פורסם 2011 ביולי 1414 שנים מחבר דיברתי עכשיו שוב עם החברה. הם הולכים לשלוח לי בקרוב תמונה של השבר.בכל אופן היא אמרה לי שהחברה לא יכולה לטפל בתקלות שבר ללא תשלום וגם אם זה הגיע ככה מהחברה הם לא יכולים לעזור לי.בכל אופן ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר שם והיא אמרה שהוא יחזור אליי.אני אנסה באמת לדבר עם היבואן ונראה מה יהיה.
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים מי זו "החברה" במקרה זה? המעבדה?המעבדה לא מטפלת בשום דבר ללא תשלום. השאלה היא מי משלם - הלקוח או היצרן.הטיעון שלך לא צריך להיות "לא ייתכן שמדובר בשבר", אלא "אם מדובר בשבר, הרי שהוא לא נגרם בשום זדון או רשלנות או פעולה בלתי-סבירה מצדי, ולכן זה פגם בייצור והיצרן צריך לשלם".המעבדה, גם המנהל הבכיר, לא יכולה ללכת לקראתך בלי אישור מפורש של היצרן, או לכל הפחות היבואן, כך שדי בטוח שזה יתגלגל לשם. המנהל הבכיר רק יכול לתפקד כגורם מקשר בינך לבין שאר השחקנים.
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים אם אכן המסך שבור למרות שלדעתי זו איזו בעיה בכבל כלשהו.האתר המומלץ להזמנת מסכים הוא זה:http://www.laptopscreen.com/English/section/search/index.php?section=products&model=U31F&brand=ASUSבאותה נשימה אתה גם יכול לבחור להחליף למסך מט 8)
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים מחבר מי זו "החברה" במקרה זה? המעבדה?המעבדה לא מטפלת בשום דבר ללא תשלום. השאלה היא מי משלם - הלקוח או היצרן.הטיעון שלך לא צריך להיות "לא ייתכן שמדובר בשבר", אלא "אם מדובר בשבר, הרי שהוא לא נגרם בשום זדון או רשלנות או פעולה בלתי-סבירה מצדי, ולכן זה פגם בייצור והיצרן צריך לשלם".המעבדה, גם המנהל הבכיר, לא יכולה ללכת לקראתך בלי אישור מפורש של היצרן, או לכל הפחות היבואן, כך שדי בטוח שזה יתגלגל לשם. המנהל הבכיר רק יכול לתפקד כגורם מקשר בינך לבין שאר השחקנים.כן התכוונתי למעבדה. וכן היא אמרה לי שאני צריך לפנות ליבואן. היבואן למחשבי ASUS הוא רונלייט נכון?בכל אופן באתר שם מצאתי רק תמיכה דרך האחריות שלהם, והאחריות שלי היא לא דרכם. אז שלחתי להם מייל, אני מקווה שיחזרו אליי.אם אכן המסך שבור למרות שלדעתי זו איזו בעיה בכבל כלשהו.האתר המומלץ להזמנת מסכים הוא זה:http://www.laptopscreen.com/English/section/search/index.php?section=products&model=U31F&brand=ASUSבאותה נשימה אתה גם יכול לבחור להחליף למסך מט 8) נראה אתר טוב, אבל נראה לי שאני אקנה את המבריק (אם אני לא אצליח לסדר את זה דרך האחריות). אני מאמין שאם זה יהיה מסך מט זה יכול לבטל לי את האחריות. אני טועה?
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים עצם זה שאתה מחליף לבד ברמת העיקרון מבטלת את האחריות.תעלה סרטון אחרי שתקבל את המחשב כי זה עדיין לא בטוח שהבעיה במסך עצמו פיסית.
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים מחבר עצם זה שאתה מחליף לבד ברמת העיקרון מבטלת את האחריות.תעלה סרטון אחרי שתקבל את המחשב כי זה עדיין לא בטוח שהבעיה במסך עצמו פיסית.כן אבל הם לא יכולים לדעת, לא?והבעיה היא פיזית. כי בדקתי, עשיתי צילום מסך.בנוסף הנציגה של המעבדה אמרה שהיא תשלח לי תמונה של השבר. כשהיא תשלח אני אשים פה
פורסם 2011 ביולי 1414 שנים הייתי ממליץ לך לנסות שוב כשתקבל את המחשב חזרה, הפעם דרך נותני השירות החדשים של ASUS - מעבדות IBM בטלפון: 03-9142800 / 6557*.לדעתי המצב ישתנה.
פורסם 2011 ביולי 1514 שנים מחבר הייתי ממליץ לך לנסות שוב כשתקבל את המחשב חזרה, הפעם דרך נותני השירות החדשים של ASUS - מעבדות IBM בטלפון: 03-9142800 / 6557*.לדעתי המצב ישתנה.נותני השירות החדשים? אני יכול לקבל אצלם אחריות למרות שהחברה שאני אמור לקבל ממנה אחריות היא סרבפרו?
פורסם 2011 ביולי 2414 שנים מחבר מצטער על ההקפצה..המחשב שלי חזר מסרבפרו (החברה של האחריות) רק שהתקלה החמירה, כנראה בגלל שהם פתחו את המסך.מכמה פסים לא קריטיים זה הפך להיות חצי מהמסך.אני אעלה תמונות בקרוב. בינתיים אשמח לשמוע מה דעתכם בעניין.להמשיך להלחם? או לקנות מסך לבד וזהו?
פורסם 2011 ביולי 2714 שנים אהלן!הייתה לי בעיה במחשב, שלחתי לסרבפרו וקיבלתי מחשב במקום רק אחרי 3 וחצי חודשים...(בלי לפרט את כל הסאגה המעצבנת) אני ממליץ לך לפתוח "קריאת שירות" במוקד הטלפוני ולהגיד שאתה בא לשים את המחשב בעצמך במעבדה, תיגש למעבדה ושם תבקש את הטכנאי או עדיף את מנהל המעבדהותסביר לו מה הבעיה.כשתיפתר הבעיה ויצרו איתך קשר תודיע שוב שאתה מגיע לאסוף את זה עצמאית ושם תבדוק שהבעיה נפתרה.בהצלחה ותהנה מהמחשב.דובי.כתובת המעבדה: רח' הבנאי 38 א.ת. חולון (הכניסה מצד הבניין).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.