.

אבל השאלה שלי היא על מה אנחנו בעצם משלמים פה? האם אני משלם 6$ או כמה שזה לא יהיה ואז אני מקבל גישה לשירות, כמו בגוגל, כאשר מיקרוסופט יכולה לשדרג אותו מידי פעם והשדרוגים יהיו מבחינתי שקופים (וכמובן שבחינם, במסגרת התשלום שלי על המנוי) ?

או שאולי אני בעצם רוכש פה מנוי לשימוש ב"תוכנה" ספציפית בלבד, ואם בשנה הבאה מיקרוסופט תצא עם חבילה חדשה - "אופיס 365 II" , אני לא אזכה לראות את כל השיפורים של הגירסה הזאת, ואצטרך לשלם סכום נוסף עבור "שדרוג התוכנה"?

פורסם

אני חייב לציין שאני לגמרי בעד תוכנות ענן ומבין את היתרונות שלהם (גיבוי, שרידות וכו').

השאלה היא מה רמת המימוש - יש תוכנות (כמו Gmail) שהן ממש מהירות ויש להםןאחלה שרתים וכנראה גם במיקום טוב, אבל כבר היו שירותים שנטשתי כי המהירות הייתה זוועה.

האם יהיו שרתי אופיס 365 בישראל, או רק בארה"ב? איך אתם מתמודדים עם נושא ה-Latency?

הי

למיקרוסופט יש 6 Data Centers גדולים בכל העולם.

הלקוחות בארץ יושבים על DC שממוקם באירלנד והגיבוי שלו DC שממוקם באמסטרדם.

בארץ יש למעלה מ 500 לקוחות שמשתמשים בשירותי ענן בדור הקודם (BPOS) ולא קיבלנו תלונות על איטיות.

סער

פורסם

יש מקום שאני יכול לנסות את השירות בחינם, אפילו רק לכמה שעות או עם כל מיני מגבלות (למשל שאי אפשר לשמור את הקובץ או משהו כזה), כדי לראות בכלל איך כל התוכנות האלה נראות ומתנהגות? או שחייבים לעשות מנוי בתשלום?

פורסם

אני לא בטוח שאני מבין מה אתם מוכרים פה, ברמה הרעיונית - תוכנה או שירות.

גוגל למשל מספקים "שירות". ג'ימייל, DOCS וכו'.

אתה נרשם לשירות (במקרה שלהם זה אפילו בחינם) ואז משתמש בתוכנות שהוא מציע. אתה מנוי לשירות ולא לתוכנה ספציפית, וגוגל גם משדרגת את התוכנה מעת לעת. לא רק תיקוני באגים אלא גם הוספת פיצ'רים חדשים ולפעמים אפילו שדרוג משמעותי וכמעט מהפך בתוכנות המסופקות במסגרת השירות.

מיקרוסופט היא לא גוגל, והיא דורשת עבור השירות הזה תשלום.

לגיטימי, חוקי השוק כבר יוכיחו אם יש לזה ביקוש או לא.

אבל השאלה שלי היא על מה אנחנו בעצם משלמים פה? האם אני משלם 6$ או כמה שזה לא יהיה ואז אני מקבל גישה לשירות, כמו בגוגל, כאשר מיקרוסופט יכולה לשדרג אותו מידי פעם והשדרוגים יהיו מבחינתי שקופים (וכמובן שבחינם, במסגרת התשלום שלי על המנוי) ?

או שאולי אני בעצם רוכש פה מנוי לשימוש ב"תוכנה" ספציפית בלבד, ואם בשנה הבאה מיקרוסופט תצא עם חבילה חדשה - "אופיס 365 II" , אני לא אזכה לראות את כל השיפורים של הגירסה הזאת, ואצטרך לשלם סכום נוסף עבור "שדרוג התוכנה"?

Office 365 הינה חבילה של שירותי ענן שמסופקת באמצעות מיקרוסופט על תשתיות (data Centers) שבנינו ברחבי העולם.

השירותים כוללים את היכולות הבאות:

1. תיבת דואר בגודל 25 GB כולל Anti Virus And Anti Spam, כולל סנכרון מלא לכל טלפון סלולרי ולכלהתקן. ניתן להוסיף גם שירותי Archiving.

2. Share Point On line – השירות מאשפר לנהל מידע וידע בארגון, לנהל מסמכים גרסאות ולבנות תהליכי עבודה וטפסים

3. Lync On line – פתרון ה Unified Communications של מיקרוסופט שמאפשר ללתקשר בצט, קול וידיאו ופגישות וירטואליות מתוך סביבת העבודה של המשתמש

4. Office הן במודל של דמי מנוי חודשיים והן Office Web Apps.

למיקרוסופט יש שירותים בחינם (windows Live) בדומה ל Gmail. ישנם מספר הבדלים בין שירותים בחינם לשירותים בתשלום (Office 365):

1. SLA של 99ץ9% לזמינות השירותים מגובה פיננסית

2. תמיכה טכנית 24/7

3. יכולות אבטחת מידע משופרות (אנטי וירוס ואנטי ספאם מנוהל, עמידה בתקנות רגולציה בין לאומיות)

4. אין פרסומות ב Office 365. מיקרוסופט אינה סורקת את המידע בתיבת הדואר (או כל מידע אחר) בניגוד לפתרונות חינם.

5. יכולות ניהול מתקדמות

6. אינטגרציה עם תשתית ארגונית (במידה ויש) - פתרון היברידי

סער

פורסם

יש מקום שאני יכול לנסות את השירות בחינם, אפילו רק לכמה שעות או עם כל מיני מגבלות (למשל שאי אפשר לשמור את הקובץ או משהו כזה), כדי לראות בכלל איך כל התוכנות האלה נראות ומתנהגות? או שחייבים לעשות מנוי בתשלום?

הי

ניתן להתנסות בחינם בשירותים למשך 30 יום ללא צורך בהתחייבות או הכנסת אמצעי תשלום.

יש 2 חבילות שניתן להתנסות:

1. חבילה לארגוני SMB

2. חבילה עם יכולות מגוונות יותר לארגונים גדולים יותר.

הלינק לרישום הוא:

http://www.microsoft.com/he-il/office365/hosted-solutions.aspx

סער

פורסם

גוגל נכנסה לאחרונה לשוק הרשתות החברתיות. בפעם המי יודע כמה, אבל נראה שהפעם זה מצליח לה.

בגלל שכל השירותים של גוגל מחוברים, אני יכול רק לנחש שאנחנו נראה מהר מאוד שילוב בין השירותים שלהם - חיבור בין גוגל+ ובין docs, למשל, נשמע לי כמו משהו שהולך להגיע מתישהו. שיתוף של קובץ ב-docs ל-"מעגל חברים" שיתוף במקום לפי כתובות מייל במצב הנוכחי.

מיקרוסופט מתכננת לעשות, בעתיד הקרוב או הרחוק יותר, איזושהי אינטגרציה מול רשתות חברתיות (פייסבוק?) במוצר שלה?

פורסם

גוגל נכנסה לאחרונה לשוק הרשתות החברתיות. בפעם המי יודע כמה, אבל נראה שהפעם זה מצליח לה.

בגלל שכל השירותים של גוגל מחוברים, אני יכול רק לנחש שאנחנו נראה מהר מאוד שילוב בין השירותים שלהם - חיבור בין גוגל+ ובין docs, למשל, נשמע לי כמו משהו שהולך להגיע מתישהו. שיתוף של קובץ ב-docs ל-"מעגל חברים" שיתוף במקום לפי כתובות מייל במצב הנוכחי.

מיקרוסופט מתכננת לעשות, בעתיד הקרוב או הרחוק יותר, איזושהי אינטגרציה מול רשתות חברתיות (פייסבוק?) במוצר שלה?

בהתחשב בעובדה שכמה דקות אחרי שמייקרוסופט קנו את סקייפ צצו שיחות וידאו של סקייפ בפייסבוק, אני אנחש שזה בהחלט הכיוון.

פורסם

שלום,

עד כמה שאני מבין, אופיס 365 שומר למעשה את כל המידע "בענן" וזה חשוב לארגונים גדולים, שההוצאות שלהם על תשתיות מחשוב ואחסון הן גבוהות.

מאידך אני רואה שאתם משווקים את אופיס 365 גם לעסקים קטנים (שוק ה-SOHO), אבל מה היתרון בזה עבורם? לא עדיף להם לקנות רשיון אופיס חד פעמי ולהתקין את התוכנה על כל ה-3-4-5 מחשבים שיש בעסק וזהו? למה שהם יקנו אופיס 365?

הי

Office 365 הינה חבילה של שירותי ענן שמסופקת באמצעות מיקרוסופט על תשתיות (data Centers) שבנינו ברחבי העולם. השירותים מיועדים ללקוח עסקי בכול גודל. שימוש ב 365 בארגוני SMB מאפשר להם להשתמש ולהינות מהכלים המתקדמים ביותר לעבודה יום יומית. לתקשר טוב יותר אחד עם השני, לגשת למידע מכול מקום ולעבוד ביחד.

השירותים כוללים את היכולות הבאות:

1. תיבת דואר בגודל 25 GB כולל Anti Virus And Anti Spam, כולל סנכרון מלא לכל טלפון סלולרי ולכלהתקן. ניתן להוסיף גם שירותי Archiving.

2. Share Point On line – השירות מאשפר לנהל מידע וידע בארגון, לנהל מסמכים גרסאות ולבנות תהליכי עבודה וטפסים

3. Lync On line – פתרון ה Unified Communications של מיקרוסופט שמאפשר ללתקשר בצט, קול וידיאו ופגישות וירטואליות מתוך סביבת העבודה של המשתמש

4. Office הן במודל דל דמי מנוי חודשיים והן Office Web Apps.

ניתן לקבל מידע נוסף ולצפות בהדגמה של השירות בלינק הבא:

http://www.microsoft.com/he-il/office365/hosted-solutions.aspx

פורסם

היום יש לנו בחברה (אנחנו לא חברה קטנה, אבל גם לא חברת ענק) שרת אקסצ'נג' וגם מערכת ניהול ידע מבוססת Share Point – אבל כל זה ברשת פנימית שלנו ולא באינטרנט.

איך בעצם מעבירים את זה לענן? יש סיבה להעביר לענן ולא להישאר עם זה על המחשבים ברשת שלנו?

מיקרוסופט נותנת כלים לעשות את המעברים האלו והאם זה עולה אקסטרא כסף?

מה באמת בנושא "ייעוץ" של מיקרוסופט על אופיס 365? זה כמו תמיכה רגילה – ייעוץ עולה כסף?

היי

  • מיקרוספט מספקת כחלק מהחבילה כלים מובנים לביצוע המעבר לענן ללא תוספת תשלום
  • הסיבות לעבור לענן הן שונות ומגוונות אך בעיקרן הן כלכליות ותלויות בסוג השרות שאותו רוצים להעביר ובקהל היעד שלו
  • במעבר לענן הארגון חוסך בהוצאות התפעול והתחזוקה השוטפים כמו כן גם בעלויות הגיבוי ואבטחת המידע
  • התמיכה בשרותי הענן היא ללא תוספת תשלום אך שירותי "ייעוץ" נוספים הם בתשלום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים